Uit elke koffer mochten twee dingen gepakt worden op de eerste dagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Tobias had toch ook geen koffer? hoe komt hij aan die elektrische tandenborstel
en dit gesprek was net ook geweest toch ?
2 mochten uit hun koffers wat spulletjes pakken, misschien uit zijn koffer de tandenborstel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Tobias had toch ook geen koffer? hoe komt hij aan die elektrische tandenborstel
en dit gesprek was net ook geweest toch ?
Mogguh!quote:
ze heeft dan ook een kunstgebitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tandjes van Kiity zien er wel redelijk netjes uit
Het is niet dat ze gele rotte tanden heeft
dus iedereen mocht dat, heb ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Uit elke koffer mochten twee dingen gepakt worden op de eerste dag
2 bewoners moest dit beslissenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus iedereen mocht dat, heb ik helemaal niet gezien
is dat gezegd dan ? want lijken wel gewoon echte hoorquote:
Nee twee mensen, Kitty en nog eentje maar die weet ik niet meer, die mochten uit elke koffer twee dingen pakken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus iedereen mocht dat, heb ik helemaal niet gezien
Is een gebitjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tandjes van Kiity zien er wel redelijk netjes uit
Het is niet dat ze gele rotte tanden heeft
Dimitri en kittyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee twee mensen, Kitty en nog eentje maar die weet ik niet meer, die mochten uit elke koffer twee dingen pakken.
Voor Tobias is blijkbaar zijn electrische tandenborstel gepakt.
oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee twee mensen, Kitty en nog eentje maar die weet ik niet meer, die mochten uit elke koffer twee dingen pakken.
Voor Tobias is blijkbaar zijn electrische tandenborstel gepakt.
Zou wel in elkaar cringe als m'n lekker schone lijf dat pakje weer aantrekt.. Jaja🤐enough kitty afgezeiktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Het bewijs dat ze doucht.
[ afbeelding ]
ze had het erover dat de rijst onder haar plaatje kwam, vandaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is dat gezegd dan ? want lijken wel gewoon echte hoor
Ik weet het niet precies maar weet wel dat ik ze hoorde zeggen dat ze iets van kleding en voor iedereen hun tandenborstel zouden willen pakken. Ik weet niet of dat ook echt is gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ik
ja dus een paar tandenquote:
Ze mochten 1 koffer vullen dus ze hebben random dingen gepaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ik
Uiteindelijk niet-voor iedereenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:28 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar weet wel dat ik ze hoorde zeggen dat ze iets van kleding en voor iedereen hun tandenborstel zouden willen pakken. Ik weet niet of dat ook echt is gebeurd hoor.
ja maar dan heeft ze een paar tanden nep, dus niet een geheel gebitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
ze had het erover dat de rijst onder haar plaatje kwam, vandaar
Krijgen ze vast niet, er gaan waarschijnlijk diverse weddenschappen rondt over 't pak van kitty. Bigbusinessquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef lonneberga het volgende:
Geef ze toch gewoon die koffers,wat een gezeik zeg,is nu wel mooi geweest
zou kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan heeft ze een paar tanden nep, dus niet een geheel gebit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |