Nee inderdaad... voor de rest ben ik er wel aan gewend... al moeten winkelmedewerkers etc ook gewoon op hun werk zo'n ding dragen de gehele dag....quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik ga niet op m'n werk met een mondkapje op zitten..
De UK is sowieso een drama qua wachtlijsten. Je ziet dat zeer veel Britten naar het buitenland gingen (pre-covid) voor hun operaties. Dat zal er nu wel niet beter op zijn nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag een paar dagen geleden iets op de bbc, 6 miljoen operaties uitgesteld daar en was een man die begin 20 aan z'n heup geopereerd had moeten worden en nu dus al bijna 2 jaar wacht en is 2 jaar amper z'n huis uit geweest, schrijnend om te zien en dat zal je hier dus ook hebben.
Aangezien de klaslokalen-uitzondering verdwenen is uit het advies heb ik het idee dat hier staat dat je ook tijdens de les zo'n ding op moet zetten.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat gaat niemand toch meer doen, man man man.
dat klopt niet want in die 2G omstandigheid worden geen ongevaccineerden besmet omdat ze er niet zijn, als die besmet raken is dat in andere omstandighedenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het niet helpt.
Vaccinatieplicht: Portugal haalt ons in qua besmettingscijfers met 99% vaccinatie).
2G: Gevaccineerden besmetten elkaar en ook ongevaccineerden. Het doet niets. Het helpt niets.
Wat heeft iedereen toch tegen mondmaskers? Is een soort Nederlandse obstinaatheid aan het worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt flikker op hoor met die mondmaskers op de werkvloer
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou mensen, willen we meer of minder mondkapes.
[..]
Dit dus, we slaan echt helemaal doorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat ze naar alléén FFP2 mondmasker willen? (Zoals in Germania meen ik?)
Omdat ze aan het doorslaan zijn. Wij hebben in de gehele EU de zwaarste maatregelen. De zwaarste!!quote:Op maandag 10 januari 2022 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen mondmaskers? Is een soort Nederlandse obstinaatheid aan het worden.
Wellicht dat ik een vertekend beeld heb door mijn werk, waar je die dingen sowieso op moet hebben. Maar wat is nou het probleem van een mondmasker?
Dit vind ik dan nog wel een goede reden voor een uitzondering. Kan me voorstellen dat je voor een klas minder goed verstaanbaar bent, zeker als je slechthorende kinderen in de klas hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef speknek het volgende:
Lesgeven met een mondmasker how bout no. Dat wordt gewoon weer online onderwijs.
Dat ze toch opflikkeren met die kansloze mondkapjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou mensen, willen we meer of minder mondkapes.
[..]
Vriendjes van Sywertquote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
Wie van het OMT heeft aandelen in bedrijven die dat soort maskers maakt?
Het is irritant en de manier waarop wij had gebruiken gaat nergens over.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen mondmaskers? Is een soort Nederlandse obstinaatheid aan het worden.
Wellicht dat ik een vertekend beeld heb door mijn werk, waar je die dingen sowieso op moet hebben. Maar wat is nou het probleem van een mondmasker?
We hebben dan ook het minst aantal bedden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat ze aan het doorslaan zijn. Wij hebben in de gehele EU de zwaarste maatregelen. De zwaarste!!
Er is nog wel een verschil tussen een medisch mondmasker en een regulier mondkapjequote:Op maandag 10 januari 2022 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die allemaal aan het leeglopen zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
We hebben dan ook het minst aantal bedden.
Verdacht stil rond die vent!quote:
Een medisch mondmasker is niet direct een FFP2 masker he? Dat is gewoon een FFP1 masker, ipv zo'n stoffen ding dat weinig doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen een medisch mondmasker en een regulier mondkapje
Dus geen lockdown, maar wel mondmaskers overal. Ik zou het wel een goede trade-off vinden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die allemaal aan het leeglopen zijn.
Is wel de manier om kleine kiddo's op te voeden met "het nieuwe abnormaal".quote:Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef speknek het volgende:
Lesgeven met een mondmasker how bout no. Dat wordt gewoon weer online onderwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |