SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 09-01-2022 09:59:50 ]
Covefe situatie ditquote:Op zondag 9 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat roept ze naar hem? Wat betekent dat? Zoveel vragen.
Ik had juist bij de eerste twee Moderna vrij weinig last en nu met de Pfizer welquote:Op zondag 9 januari 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had dit keer echt nauwelijks bijwerkingen.Dat Moderna kwam de eerste twee keer een stuk heftiger aan.
'Herinnert jouw ziel zich dat'quote:Op zondag 9 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, welke bijwerkingen heb je?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had juist bij de eerste twee Moderna vrij weinig last en nu met de Pfizer wel
Bij mij ging het ook erg hardhandig.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin heeft na de booster ook geen last, alleen een blauwe plek op de arm. Die spuit werd er behoorlijk hardhandig ingezet zei ze.
een soort van spreukquote:Op zondag 9 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Koude rillingen, spierpijn, vermoeidheid en snelle verzuring van spierenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, welke bijwerkingen heb je?
Daar klaagt iedereen over lijkt het wel, ik voelde dat derde prikje ook wel even.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin heeft na de booster ook geen last, alleen een blauwe plek op de arm. Die spuit werd er behoorlijk hardhandig ingezet zei ze.
Hmmm.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koude rillingen, spierpijn, vermoeidheid en snelle verzuring van spieren
misschien omdat er een dikkere naald is gebruikt voor de 3e nanochip die wat groter isquote:Op zondag 9 januari 2022 10:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar klaagt iedereen over lijkt het wel, ik voelde dat derde prikje ook wel even.
Een godsdienstwaanzinnige én covidwappie. Heerlijke combiquote:Op zondag 9 januari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ah het komt hier vandaan
https://nl.wikipedia.org/wiki/JHWH
gevonden
https://twitter.com/KakvrijDenHaag/
Gisteren bij vriend van me op bezoek geweest. Zus daarvan is huisarts en die heeft het allemaal voorbij horen komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien omdat er een dikkere naald is gebruikt voor de 3e nanochip die wat groter is
Hebben die mensen nou echt niks beters te doenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een soort van spreuk
https://www.sgxl.nl/ook-h(...)t-jotweewawee-spreuk
nou is het niet zo raar wat ik zeg dusquote:Op zondag 9 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren bij vriend van me op bezoek geweest. Zus daarvan is huisarts en die heeft het allemaal voorbij horen komen.
Een van de verhalen die voor de hand ligt. Wel wat ergere dingen gehoord.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou is het niet zo raar wat ik zeg dus
is dit datzelfde gekke mens als bij die politie agent?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een soort van spreuk
https://www.sgxl.nl/ook-h(...)t-jotweewawee-spreuk
ja als het goed is wel. En ze heeft ook een keer zo staan schreeuwen tegen hugo dat hij er wat heeft gezegdquote:Op zondag 9 januari 2022 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit datzelfde gekke mens als bij die politie agent?
sorryquote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
stuk makkelijker om gewoon elke keer god te roepen dan, net zo onzinnig en zelfde strekkingquote:Op zondag 9 januari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ah het komt hier vandaan
https://nl.wikipedia.org/wiki/JHWH
gevonden
https://twitter.com/KakvrijDenHaag/
ik vind het jammer dat dit soort mensen buiten mogen rondlopenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
Vind het knap dat die het weet te negeren
Is gewoon een soort hipster 'allah akbar' alleen wordt je hiervoor niet gelijk door de beveiligers neergeschotenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
stuk makkelijker om gewoon elke keer god te roepen dan, net zo onzinnig en zelfde strekking
Alleen Pfizer en Moderna, maar booster is altijd van hetzelfde merk als eerste twee inentingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen onder 45 krijgen Pfizer en mensen van 45 jaar en ouder Moderna.
Prikken ze bij jullie alleen Moderna?
strakblauwe lucht en zon. hierquote:Op zondag 9 januari 2022 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stormachtig weer hier, lig lekker te smurfen vandaag.
Kortebroekenweerquote:
5 graden gekkie.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag gister mensen met korte broeken lopen
6quote:
Jij zit zuidelijker. Daar is het altijd warmerquote:
Het subtropische zuidenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij zit zuidelijker. Daar is het altijd warmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin van mijn woonwijk van bovenaf. ❤️Your beauty never ever scared me.
Als ik in de winter er ‘s morgens uit moet ben ik ook altijd blij als de auto al voorverwarmd is.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef Goitske het volgende:
Koud regen brrr na het tanken was ik blij met stoelverwarming en stuurverwarming
leuk is het niet, ze gaan boren en slijpen en dan zet de tandarts er een een kroontje opquote:Op zondag 9 januari 2022 11:18 schreef Ama het volgende:
Zo zenuwachtig voor morgen. @:karzai valt kroon laten zetten mee?
Ik krijg eerst een tijdelijke, over twee weken krijg ik de officiële.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
leuk is het niet, ze gaan boren en slijpen en dan zet de tandarts er een een kroontje op
ja had ik ook, even geen harde en plakkerige dingen eten zoals nootjes en dropquote:Op zondag 9 januari 2022 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg eerst een tijdelijke, over twee weken krijg ik de officiële.
Doe ik al weinig ivm vullingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja had ik ook, even geen harde en plakkerige dingen eten zoals nootjes en drop
Oh dat geeft wel hoop dat het niet snel kapot gaat.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:25 schreef Koen66 het volgende:
Mijn huidige kroon zit er al sinds 1988 in, was ergens in 1977 op m'n bakkes gevallen als kind, voortand afgebroken. Na paar jaar halve tand is kroon erop gezet. Die brak in 1988 weer in tweeën
Tandarts had gezegd tussen de 400 en 600 en dat laatste was heel ruim berekend. Ze zei zal eerder tegen de 400 zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, weet niet meer wat het kostte
Alleen bij laatste kroon plaatsen moest het 2x opnieuw, kroon eerst te kort, daarna verkeerde kleurquote:Op zondag 9 januari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat geeft wel hoop dat het niet snel kapot gaat.
Ja naja ik zie het wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Karzai het volgende:
Prijzig, volgens mij was ik de helft kwijt
Kleur kan me echt niet boeien, zit toch achter in mijn mond. Maar met een voortand is het wel anders.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen bij laatste kroon plaatsen moest het 2x opnieuw, kroon eerst te kort, daarna verkeerde kleur
Yep, vond die Yannad stom, weer terug naar het bijna oudequote:Op zondag 9 januari 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
@:Gibson88 hey wat zie ik, naam weer anders?
Behalve vullingen weinig andere ellende gehad, bij 1 kies viel paar jaar terug vulling er uit + deel kies. Die kies is opnieuw opgebouwd ipv een kroonquote:Op zondag 9 januari 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik zie het wel.Meteen verder sparen voor eventuele andere kiezen pff haha.
Goed zo. Nu herken ik je tenminste meteen weer.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yep, vond die Yannad stom, weer terug naar het bijna oude
Ben vroeger niet zo lief geweest voor mijn gebit.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve vullingen weinig andere ellende gehad, bij 1 kies viel paar jaar terug vulling er uit + deel kies. Die kies is opnieuw opgebouwd ipv een kroon
Bij mijn tandarts in Nederland is het vanaf 475 of 500, dus valt me nog mee 400.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Karzai het volgende:
Prijzig, volgens mij was ik de helft kwijt
Toch geen gek bedrag dus.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mijn tandarts in Nederland is het vanaf 475 of 500, dus valt me nog mee 400.
Ik mezelf ookquote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed zo. Nu herken ik je tenminste meteen weer.
Ik ga nog even stofzuigen enz als mijn vriend weg is vanmiddag, meer ga ik ook niet doen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:41 schreef Karzai het volgende:
ik heb boodschappen gedaan, meer doe ik niet vandaag
Het ligt er wel een beetje aan hoeveel grip hij heeft op je oude kies. Ik heb eentje waar de kroon weinig grip had en is uiteindelijk ook afgebroken maar is helemaal achterin en was toen zwanger dus mocht niet zo lang liggen. Nooit meer een brug gezet het is niet zichtbaar en heb er geen last van dat hij er niet isquote:Op zondag 9 januari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat geeft wel hoop dat het niet snel kapot gaat.
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
je woont in een plaggenhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin van mijn woonwijk van bovenaf. ❤️
Nee, althans die eerste zou kunnen dat die te droog was geworden maar deze niet want deze had ik gistermiddag vers van een knotwilg geknipt. Ik denk zelf te ongeduldig en te snel, te strak willen spannen.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je je boog te droog hebt laten worden
ah!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, althans die eerste zou kunnen dat die te droog was geworden maar deze niet want deze had ik gistermiddag vers van een knotwilg geknipt. Ik denk zelf te ongeduldig en te snel, te strak willen spannen.
Maar ik wil geen kies meer missen. Dit maakt me weer beetje para.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan hoeveel grip hij heeft op je oude kies. Ik heb eentje waar de kroon weinig grip had en is uiteindelijk ook afgebroken maar is helemaal achterin en was toen zwanger dus mocht niet zo lang liggen. Nooit meer een brug gezet het is niet zichtbaar en heb er geen last van dat hij er niet is
Ik heb ook een paar kronen die zeker al 20 jaar zittenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil geen kies meer missen. Dit maakt me weer beetje para.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |