Morgen werken, zondag boosterenquote:
Draakjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Ken je geen koffie met rum?
Rum met koffie dan
Om extra kracht bij te zetten dat je een punt wil maken!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Ow fack waarom staat er een punt voor de TT
In de koffie toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit wel rum op heb gehad
Nee, volgens mij nietquote:
*noteert om bij een meet Jobi vol te gietenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nietOf ik heb geheugenverlies
Nu ik er zo over nadenk heb ik het wel eens in de glühwein gehad. Dat was wel lekkerDaar zat ook nog wat amaretto doorheen
Koen wordt wakkerquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*noteert om bij een meet Jobi vol te gieten
Jobi??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*noteert om bij een meet Jobi vol te gieten
Wat at jij vanavond naast de koffie?quote:
Kokosballetjes in 85% chocolaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat at jij vanavond naast de koffie?
hmmm ballenquote:
Er is altijd nog een volgende dag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog een goede club havana staan, maar ik heb ook nog speciaal biertjes staan, die niet alte lang meer houdbaar zijn.
ik heb de verkeerde ESF uitgezocht als vakantieresortquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat ze mij komen helpen
Misschien kijkt dat mens ook wel wild om zich heenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jobi??
< Kijkt wild om zich heen, waar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |