Deels oneensquote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Mytho het volgende:
[..]
omdat die kapjes niet goed aansluiten aan je gezicht,![]()
en laat eens wetenschappelijke bewijzen zien dat mondkapjes infectie voorkomen, moet in een gecontroleerde omgeving, peer reviewed, double blind en meerder keren herhaald.
bovendien staan je ogen in connectie met je neus,mond via traankanaal. dus als de virus echt besmettelijk was moest je ook een bril dragen.
bevendien is het recyclen van je uitlaatgassen niet echt gezond.
[ afbeelding ]
quote:
Staat hier een argument?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:42 schreef KNAK het volgende:
[..]![]()
Geef het goede voorbeeld door een zo klein mogelijk CO2footprint te creeren en flikker alles uit het raam om te beginnen je laptopje want berichten plaatsen zorgt voor server-activiteit en betrek vervolgens een mooi plaggen hutje op de Veluwe en waag het niet een fikkie te stoken voor je voedsel. Gewoon alles plukken en rauw erin schuiven. Alleen dán doe ik met je mee en eet ik een koe én kip minder per jaar
Zeg laten we de veluwe er even buitenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:42 schreef KNAK het volgende:
[..]![]()
Geef het goede voorbeeld door een zo klein mogelijk CO2footprint te creeren en flikker alles uit het raam om te beginnen je laptopje want berichten plaatsen zorgt voor server-activiteit en betrek vervolgens een mooi plaggen hutje op de Veluwe en waag het niet een fikkie te stoken voor je voedsel. Gewoon alles plukken en rauw erin schuiven. Alleen dán doe ik met je mee en eet ik een koe én kip minder per jaar
Alsof de werkelijkheid / realiteit een gecontroleerde omgeving is.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Mytho het volgende:
en laat eens wetenschappelijke bewijzen zien dat mondkapjes infectie voorkomen, moet in een gecontroleerde omgeving, peer reviewed, double blind en meerder keren herhaald.
Ben ik daar niet welkomquote:Op maandag 10 januari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg laten we de veluwe er even buiten
jawel'quote:
Nederland is ook te klein (of we hebben te veel inwoners, zo je wil) voor het leven op de manier die KNAK voorstelt.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel'
maar niet iedereen moet op de veluwe gaan wonen
ik woon op een prachtige plek met alle ruimte om me heenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nederland is ook te klein (of we hebben te veel inwoners, zo je wil) voor het leven op de manier die KNAK voorstelt.
Zo willen we allemaal wel watquote:Op maandag 10 januari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon op een prachtige plek met alle ruimte om me heen
en zou niet willen dat er meer mensen om me heen zouden wonen
scheelt dat het ook zo in het bestemmingsplan staatquote:
Zie het staan daar op het bordes, list en bedrog. Hang de vlag maar halfstok.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gecondoleerd allen, met dit bij elkaar geraapt zooitje ellende. Zo valt een kabinet, en zo banjeren ze een jaar demissionair door om vervolgens een mooie doorstart te maken en nóg meer ellendelingen toe te voegen.
'Minister van Klimaat' - zoiets kan je alleen verzinnen tijdens het legen van de darmen.
'Minister van StikStof'...... En de PrikPooier op wonen, en...en...en...
Je zou er bijna door gevaxt willen worden, al die bagger wat daaruit voort zal gaan komen
Ooh...lady of the Manor...quote:Op maandag 10 januari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon op een prachtige plek met alle ruimte om me heen
en zou niet willen dat er meer mensen om me heen zouden wonen
quote:"I have enough experience in the field of war, military actions, and police brutality to say that this is torture," Melzer said.
meer natuurgebiedquote:Op maandag 10 januari 2022 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ooh...lady of the Manor...
Is het een soort Downton Abbey of zo?
Minister van klimaat ... die mag zich direct al buigen over de wereldwijde vervuiling van mondkapjes, ontsmettingsmiddel en flessen, injectienaalden etc etc etcquote:
Gewoon weer een kutviroloogske die geilt op alle media aandachtquote:
2030 niet ?quote:Op maandag 10 januari 2022 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Israel is done, Australië was proefland om te kijken hoe ver ze kunnen gaan (in Westers land). Heel ver dus, nu is Europa aan de beurt met NL op nr1 omdat wij een eigenwijs volkje zijn. Krijgen ze ons op de knieën dan de rest van Europa ook. Het is 1 groot plan.
quote:
Little House on the Prairie zoiets?quote:
Covid-19: Common cold may give some protection, study suggestsquote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt emigreren dus
Leven met het virus of beschouwen als griep heeft echt een hele andere betekenis in de ogen van bewindslieden dan alle maatregelen laten varen hoor, reken je nog niet rijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt emigreren dus
Nog steeds door Bubba van 2.10 met Fok(!) achter geschapen lid zonder de maagdelijke bijkomstigheden?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De strekking is eerder: we noemen het anders maar we nemen jullie nog steeds anaal zonder glijmiddel.
je bent welkom Tingoquote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Little House on the Prairie zoiets?
Als je een grote tuin heeft, misschien kunnen we allemaal bij jou komen gezellig kampeeren?
Vervang "mondkapje" eens voor "beflapje" en je wilt hem elke dag dragen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
De slavenkapjes, wat een klucht met elke dag een nieuwe aflevering
[ twitter ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Vervang "mondkapje" eens voor "beflapje" en je wilt hem elke dag dragen.
Vervang "frikandel" eens voor "hondendrol" en je wilt het nooit meer eten...
Wat is jouw punt?
Tevens heeft die twitteraar echt zo ongelijk als de pest. Buitenkant blijft op buitenkant en ga je zeker niet inademen. Alleen als je hem verkeerd omdoet dan heeft een mondkapje geen zin..
Er zijn zo tig onderzoeken te lezen die aangeven dat mondkapjes zeker werken.. Maar wappies zijn weer eigenwijs, want NIKS van msm deugt..
Dankje wel voor het uitleggen Hugo.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Vervang "mondkapje" eens voor "beflapje" en je wilt hem elke dag dragen.
Vervang "frikandel" eens voor "hondendrol" en je wilt het nooit meer eten...
Wat is jouw punt?
Tevens heeft die twitteraar echt zo ongelijk als de pest. Buitenkant blijft op buitenkant en ga je zeker niet inademen. Alleen als je hem verkeerd omdoet dan heeft een mondkapje geen zin..
Er zijn zo tig onderzoeken te lezen die aangeven dat mondkapjes zeker werken.. Maar wappies zijn weer eigenwijs, want NIKS van msm deugt..
Ik heb nog zelfde mondvodje van bijna twee jaar geleden.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:51 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Real life statistics laten geen fuck zien, derhalve BS kapje.
In laboratorium settings zal je er best wat mee kunnen doen ja, alleen werkt de wereld niet op die manier, helaas,
we geven zo een shitton aan geld uit aan Corona bestrijding die nauwelijks helpt dat het echt absurd triest is allemaal, maar idd, niet main stream.
Je komt alleen nergens meer binnen zonder coronapaspoort. Veel plezier.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt emigreren dus
in europa bedoel je of de rest vd wereld?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Je komt alleen nergens meer binnen zonder coronapaspoort. Veel plezier.
Je post een artikel over Spanje. Over welk land zou ik het nou hebben?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
in europa bedoel je of de rest vd wereld?
Same here, alleen draag ik 'm wel, niet omdat ik bang ben voor het "virus" of voor boetes, maar omdat ik het eigenlijk wel prima vind om een soort van "anoniem-ish " te winkelen, en hij staat ook wel een beetje badass, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfde mondvodje van bijna twee jaar geleden.
Gelukkig heb ik die domme,smerige,tering,tyfus ding bijna nooit gebruikt.
But maybe I'm kind of sentimentally attached to it in a weird way.
je hebt het over nergens. dus meerdere landenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Je post een artikel over Spanje. Over welk land zou ik het nou hebben?
Ik reageer op een post over Spanje, nietwaar?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je hebt het over nergens. dus meerdere landen
onzin. genoeg plekken waar je binnen komt.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik reageer op een post over Spanje, nietwaar?
Daar (in Spanje), kom je nergens meer binnen zonder coronapaspoort.
Snap je het nu, of zal ik er een leraar basisonderwijs voor moeilijk lerenden bijhalen om het uit te leggen?
De supermarkt ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
onzin. genoeg plekken waar je binnen komt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je bent in de war met Italie/Frankrijk. je bent wel vaker in de war.
dan zal jij wel in een achterlijk deel van Spanje wonen.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje. Je moet bij de deur je coronapaspoort laten zien. Ik heb er letterlijk dagelijks mee te maken, en waar baseer jij je uit? Je dikke duim?
Er zijn maar 4 regio's in heel Spanje waar het niet verplicht is.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dan zal jij wel in een achterlijk deel van Spanje wonen.
Feesboekquote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje. Je moet bij de deur je coronapaspoort laten zien. Ik heb er letterlijk dagelijks mee te maken, en waar baseer jij je op? Je dikke duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |