Marja Vis had dat ook altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een koordje bij die Zwitserse, dat zie je niet zo vaak meer.
Dat hoop ik ook, Jackson niet op de spelen zou toch gewoon jammer zijn, zelfs al is het haar eigen fout.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier gaan Noorse dames niet onder
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halverwege kruising al voorbij Wormuth. Duitse schaatsen ligt op sterven
Franzen is een halve Nederlandse natuurlijk,maar zijn er behalve Diettrich en Friesinger nog andere schaatsers uit West Duitland gekomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als fillerquote:
Klopt, ik krijg ook altijd de neiging om mijn schaatspak aan te trekken als ie voorbij komt in de playlistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als filler
Met satesaus?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Ik ga kant en klare nasi goreng opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |