Schoonheidsslaapje gedaan?quote:
Net? Neequote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 05:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net? Neeik was wat aan het struinen op het web , wilde rop iets in een topic reageren , en verzandde vervolgens in chaos , muziek aan het luisteren en teveel pagina's openstaan waardoor ik niet echt verder kom
![]()
SPOILER: Piano LofiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Treehut362 op 09-01-2022 16:15:39 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Puzzie !quote:
Gelukkig ben je er weer!quote:
Ja, had het vernomenquote:
Van mijn ban?quote:
Puzzie weer lekker weekendquote:
Wat raar ik zie helemaal niet dat je had gereageerdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat raar ik zie helemaal niet dat je had gereageerd![]()
Gebeurd de laatste tijd vaker op FOK!![]()
Maar idd lekker weeekend![]()
Lekker een wijntje en muziek aan het luisteren![]()
![]()
quote:
Tof, die ken ik van Kevin & Perry Go Largequote:
leek me een beter idee dan de TVquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tof, die ken ik van Kevin & Perry Go Large
die ga ik ook luisterenquote:
waaaahquote:
quote:
Deze van Jennifer Rush vind ik mooier, hij raakt me meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had dus nooit van ene Jennifer Rush gehoord maar kende wel dit nummer woord voor woord, echt ik had geen idee wat daar gebeurdeTotdat @:Ama me erop attendeerde dat Celine Dion een wel ERG identieke "cover" "gemaakt" had
![]()
![]()
Noiu ja, nog steeds wel erg fijn nummer
Ook een liefhebber? Alice in Chainsquote:
Ik vind er nauwelijks verschil tussen zitten, maar als je moet kiezen, dan liever het origineel natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef Maive het volgende:
[..]
Deze van Jennifer Rush vind ik mooier, hij raakt me meer.
Ik heb bij Celine vaak het gevoel dat ze mooi wilt zingen maar het niet meent. Of zo. Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind er nauwelijks verschil tussen zitten, maar als je moet kiezen, dan liever het origineel natuurlijk
Jazeker een liefhebber van Alice in Chains!quote:
Vind dat ze klinkt alsof ze een aardappel in d'r keel heeft, net als Shakiraquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik heb bij Celine vaak het gevoel dat ze mooi wilt zingen maar het niet meent. Of zo. Lastig uit te leggen.
Ha nu ben ik hier ook naar aan het luisteren
Deze heb ik een pagina terug ook gepost (en geluisterd uiteraard)quote:
Ik vind wel dat Celine heel mooi zingtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik heb bij Celine vaak het gevoel dat ze mooi wilt zingen maar het niet meent. Of zo. Lastig uit te leggen.
Ha nu ben ik hier ook naar aan het luisteren
Als je het mooi vind dan vind je het mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Celine heel mooi zingtMaar toen ik hoorde dat dit jatwerk was ging ik het wat minder vinden. Maar ja, waarom ook eigenlijk.
1346? Magisch getal?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar moet nog wel ff 13:46 wachten.
Heb je de nieuwe gehoord?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Maive het volgende:
[..]
Deze heb ik een pagina terug ook gepost (en geluisterd uiteraard)![]()
Kijk mijn onderschrift eens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nee! Ik zet de Moon explosion op pauze en ga deze luisteren. Dank!quote:
Heyyy! Iemand die het ook kent! Kreeg die jaren geleden opgestuurd door ene Alejandro uit Venezuela met wie ik een leuke nacht had gehadquote:
KLIKquote:
Dit is een fan-tas-tisch nummer!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heyyy! Iemand die het ook kent! Kreeg die jaren geleden opgestuurd door ene Alejandro uit Venezuela met wie ik een leuke nacht had gehad
I know! Sowieso Sparky!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.magisch!
They will not control us
Demented are Goquote:
de lyrics van hun nummersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< In hypermode.
#museisright
Ik heb ze ook gezien! Hij woont in Rotterdam hoorde ik laatstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef Maive het volgende:
[..]
Demented are Go![]()
Ooit live gezien. Kerel was helemaal onder de dope, hij vergat zijn teksten steeds
Hoe dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Baroeg toevallig?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien! Hij woont in Rotterdam hoorde ik laatst
Nee niet de baroeg, tentje in Utrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Maive het volgende:
[..]
Baroeg toevallig?
Woont hij in Nederland???? Holy shait!
Surequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als mannen ouder worden gaan ze steeds meer op Sean Connery lijken...
Vrouwen helaas ook...![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er uitzonderingenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?MuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They will not control us
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Maive het volgende:
[..]
Muse
Hoe los zijn je heupjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oooh... < Raakt in kweenie mood... memories.,. not all good.quote:
kweenie?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oooh... < Raakt in kweenie mood... memories.,. not all good.
Kweenie is toch niet zo'n raar woord? Ik maak wel raardere woordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef Maive het volgende:
[..]
kweenie?
Je maakt je eigen woorden![]()
Ik vind het een prachtige nummer
I know, is nu Mina, ook ooit live gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Keith Caputo!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
alleen zo heet ie niet meer.
Welke raardere woorden maak jijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kweenie is toch niet zo'n raar woord? Ik maak wel raardere woorden![]()
"kweenie" = "ik weet niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |