Ze heeft hem toch ook al gezegd dat het waarschijnlijk leuker is voor hem om te koken als er meer ingredienten zijn en dat zij het tot die tijd wel blijft doen, want ze heeft nog allemaal leuke ideetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat probeerde hij, en werd door Kitty weggebonjourd. Ze wilde niet eens vertellen wat ze aan het koken was.
Dat mag, ieder zijn mening he.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik geen enkel probleem zie daar in het huis. Zij moeten met haar leven in het huis en zij vinden het allemaal prima.
Tuurlijk ik vind haar ook soms ook irri maar het is niet zo dat echt niemand de keuken in mag en wat doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zijn mening he.
Ik vind Kitty's hele gedrag irritant. De manier waarop ze praat, hoe ze met anderen omgaat, enz. Dat maakt niet alles fout wat ze doet hoor, maar ik vind d'r een vervelend persoon.
Helemaal waar, anders zou het saai zijn in de cosquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
En dat de een op een andere manier tegen een bewoner aan kijkt
kan toch?
waarom moet iedereen op dezelfde wijze ergens tegen aan kijken
Ze leven nog allemaal dus blijkbaar kan het gewoonquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe je een kiwi met de schil opeet. Is zoals beffen van een ongeschoren k**.
Nee met pilletjes heeft ze het laten afkomen (als ik het goed heb gehoord).quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe je een kiwi met de schil opeet. Is zoals beffen van een ongeschoren k**.
grace met 14 yep,zon is 20quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee met pilletjes heeft ze het laten afkomen (als ik het goed heb gehoord).
Maar hoorde ik dat Grace wel een kind heeft?
Yep Grace heeft een zoon van inmiddels 20.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Grace heeft een zoon van 19.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
wat vertelte Kristoff dat hij huilte?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Grace heeft een zoon van 19.
- oh 20 dan
Dood van een vriend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vertelte Kristoff dat hij huilte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |