abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:25:05 #1
236264 crew  capricia
pi_203111461

Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:26:18 #2
236264 crew  capricia
pi_203111494
Wel fijn dat de scholen morgen gewoon weer open gaan. Het was dus idd enkel een extra weekje kerstvakantie.
Hopelijk hebben alle kinderen er van genoten. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 9 januari 2022 @ 16:26:49 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203111506
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Twente kleurt weer eens rood
Heel. Veel. Jeugd.

En ik verwacht niet dat dat binnenkort minder wordt met de heropening van de scholen :') Maar ja, in hoeverre zijn de besmettingen nog interessant.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_203111515
@Coco en ik hebben een pittige mening over mensen die door het slotje posten.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:29:01 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203111549
Uitstekende cijfers vandaag. Alle sectoren met onmiddellijke ingang volledig open, zonder uitzonderingen.
Tics van je petten.
pi_203111553
PUSHMELDINGEN.
pi_203111573
D66 doet aangifte tegen Willem Engel na online verspreiden adres Sigrid Kaag

https://www.ad.nl/politie(...)igrid-kaag~a95ee6fd/
pi_203111582
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
Wel fijn dat de scholen morgen gewoon weer open gaan. Het was dus idd enkel een extra weekje kerstvakantie.
Hopelijk hebben alle kinderen er van genoten. O+
Vooral ook fijn dat de kids weer een beetje terug in het ritme komen/gaan. Want dat was erg ver te zoeken afgelopen tijd _O-
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:31:50 #9
236264 crew  capricia
pi_203111605
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Haags het volgende:

[..]
Vooral ook fijn dat de kids weer een beetje terug in het ritme komen/gaan. Want dat was erg ver te zoeken afgelopen tijd _O-
Dat wordt wel even omschakelen ja. :D
Daarom vandaag de halve dag buiten geweest. Zodat er vanavond goed geslapen wordt. ~O>
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203111616
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Zipportal het volgende:

Alsof zo'n aangifte iets oplevert. Ik weet een betere aanpak.
pi_203111636
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:34:10 #12
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_203111642
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Alsof zo'n aangifte iets oplevert. Ik weet een betere aanpak.
Negeren?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_203111726
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:34 schreef gniffie het volgende:

[..]
Negeren?
Deporteren.
pi_203111749
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Deporteren.
Alle Willems terug naar Willemstad!
pi_203111800
Morgen meteen een studiedag en dus geen school. Die studiedag hebben zeker nodig na 3 weken vakantie.
pi_203111825
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.

Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.

Of ben ik nou een enorme wappie?
pi_203111840
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Zipportal het volgende:

Ook gewoon de reactie van Engel op het fakkel incident. “Ze is niet bedreigt, ze heeft het als bedreigend ervaren”. Lekker makkelijk. Dus ik kan ook met een kapmes voor Engel z’n deur staan en dan roepen “ik bedreig hem niet, dat ervaart ie alleen zo”

Buiten dat weet engel precies wat ie doet met dat adres. Dan gaat hij er een beetje omheen lullen, maar dit is precies wat hij wilt, nogmaals haar adres in de openbaring.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:52:20 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_203111870
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.

Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.

Of ben ik nou een enorme wappie?
Testen is een kleine moeite en je wil mensen toch niet met isolatie opzadelen? Ik vind mensen als jij geen wappie, maar wel een beetje vervelend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203111876
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef speknek het volgende:

[..]
Testen is een kleine moeite en je wil mensen toch niet met isolatie opzadelen? Ik vind mensen als jij geen wappie, maar wel een beetje vervelend.
Testen is geen kleine moeite en ik zadel helemaal niemand met isolatie op. Wie dan?
  zondag 9 januari 2022 @ 16:53:49 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_203111882
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Testen is geen kleine moeite en ik zadel helemaal niemand met isolatie op. Wie dan?
Testen is wel een kleine moeite en de mensen die je eventueel zou besmetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203111894
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef speknek het volgende:

[..]
Ehm. je "moet" sowieso in quarantaine als je in contact bent geweest met een positieve persoon.
Dat is de reden dat mensen dus gaan testen, om uit die quarantaine te komen...

Beleidswijziging was dat
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203111912
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef speknek het volgende:

[..]
Testen is wel een kleine moeite en de mensen die je eventueel zou besmetten.
En als die dat dan ook niet weten? Ik denk overigens niet dat ik besmet ben geraakt. Kan het me niet voorstellen als je je 100 % goed voelt. Maar als dat wel zo is, dan is het toch des te meer een reden om te stoppen met al dat testen. Laat maar gaan als het niks voorstelt. Dat was toch de bedoeling.
pi_203111925
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Deporteren.
Guillotine.
pi_203111939
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:58:50 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111948
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.
Dat is nieuws van gisteren
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')