oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee twee mensen, Kitty en nog eentje maar die weet ik niet meer, die mochten uit elke koffer twee dingen pakken.
Voor Tobias is blijkbaar zijn electrische tandenborstel gepakt.
Zou wel in elkaar cringe als m'n lekker schone lijf dat pakje weer aantrekt.. Jaja🤐enough kitty afgezeiktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Het bewijs dat ze doucht.
[ afbeelding ]
ze had het erover dat de rijst onder haar plaatje kwam, vandaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is dat gezegd dan ? want lijken wel gewoon echte hoor
Ik weet het niet precies maar weet wel dat ik ze hoorde zeggen dat ze iets van kleding en voor iedereen hun tandenborstel zouden willen pakken. Ik weet niet of dat ook echt is gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ik
ja dus een paar tandenquote:
Ze mochten 1 koffer vullen dus ze hebben random dingen gepaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik gezien maar volgens mijn waren hier alleen kleren gepakt dacht ik
Uiteindelijk niet-voor iedereenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:28 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar weet wel dat ik ze hoorde zeggen dat ze iets van kleding en voor iedereen hun tandenborstel zouden willen pakken. Ik weet niet of dat ook echt is gebeurd hoor.
ja maar dan heeft ze een paar tanden nep, dus niet een geheel gebitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
ze had het erover dat de rijst onder haar plaatje kwam, vandaar
Krijgen ze vast niet, er gaan waarschijnlijk diverse weddenschappen rondt over 't pak van kitty. Bigbusinessquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef lonneberga het volgende:
Geef ze toch gewoon die koffers,wat een gezeik zeg,is nu wel mooi geweest
zou kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan heeft ze een paar tanden nep, dus niet een geheel gebit
Jawel🙈 ze heeft klikgebit sins paar jaar. Maar ze heeft 't spul niet om schoon te maken. En als ze dat wel had danzou ze nog niet d'r gebit prominent in beeld uit d'r mond halen. Heeft ze gisteren geloof k gezegdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan heeft ze een paar tanden nep, dus niet een geheel gebit
aha ok ja dat is wel een dingentje idd hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef WickyChicky het volgende:
[..]
Jawel🙈 ze heeft klikgebit sins paar jaar. Maar ze heeft 't spul niet om schoon te maken. En als ze dat wel had danzou ze nog niet d'r gebit prominent in beeld uit d'r mond halen. Heeft ze gisteren geloof k gezegd
Als er niks gebeurt valt er ook niet veel te Cossenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:31 schreef Poeziewoes het volgende:
Goede morgen
Belangstelling voor BB neemt best wel behoorlijk af, wordt nu al minder gepost erover!
En om nog even compleet te maken, d'r tanden zijn uitgevallen na de zwangerschapquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja dat is wel een dingentje idd hahaha
Dat magquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
De uitstraling van die Salar staat me totaal niet aan.
Zijn hele houding zit in mijn irritatiezone
van kiwi toch welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kiwi appel, rijst
allemaal producten waar je niet vlot naar toilet van gaat
Ik zou me snel aanmelden BigBrother als ik jou was. Goed je best doen, quarantaine in, en dan mag je misschien later het huis in. En dan ga je hem KEIHARD nomineren!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
De uitstraling van die Salar staat me totaal niet aan.
Zijn hele houding zit in mijn irritatiezone
ja ja afwachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar er gaat zoals vorig jaar geen 5 Belgen en 2 Nederlanders overblijven . Dat kan ik je nu zeggen
Nederlanders gaan sterker voor de dag komen
Zou een goed plan kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou me snel aanmelden BigBrother als ik jou was. Goed je best doen, quarantaine in, en dan mag je misschien later het huis in. En dan ga je hem KEIHARD nomineren!
hoezo? alle douchen welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat er geur tv bestond en het geur van het BB huis je woonkamer vult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |