Nou, hier heb ik een poging gedaan:quote:Op maandag 10 januari 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwVoorspellende gaven jij. Weet je zeker dat je geen therapeut bent maar een waarzegger?

quote:Op maandag 10 januari 2022 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij kan zn nick veranderen in "Slimnivoor" of "Nostradomnivorus"

Zal hier maar even antwoordenquote:

O leuk, gefeliciteerd. Zal je het niet missen dan dat reizen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zal hier maar even antwoorden
Gewoon in Venlo aan het werk. Heb een iets andere functie sinds januari en hoef daardoor ook bijna niet meer weg. Af en toe nog wel.

Ja misschien wel. Beetje dubbel..ik zie voor en nadelen. Kijk over een jaar wel wat ik er van vindquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, gefeliciteerd. Zal je het niet missen dan dat reizen?

Het voordeel is dat je door corona al minder op reis was. Je bent al een soort van gewend om minder te reizen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Beetje dubbel..ik zie voor en nadelen. Kijk over een jaar wel wat ik er van vind

Jup en ergens beviel dat best goed. Maar zou zo fijn zijn als in de lente alles weer beetje open is zodat ik ook wat kan gaan doen met de vrije tijd die ik nu wel heb. Ik wil naar de dierentuinquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je door corona al minder op reis was. Je bent al een soort van gewend om minder te reizen.
Ik hoop dat je het naar je zin hebt in je nieuwe functie

Daar smachten we allemaal naar meer vrijheid en gewoon weer ons ding kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jup en ergens beviel dat best goed. Maar zou zo fijn zijn als in de lente alles weer beetje open is zodat ik ook wat kan gaan doen met de vrije tijd die ik nu wel heb. Ik wil naar de dierentuin
En dankje Dot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |