Als je je oud voelt moet je meer Neukk....hquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
Wat voel ik me toch ineens ontzettend oud bij het horen van dit soort nummers
quote:
Eerst maar eens een vrouwmensch vinden dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:32 schreef heracles het volgende:
[..]
Als je je oud voelt moet je meer Neukk....h
quote:
quote:
Die heb ik ookquote:
Ik ken haar wel maar dit nummer kende ik nog niet.quote:
ook mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken haar wel maar dit nummer kende ik nog niet.
Heel mooi![]()
Ellif is mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ook mooi
Maar ik weet niet altijd waar ik ze van ken, dus ik denk meestal van dit topic, dus van jou
quote:
quote:
Is ook een lekker nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha er ging iets mis.
Ik krijg weer energie van dit nummer
echte fanboyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha er ging iets mis.
Ik krijg altijd energie van dit nummer
Haha ja check deze dan, nog meer JAAAAquote:
mooi he liefdequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja check deze dan, nog mee JAAAA
Me shawty ‘s in de streets met me EEJ
Me shawty ja ze liegt met me JAAA
Me shawty ‘s in de fields met me JA
Me shawty ja ze skeemt met me JAAA, JAAAA
Mijn favoriet is " je bitch wou mee" die doet het altijd goed bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja check deze dan, nog meer JAAAA
Me shawty ‘s in de streets met me EEJ
Me shawty ja ze liegt met me JAAA
Me shawty ‘s in de fields met me JA
Me shawty ja ze skeemt met me JAAA, JAAAA
Jaaaa, vies lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mijn favoriet is " je bitch wou mee" die doet het altijd goed bij mij
Ik ken Jiri irlquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie ze zijn![]()
Maar dit nummer ken ik door @:BasenAad
De tieten van Klitty drukken te zwaar op de serversquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook een lekker nummer![]()
FOK! is de laatste tijd heel traag , eigenlijk sinds BB is begonnen![]()
Mooie Chicka!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HEY PUZZIEWOMAN!
Deze voor jou
Maar ik ken hem nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij houdt ook van Jiri Taihuttu als 'm kent
Oehh wauw!! Dat vind ik zo mooi ,quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje ff vanaf 6.30
Dat jochie speelde vanaf zijn jeugd al flamenco op gitaar.
Houd je klep, gek!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben hier eigenlijk voor de vrijdagavondrellen en ruzie!!!
De zijn er niet meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:16 schreef BasEnAad het volgende:
< Laat die idiote acrobaat een spagaat doen en propt dan die clown in je hol!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
luister naar dit nummer maar
niet vechten maar gewoon kusje en dan goodbye
Respectloos!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Laat die idiote acrobaat een spagaat doen en propt dan die clown in je hol!
Doodzwijgen vind ik eigenlijk een veel betere optie .quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:16 schreef BasEnAad het volgende:
Puzzie heeft altijd Museum Qualiteit nummersquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doodzwijgen vind ik eigenlijk een veel betere optie .
De intrigant is verbannen, dus we zullen het zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks mis met een klein relletje inderdaad.
Dit waren geen kleine relletjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks mis met een klein relletje inderdaad.
of we kanaliseren het.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De intrigant is verbannen, dus we zullen het zelf moeten doen.
Haha ik zal er ook over ophouden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit waren geen kleine relletjes.
Iemand nog belangrijker maken door er aandacht aan te besteden ga ik niet doen.
ff killem zijn favo song postenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik zal er ook over ophouden.
We wachten op Killem
Jij was slapenquote:
Ja klopt, lukt niet echtquote:
Dat vind ik echt zo'n mooi nummer!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort muziek voel ik...
Het is een verhaaltje..en ik houd van muziek verhaatjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n mooi nummer!
mooie stem en mooi nr.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort muziek voel ik...
Ja, hier nog zo eentjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is een verhaaltje..en ik houd van muziek verhaatjes
haatjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is een verhaaltje..en ik houd van muziek verhaatjes
Goede tijdenquote:
Lekker Killem, tof dat je er bent!quote:
Hij is nog niet dood hoor....quote:
Ja klopt maar toch mag ik gewoon posten wat ik wil?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is nog niet dood hoor....
Jij mag datquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch mag ik gewoon posten wat ik wil?ja toch.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog. Mijn oom zei tegen mij ik had ooit die plaat gevonden en wou die hebben wat vond dit nr leuk. Zei hij die meuk is het niet waard om op plaat te hebben dus niet meegenomen (was heel jongquote:
Jonguh, ik ben nooit weggeweest, ik leef op fok!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker Killem, tof dat je er bent!
Haha dan zal ik het wel hebben laten afweten hehehequote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben nooit weggeweest, ik leef op fok!
Goffer Bas... heb je nu gewoon smaak??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha dan zal ik het wel hebben laten afweten hehehe
Ik heb altijd smaak gehad, ik laat t niet altijd merken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Bas... heb je nu gewoon smaak??
zeldzaam momentquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Bas... heb je nu gewoon smaak??
Saté...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb altijd smaak gehad, ik laat t niet altijd merken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Schenkt laatste glas rum in... iemand nog?
Ja precies, daarom heb ik ook een goede smaak.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeldzaam moment
nee grapje basenaadje smaak is prima voor jou
en ALLEEN van jou
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Schenkt laatste glas rum in... iemand nog?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt je vrolijk aan en schenkt ruim bij
Used to itquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You had more then everyone else here!
Anders doe jij ff normaal!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus.... crybabies !!
Lay down and fuck!
quote:
Was ik vroeger verliefd op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus.... crybabies !!
Lay down and fuck!
Slaap lekker jongen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Let vooral op de ondertitel.
Slaap wel allen, het was mij een genoegen.
Die krijg ik nog net mee... subliemequote:
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Let vooral op de ondertitel.
Slaap wel allen, het was mij een genoegen.
Sealtje is leeg en uitgewerkt, dus ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 04:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb jij t geduld zo'n lange plaat te luisteren nu?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sealtje is leeg en uitgewerkt, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |