SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 09-01-2022 12:39:24 ]
En Kitty zeker voor Married at First Sightquote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Grace zit volgens mij in het verkeerde programmaDie had zich op moeten geven voor The Voice.
Doet @Benny zodra ie daar aan toe is/komtquote:Op zondag 9 januari 2022 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien dat de OP even aangepast kan worden, een rode kruis door Sercan?
Ok toppie!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Doet @:benny zodra ie daar aan toe is/komt
Of over allemaal behalve Nouch en Kristof?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien dat de OP even aangepast kan worden, een rode kruis door Sercan?
Er zijn veel dingen die ik lekker vind, maar er is niet waar je mij meer dan 2 dagen op rij blij mee kunt makenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:35 schreef Clasientje het volgende:
Boerenkool bah lijkt me vreselijk dat de hele week te eten. Andijviestampot vind ik wel lekker met gebakken spekjes maar niet voor de de heleweek
Nee, ze pakken de grootste pan en vullen die met olie net als de appelbeignets.quote:
ik ook, totaal geen probleemquote:Op zondag 9 januari 2022 12:38 schreef suzi1 het volgende:
o ik heb daar geen probleem mee, ik eet al maanden hetzelfde ontbijt
Heb niet gezien hoeveel ze gekregen haddenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, ze pakken de grootste pan en vullen die met olie net als de appelbeignets.
maar kan je wel vertellen, als ze van die aardappelen frietjes gaan maken, is er veel te weinig aardappels voor rest van de week. word niet aangevuld, vorige week ook niet, de kip en broccoli werd niet aangevuld, alleen de melk .
Voor patatjes maken heb je echt veel aardappels nodig.
Ja, maar jij eet nooit normaalquote:Op zondag 9 januari 2022 12:38 schreef suzi1 het volgende:
o ik heb daar geen probleem mee, ik eet al maanden hetzelfde ontbijt
Bedankt topper!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef Benny het volgende:
Na vele verzoekjes:
[ afbeelding ]
Staat in de OP hoor.
Nee, dat doet Jill al......quote:Op zondag 9 januari 2022 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
En Kitty zeker voor Married at First Sight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |