ja maar toch... een beetje ouder verbiedt kinderen toch dingen als downloaden en aankopen doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:38 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kleine donaties, vaak van 1 of 2 euro soms 10, 15 of 20, maar meestal kleine bedragen. De kracht zit hem in de aantallen. 900+ donaties de afgelopen 10 dagen.
Ik doneer niets aan die big, ook niet aan roddelpraat trouwens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heeft hij toen met jouw donatie gedaan?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doneer niets aan die big, ook niet aan roddelpraat trouwens.
op de frontpagequote:
Ik denk dat het nog wel even door gaat tot er een nieuwe aflevering komt van roddelpraatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef potjecreme het volgende:
Nogmaals kan het over Jan en Dennis gaan.
En bijna bij elke keer refreshen is er weer een nieuwe donatie voor de braadquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
op de frontpage
Bradley received 1,00¤ 2 minutes ago
DDS received 20,00¤ 9 minutes ago
jndkgrf received 1,00¤ 22 minutes ago
Roddelpraat received 10,00¤ 33 minutes ago
EnergyBets received 35,00¤ 11 hours ago
Marijn Poels received 4,00¤ 12 hours a
precies, ik zit heel obsessief op de f5 knop te rammenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En bijna bij elke keet refreshen is er weer een nieuwe donatie voor de braad
Jij had het over Backme... Maar goed het zal me niks verbazen. Hij maakt op deze manier ook vijanden ik zou zo niet willen leven voor zo'n hongerloontje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
op de frontpage
ja? op de frontpage van backme staat die info? wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had het over Backme... Maar goed het zal me niks verbazen. Hij maakt op deze manier ook vijanden ik zou zo niet willen leven voor zo'n hongerloontje.
1700 per weekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had het over Backme... Maar goed het zal me niks verbazen. Hij maakt op deze manier ook vijanden ik zou zo niet willen leven voor zo'n hongerloontje.
Vroeg hoe je aan die 1700 in een week komt . Zit je alles op te tellen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:46 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ja? op de frontpage van backme staat die info? wat snap je daar niet aan?
1700 in anderhalve week, klein verschilquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeg hoe je aan die 1700 in een week komt . Zit je alles op te tellen?
Nieuwe mics zijn wel nodig. Geluid is gewoon kut.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ook dat Roddelpraat dat steeds doen alsof ze niet genoeg hebben.
Die krijgen een half miljoen views en meerdere adverteerders plus donaties. Zelfs zonder Youtube inkomsten cashen ze nog goed.
Het gaat erom dat ze willen groeien, niet om niet om te vallen.
Die nieuwe microfoons had bijvoorbeeld ook niet gehoeven.
Of je lult gewoon maar wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
1700 in anderhalve week, klein verschil
verder: Dat zou kunnen inderdaad, maar misschien ken ik jan roos wel persoonlijk en kijkt die even voor mij in de database of huur ik een Oekrainer in die alles voor mij opschrijft en bijhoud
...Ik weet niet waar jij kijkt, maar als ik naar https://thebradgetv.backme.org/ ga kom ik op een suspended account uit, en https://bradgetv.backme.org/ is heel lomp en paniekerig lijkt het wel afgesloten met overal x'jes en nvt/nvt/nvt "Niet meer in gebruik. NIET OP DONEREN". Waar moet ik kijken dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Publieke informatie staat gewoon op backme.org
Oh shit, nu heet ie weer Bradley?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
op de frontpage
Ik denk dat ouders die hun kind niet onder de duim houden het probleem zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh shit, nu heet ie weer Bradley?Hou op man, die gast moeten ze echt na zijn laatste accountswitch een IP-verbod geven op elk platform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |