Morgen werken, zondag boosterenquote:
Draakjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Ken je geen koffie met rum?
Rum met koffie dan
Om extra kracht bij te zetten dat je een punt wil maken!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Ow fack waarom staat er een punt voor de TT
In de koffie toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit wel rum op heb gehad
Nee, volgens mij nietquote:
*noteert om bij een meet Jobi vol te gietenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nietOf ik heb geheugenverlies
Nu ik er zo over nadenk heb ik het wel eens in de glühwein gehad. Dat was wel lekkerDaar zat ook nog wat amaretto doorheen
Koen wordt wakkerquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*noteert om bij een meet Jobi vol te gieten
Jobi??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*noteert om bij een meet Jobi vol te gieten
Wat at jij vanavond naast de koffie?quote:
Kokosballetjes in 85% chocolaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat at jij vanavond naast de koffie?
hmmm ballenquote:
Er is altijd nog een volgende dag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog een goede club havana staan, maar ik heb ook nog speciaal biertjes staan, die niet alte lang meer houdbaar zijn.
ik heb de verkeerde ESF uitgezocht als vakantieresortquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat ze mij komen helpen
Misschien kijkt dat mens ook wel wild om zich heenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jobi??
< Kijkt wild om zich heen, waar??
BOHHHHHquote:
In reykjavik heb je wel rum nodig om warm te blijven,tenzij je je aan een vulkaan of geyser wiltbranden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ik heb de verkeerde ESF uitgezocht als vakantieresort
Freudian slip. Ik bedoelde SC i.p.v. ESFquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In reykjavik heb je wel rum nodig om warm te blijven,tenzij je je aan een vulkaan of geyser wiltbranden.
Welke SC dan, en waarom als vakantieresort?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Freudian slip. Ik bedoelde SC i.p.v. ESF
Uhuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Freudian slip. Ik bedoelde SC i.p.v. ESF
ESF is mijn thuishonkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke SC dan, en waarom als vakantieresort?
Als de rum op is ga ik aan de tia maria in de koffiequote:
Alleen de ESF SC niet altijdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ESF is mijn thuishonk![]()
En dit wil ik wel als permanent vakantieresort hoor, wees niet bang
Oehquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de rum op is ga ik aan de tia maria in de koffie
Je wilt wakker blijven, en beseffen dat dat je teveel aan het zuipen bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de rum op is ga ik aan de tia maria in de koffie
Mijn liefde voor de ESF SC is zo diep dat het niet altijd mijn aanwezigheid nodig heeftquote:
Je geilt gewoon op Greys.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn liefde voor de ESF SC is zo diep dat het niet altijd mijn aanwezigheid nodig heeft
Oehquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn liefde voor de ESF SC is zo diep dat het niet altijd mijn aanwezigheid nodig heeft
Proost Koen!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Puur glaasje rum
Proost, op het weekend, ben er echt aan toe
Ik blijf nuchter vanavond. Morgen vroeg mijn booster, wil daar wel een beetje fit zijn. Morgen avond wel iets van bier ofzo..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Puur glaasje rum
Wat voor een rum?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Puur glaasje rum
Ik volgende week zaterdag pas, maar heb dinsdag een MRI voor mn linkerheup.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter vanavond. Morgen vroeg mijn booster, wil daar wel een beetje fit zijn. Morgen avond wel iets van bier ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |