Dit niet aan zien komen? Nou ja zeg.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver, het zou toch niet dat ze nu niet versoepelen en ook nog eens buiten maskers verplichten?
https://www.ad.nl/politie(...)nig-ruimte~a09a58b9/
Dit is niet vol te houden zo
Met negatief test bewijs kan je wel in de UK binnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je hebt het over nergens. dus meerdere landen
Wat ze er niet bij vertellen is dat vanaf nu de griep ook verboten en een teken van de Apocalypse is.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Spanje heeft mensen die het tenminste snappen en vooruit kijken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-als-griep~a3b908ac/
Nou nou das allemaal te negatiefquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat ze er niet bij vertellen is dat vanaf nu de griep ook verboten en een teken van de Apocalypse is.
2G, maar het liefst eigenlijk 1G, komt er gewoon, minimaal in het Westen en waarschijnlijk ook ver daarbuiten.
Snap ik. Meeste mensen willen geen confrontaties hebben natuurlijk....ik ook hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Same here, alleen draag ik 'm wel, niet omdat ik bang ben voor het "virus" of voor boetes, maar omdat ik het eigenlijk wel prima vind om een soort van "anoniem-ish " te winkelen, en hij staat ook wel een beetje badass, al zeg ik het zelf
Er zit wat aan te komen…. De vraag is wat. Genoeg mogelijkheden en allen zijn ons niet goed gezindquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat ze er niet bij vertellen is dat vanaf nu de griep ook verboten en een teken van de Apocalypse is.
2G, maar het liefst eigenlijk 1G, komt er gewoon, minimaal in het Westen en waarschijnlijk ook ver daarbuiten.
Waarom is de griep verboden?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Dom angstig gelul man.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Er zit wat aan te komen…. De vraag is wat. Genoeg mogelijkheden en allen zijn ons niet goed gezind
Je zou maar zo in angst leven...quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Er zit wat aan te komen…. De vraag is wat. Genoeg mogelijkheden en allen zijn ons niet goed gezind
Onzekerheid, onduidelijkheid,wazigheid. Loads of people are getting bored and pissed off with it.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
En dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef ludovico het volgende:
Ik ben het zo zat.
Rechters,wake the fuck up.
Maar alsnog moet je een covidpaspoort laten zien als je ergens naar binnen wilt.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Spanje heeft mensen die het tenminste snappen en vooruit kijken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-als-griep~a3b908ac/
Die plaat is inmiddels wel grijsgespeeld.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou das allemaal te negatief
Wat bedoel je daarmee? Ik snap het serieus niet :-\quote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, probleem is dat je voor het veranderen van de QR code telkens een nieuw beveiligingscertificaat nodig bent.
Dat is nog te doen als je na enkele maanden een booster nodig hebt, maar niet bij een stoplicht situatie van besmet/hersteld/besmet/etc...
Ivm met de privacy, AVG en zo kan de QR code niet van kleur veranderen door besmetting, herstel, besmetting, herstel, etc.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:08 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik snap het serieus niet :-\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |