serkan, sezjan, serjun, sergan, sergean, allemaal dezelfde.quote:
nee die gaat eruitquote:
Niet zo vreemd. Ik lig ook liever met haar onder het dekbed dan met corona.quote:
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathaliequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Het enige dat ik tot nu toe heb gezien zijn een paar tv-uitzendingen, maar wat wel typisch is: ik heb nog aan niemand echt de pest. Al vond ik Grace in de openingsuitzending wel behoorlijk irritant.
of ze mogen beiden blijven, dat hoop ik nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die gaat eruit
anders hadden we heel veel Kristof gezien
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
of ze mogen beide blijven, dat hoop ik nog steeds
Met een zwarte stemquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.
Ik zag een rode screen zonder dat er iets gebeurde. Maar zal alleen op play4 zijn danquote:
Ik droom nog weleens van die twee als ik zwaar getafeld heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathalie
je zit er midden inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog dat wat we al weten herhalingen...
Waar blijft die Storm, die we moeten overleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |