nou, ik vind ze echt wel duur, zeker in vergelijking met vroeger. komkommer 25 cent, nu al een 1 euro, bijvbquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Fruit en groenten zijn niet per definitie duur, het is alleen dat we het hele jaar door een heel palet aan keuzes willen hebben, waardoor een groot deel wel wat prijziger is. Uiteindelijk zal je het toch zelf moeten halen en zijn gedragssturende maatregelen als btw-verlaging natuurlijk gewoon een farce.
Als je stopt met roken bespaar je zo'n 2000 euro waar je gezond eten voor kan kopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ongezond eten is relatief goedkoop als je het vergelijkt met gezond eten. Maar gezond eten is niet onbetaalbaar of zo.
Zoals ik zei, kwestie van prioriteiten.
Een dildo kopen is veel duurzamerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ik vind ze echt wel duur, zeker in vergelijking met vroeger. komkommer 25 cent, nu al een 1 euro, bijvb
bij de kapper is de btw helemaal weggehaald, is een essentieel beroep en geen luxe, hielp ook niet in de prijs.
Ja. Kwestie van prioriteiten stellen zal het voor veel mensen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je stopt met roken bespaar je zo'n 2000 euro waar je gezond eten voor kan kopen.
quote:Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests. In de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 23.245 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 71 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk een euro of 175-200 gemiddeld per week.
Wil ze Ricki Lake zien vanmiddag ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
Net een boosterafspraak gemaakt voor mijn moeder, ze kan om 17:35 al terecht![]()
Maar ze wou liever morgen
We gaan lekker gourmetten bij mijn broertje!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil ze Ricky Lake zien vanmiddag ofzo?
Simpel. Door niet meer mee te doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:36 schreef THEFXR het volgende:
hoe komen we nu uit de lockdown?
moeten we een petitie starten?
Ach, een pond sperziebonen uit de vriezer kost een paar dubbeltjes, een krop sla of een tros bananen ook niet de wereld. De Turk koop je leeg voor een tientje. Maar dan moet je dat dus wel doen en het grootste probleem bij mensen is gedrag en gemak, niet een prijsanalyse. Geldt ook voor mezelf overigens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ik vind ze echt wel duur, zeker in vergelijking met vroeger. komkommer 25 cent, nu al een 1 euro, bijvb
bij de kapper is de btw helemaal weggehaald, is een essentieel beroep en geen luxe, hielp ook niet in de prijs.
Afhankelijk van wie interesse heeft heb ik eventueel ook wel een biologische worst in de aanbieding.quote:
Ben je Orthodox Christelijk? (die hebben nu kerstmis)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan lekker gourmetten bij mijn broertje!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook wel mooi... Moord en brand schreeuwen over deze maatregelen (terecht) omdat het 'leven niet maakbaar is' en we vooral moeten LEVEN, LEVEN, LEVEN!!!! en we de dood nu eenmaal niet kunnen wegwensen, virussen niet kunnen controleren, en we vooral KWALITEIT van leven moeten nastreven, om vervolgens het evangelie van sportschool en gekookte groente te prediken en alles wat riekt naar plezier te verketteren. Als dat het oude normaal was, hou het alsjeblieft.
Op die hele groepsvorming toch niet. Ja, excessen misschien. En terecht. Zelfs boa's hebben wel wat belangrijkers te doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:38 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag toch nog kunnen trainen met 14 man, en op het veld naast ons was ook een groep bezig.
Daar wordt (terecht) ook niet echt op gehandhaafd he?
Heb de indruk dat die stellingen vaak ook zijn gebaseerd op de prijs van kant-en-klaar saladebakjes e.d. Dan zit je natuurlijk weer bij de factor "gedrag en gemak".quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach, een pond sperziebonen uit de vriezer kost een paar dubbeltjes, een krop sla of een tros bananen ook niet de wereld. De Turk koop je leeg voor een tientje. Maar dan moet je dat dus wel doen en het grootste probleem bij mensen is gedrag en gemak, niet een prijsanalyse. Geldt ook voor mezelf overigens.
De vraag is... heeft die gelegenheid gehad om te scharrelen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie interesse heeft heb ik eventueel ook wel een biologische worst in de aanbieding.
Zeker weten... Had ik er niet elke dag bij stil hoeven staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die boosters helpen wel een beetje, maar Hugo was echt te laat, had honderden doden gescheeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |