zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe kan het toch dat ze het elke keer voor elkaar krijgen . Binnen een paar dagen super saai. BB 1 was geweldig . DGK nog beter. Maar dit moet vlammen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze weten al dat Nawal en Salar hun genomineerd hebben ?
ik zit dus te wachten op al die dramaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee dat weten ze al.. oh wie? ja dat weten ze nog niet nee![]()
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze weten al dat Nawal en Salar hun genomineerd hebben ?
Denk gewoon dat ze het niet wil....hier zei ook al iemand dat ze altijd een tshirt kan pakken van Nouchine of een broek. En dan hoeft ze er tenminste niet in te slapen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Clasientje het volgende:
Als Kitty niet in haar jurk wilt lopen kan ze ook gewoon in haar badjas lopen voor 2 daagjes en haar roze pak is weer fris droog en schoon.
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zit dus te wachten op al die drama
Dat format van Utopia mis ik echt. Er is nog een heel hoofdstuk gewijd in het boek over John de Mol wat ik aan het lezen ben met verhalen achter de schermen ook. Erg leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus na de uitzending maken ze bekend wie er genomineerd hebben, dan kunnen we een uurtje genieten van de drama en dan worden ze naar bed gestuurd en horen we geen zak meer omdat ze fluisteren
prachtig weer
in het begin ook een bestuurbare 360 cam die snel weer werd weggehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.
jawel, want was een opdrachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te weten
met een beetje mazzel kunnen we er dus even van genieten na de uitzending, dan gaan ze naar bedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)
ben je en meid? wat zall knalpoenani betekenen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)
Misschien heeft ze een geheime missie dat ze dat pak 24/7 aan moet houden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze het niet wil....hier zei ook al iemand dat ze altijd een tshirt kan pakken van Nouchine of een broek. En dan hoeft ze er tenminste niet in te slapen.
ik ga er van uit, maar inderdaad, aannamequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te weten
morgen is pas liveshow hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kunnen we er dus even van genieten na de uitzending, dan gaan ze naar bed
Hier hebben ze de hele dag de tijd voor gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |