Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah zo wat dacht ik, ongevall gehad?
precies, je fantasiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri en Vera willen een baby maken.
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???
Ik vind haar ook tof, hulpvaardig, vriendelijk, meedenkend, van weinig toch iets te maken dagen lang, overal oplossingen voor (pasta drogen op wasrek, waarvan dan meteen gezegd word, heeft ze hem wel schoongemaakt? )quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond Kitty vreselijk en dacht, Yeahhhh lekker me kapot ergeren, eindelijk![]()
![]()
Blijkt het best een tof mens te zijn , kutzooi
zelfmoordquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???
quote:
Denk wel dat er meer achter zitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Leuke vrolijke uitstraling heeft die ook
het lijkt mij een toffe peerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk wel dat er meer achter zit
zoals hij net zelf al zij
ik denk elke avond aan mijn vriend die zelfmoord heeft gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |