abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203120964
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:25 schreef michiel_merk het volgende:
Mogelijk nieuwe variant gevonden las ik vanochtend, geweldige timing weer :+ https://www.telegraaf.nl/(...)t-gevonden-op-cyprus
Omicron gaf niet het gewenste resultaat ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203120973
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Je moet die booster ook niet opzuipen he..
_O- zo voelt het idd wel. Alsof ik tot diep in de nacht heb staan pilsen. De vraag is dan wel: zou het helpen als ik nu een biertje open trek?
pi_203120976
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ze hebben gewoon wc's in de trein hoor.
  maandag 10 januari 2022 @ 10:27:46 #244
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203120983
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Ernst Kuipers, 24 november 2021:
[..]
https://op1npo.nl/2021/11(...)aantal-besmettingen/

Lekker Ernst, lekker.
Pre omicron dus niet relevant zal hij zeggen.
  maandag 10 januari 2022 @ 10:28:09 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203120989
quote:
Mogelijk nieuwe variant gevonden las ik vanochtend, geweldige timing weer :+ https://www.telegraaf.nl/(...)t-gevonden-op-cyprus
twitter
pi_203120993
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
Die aflevering ken ik niet ;(
Tap tap tap
pi_203120997
Naar mijn weten is wetenschappelijk bewijs van het nut van het gebruik van mondkapjes in het dagelijks leven bij dit virus nog altijd flinterdun. Als in: alleen nuttig in zeer specifieke omstandigheden en bij perfect gebruik van iedere aanwezige. Als herinnering om afstand te houden en voor een veilig gevoel op drukke binnenplekken tolereer ik het... maar het verscherpen van de mondkapjes adviezen slaat echt kant nog wal, op meerdere fronten (gebrekkig bewijs, onpraktisch, bereidheid bevolking, fase van de pandemie etc.)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203120998
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nu klinkt dit nog als satire. Ik sluit niets meer uit :D
Ben er ook bang voor.

Als je twee jaar geleden had geroepen dat mondkapjes verplicht zouden worden in winkels en je je jaarlijks drie keer zou moeten laten vaccineren + verplicht anderhalve meter afstand moest houden was je door iedereen met z'n volle verstand vierkant uitgelachen.
blablablabla
pi_203121002
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik ga niet meer.
De uitslag van de ene booster is nog niet weg of de volgende komt alweer.
Tap tap tap
  maandag 10 januari 2022 @ 10:28:48 #251
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203121004
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt dit advies overgenomen, want men is doodsbang voor Omicron.
Straks mag je alleen nog de deur uit als je gevaccineerd, geboosterd, met mondkap op en anderhalve meter, en getest bent.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  maandag 10 januari 2022 @ 10:29:07 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203121013
quote:
Deltacron, de Chimaera des Doods

:')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203121018
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Deltacron, de Chimaera des Doods

:')
Wanneer komt die in de bios?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203121023
quote:
https://qz.com/2110931/de(...)tm_source=reddit.com
pi_203121025
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
O+
Die aflevering ken ik niet ;(
https://www.southparkstudios.com/seasons/south-park

En er zijn nog twee
Post covid en the return of covid :7
pi_203121030
quote:
OMT-advies: dragen van medische mondkapjes uitbreiden naar publieke buitenruimte
Het Outbreak Management Team (OMT) heeft een aantal nieuwe adviezen aan het kabinet gegeven over het coronavirus. De adviezen gaan voornamelijk over het gebruik van medische mondneusmaskers. Zo adviseert het OMT nu een medisch mondkapje te dragen in drukke publieke buitenruimtes waar geen afstand gehouden kan worden. Dat kan zijn in winkelstraten, bij sportevenementen, tijdens demonstraties en op drukke markten.

Ook in publieke binnenruimtes waar mensen bijeenkomen die niet tot hetzelfde huishouden behoren wordt dat mondkapje geadviseerd. Ongeacht of er afstand gehouden kan worden, adviseert het OMT dat iedereen vanaf 13 jaar continu een mondkapje draagt, ook wanneer iemand zit, behalve als er wordt gegeten of gedronken. Locaties waar dit wordt geadviseerd zijn hogescholen en universiteiten, horecagelegenheden, binnen-evenementen, culturele instellingen, bedrijven en kantoorruimtes en sportinstellingen, behalve wanneer iemand sport.

Er wordt geadviseerd om uitsluitend gebruik te maken van chirurgische mondneusmaskers van minimaal type 2. "Deze maskers bieden een iets betere bescherming tegen uitstoot van virusdeeltjes in de omgeving dan niet-medische maskers en bieden de drager daarnaast ook meer bescherming tegen het oplopen van een infectie", zo staat in het advies. Kwetsbare personen kunnen volgens het OMT overwegen om gebruik te maken van het ffp2-masker op drukke plekken waar geen afstand gehouden kan worden.

Naast het gebruik van de medische maskers heeft het OMT ook een quarantaineadvies uitgebracht over kinderopvang en scholen. Wanneer minimaal drie kinderen zijn besmet, adviseert het OMT om de hele klas in quarantaine te laten gaan.
Wie gaan die medische mondkapjes betalen? Ik ga dat niet doen _O-

Echt wat een rare en willekeurige maatregel weer die ze adviseren :') |:(
pi_203121034
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Naar mijn weten is wetenschappelijk bewijs van het nut van het gebruik van mondkapjes in het dagelijks leven bij dit virus nog altijd flinterdun. Als in: alleen nuttig in zeer specifieke omstandigheden en bij perfect gebruik van iedere aanwezige. Als herinnering om afstand te houden en voor een veilig gevoel op drukke binnenplekken tolereer ik het... maar het verscherpen van de mondkapjes adviezen slaat echt kant nog wal, op meerdere fronten (gebrekkig bewijs, onpraktisch, bereidheid bevolking, fase van de pandemie etc.)
Mja ik weet niet. Zolang je niet heel erg eraan zit heb ik wel het idee dat het vocht tegenhoudt en dus de kans dat het virus overspringt. Maar goed ik heb er ook niet voor doorgeleerd.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203121035
quote:
Ongeacht of er afstand gehouden kan worden, adviseert het OMT dat iedereen vanaf 13 jaar continu een mondkapje draagt, ook wanneer iemand zit, behalve als er wordt gegeten of gedronken.
Los van het dieptrieste regelneef-niveau van deze zin: waren van oorsprong die mondkapjes er niet juist om zaken waar die anderhalve meter lastig was open/veiliger te houden? Waarom is dat nu dan geen criterium meer?
pi_203121036
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Leren leven met het virus is voor mij dat je het probleem behandelt waar het zit (risicogroepen b.v. elk jaar boosteren, zorg structureel opschalen of anders indelen)

Niet jarenlang 20-jarigen pesten met allerlei micromanagement.
Voor mij inderdaad ook.
pi_203121037
Wat een infantiliteit. Na deze oorlog mogen de verantwoordelijken echt wel eens verantwoording gaan afleggen bij de bevoegde instanties.

Dit is niets anders dan geilen op macht en controle. Wanneer gaat de rechterlijke macht zich eens vermannen en deze waanzin stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')