Ziet er goed uit, hopelijk smaakt het!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brengt wat kleur in het topic terug
In het kader van mijn voornemen om beter te gaan eten... ( al was ik ff de tijd vergeten ..en wat laat) gaat nu deze fantasie kip, knoflook, paprika schotel de oven in![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je fantasiekippen ook kunt etenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van mijn voornemen om beter te gaan eten... ( al was ik ff de tijd vergeten ..en wat laat) gaat nu deze fantasie kip, knoflook, paprika schotel de oven in![]()
[ afbeelding ]
Met knoflook, zout en peper.. smaakt allesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hopelijk smaakt het!
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je fantasiekippen ook kunt eten
FTFYquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met knoflook, zout en peper.. smaakt alles naar knoflook, zout en peper
Haal het plastic bakje er wel om weg, anders is het niet zo gezondquote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van mijn voornemen om beter te gaan eten... ( al was ik ff de tijd vergeten ..en wat laat) gaat nu deze fantasie kip, knoflook, paprika en een scheutje witte wijn schotel de oven in![]()
[ afbeelding ]
Die drie goden-ingrediënten maken veel lekker jaquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met knoflook, zout en peper.. smaakt alles
Dat is de glazen oven schotelquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Haal het plastic bakje er wel om weg, anders is het niet zo gezond
Het lijkt serieus een plastic bakjequote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de glazen oven schotel
Die liggen ook zwaar op de maagquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de glazen oven schotel
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lijkt serieus een plastic bakje
Zo'n pyrolux of zo... Ik heb die volgens mij ookquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Eigenlijk is het de deksel.. maar ik gebruik de ovenschotel vaak op de kop
O zo'n schaal, die had ik ooit ook. Al leek die van mij niet op een plastic bakjequote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n pyrolux of zu... Ik heb die volgens mij ook
Ik heb een ronde en een vierkantequote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
O zo'n schaal, die had ik ooit ook. Al leek die van mij niet op een plastic bakje
Ik heb gewoon een zooi weggedaan waaronder de glazen ovenschalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een ronde en een vierkante![]()
Vind dat doorzichtig wel fijn... doe dit soort vaak op het oog
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van mijn voornemen om beter te gaan eten... ( al was ik ff de tijd vergeten ..en wat laat) gaat nu deze fantasie kip, knoflook, paprika en een scheutje witte wijn schotel de oven in![]()
[ afbeelding ]
Huhquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het ruikt hier al heerlijk
Hier ook, maar dat komt door 1 van mn favoriete parfums die vanmiddag bezorgd werdquote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het ruikt hier al heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |