| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 07-01-2022 22:18:48 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Het was wel Grunostrand? Ik keek nog even met streetview, maar kon het niet goed vinden. Dacht daarna dat het dan elders moest zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:31 schreef Rockfire het volgende:
Hele tijd aan het zoeken naar de juiste hoek, dit moet hem toch zijn... Was het niet de meest recente streetview foto![]()
Klimpark Groningen
Excuses! Ooit een keer gepakt vanuit Google, als je zoekt op klimpark Groningen, en dan kiest voor buitenkant bekijken, kiest Google dus blijkbaar niet automatisch de meest recente streetview.quote:Hele tijd aan het zoeken naar de juiste hoek, dit moet hem toch zijn... Was het niet de meest recente streetview foto
Klimpark Groningen
Klopt, ik had alleen nog geen tijd gehad om te zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:29 schreef _jass het volgende:
Lijkt me te doen deze. Haventje, als je naar de boot kijkt, zie je dat je te maken hebt met getij. En als je let op de noordpijl, blijven er niet heel veel plekken in Nederland over.
Jawel, vanuit deze hoek de meest recente (en overigens enige) foto.quote:Overigens weer niet de meest recente foto, maar deze keer was het wel extreem duidelijk dat het deze locatie moest zijn...
Huh? Mijn excuses, ik zou toch zweren dat ik vanochtend moest switchen naar een ander jaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:22 schreef _jass het volgende:
Heerenveen
[..]
Jawel, vanuit deze hoek de meest recente (en overigens enige) foto.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:51 schreef DikDikkie het volgende:
Mijn eerste gedachte...ik schaam me eigenlijk dat ie goed is...Huis van Linda de Mol
https://goo.gl/maps/GfTesh12bJ9fVVKM7
Vond je hem zo makkelijk dat je mij een punt hebt afgenomen?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #93:
Rockfire 15
_jass 14
DikDikkie 6
alpeko 4
r_one 2
PSM 2
Postbus100 2
Huh, ik heb daar helemaal niet aan gezetenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Vond je hem zo makkelijk dat je mij een punt hebt afgenomen?![]()
Hintje?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #93:
Rockfire 16
_jass 14
DikDikkie 6
alpeko 4
r_one 2
PSM 2
Postbus100 2
Oh, da’s maar 450 kilometer kustlijn afspeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:12 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, is deze niet zo makkelijk? In de buurt van helmgras...
Een rotonde binnen het duingebied... Bij een restaurant. Zoveel zijn dat er niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh, da’s maar 450 kilometer kustlijn afspeuren
Ja, rotondes liggen doorgaans niet buiten het duingebied (= op het strand)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Een rotonde binnen het duingebied... Bij een restaurant. Zoveel zijn dat er niet.
Is het wel een spoorviaduct, in de zin van een treinspoor?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:37 schreef Rockfire het volgende:
Is deze zo moeilijk? Een spoorviaduct met daaronder een dubbele trambaan, leek mij niet heel moeilijk?
Van bovenaf gezien:quote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Is het wel een spoorviaduct, in de zin van een treinspoor?
Was gewoon een SV vanquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:58 schreef _jass het volgende:
Breukelen, was wel even zoeken. Was een Photosphere
Er is ook een SV van inderdaad, maar de opgave die jij plaatste is Photosphere. Te herkennen aan: niet geblurde gezichten en kentekens, geen straatnamen op de weg, linksboven staat de naam van de fotograaf en je hebt geen pijlen om mee te navigeren door de straat.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef _jass het volgende:
Ik wacht bewust even. Moet toch nog boodschappen doen bij de aldi.
Ik heb ook geen zin om aldi straten af te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:20 schreef qajariaq het volgende:
Dat het Vlissingen is was ik al achter maar geen zin om alles in die stad af te zoeken.
Jachthaven van Breskensquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #93:
Rockfire 37
_jass 30
alpeko 8
r_one 8
DikDikkie 6
PSM 5
qajariaq 3
Postbus100 2
TARAraboemdijee 1
ß 1
Mount Everest, hoogste berg.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:27 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel even gezocht in Bergen Limburg.
Niet zichtbaar maar niet veel verderop ligt ook een bekende snelweg brugquote:Op maandag 28 februari 2022 11:38 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #93:
Rockfire 39
_jass 31
r_one 11
alpeko 10
PSM 7
DikDikkie 6
qajariaq 3
Postbus100 2
TARAraboemdijee 1
ß 1