Idd, totaal debiel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Kunnen mensen stoppen die clown te voeden?
Het is maar net wat je wilt. Ik zou me niet af laten blaffen door een stel horken.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:50 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind dit echt een geweldig programma.
Als ik fysiek gezond was geweest had ik graag mijn Vaderland gediend in het leger, ik ben daar helaas fysiek niet geschikt voor dus ik vind dit programma leuk om te kijken.
Van een beetje slenteren door zo’n rivier ga je niet dood.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou vet zijn als er iemand serieus sterft tijdens die proeven
Nou verkeerd vallen met je hoofd op een kei.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van een beetje slenteren door zo’n rivier ga je niet dood.
Geen idee wat ze allemaal moesten doen, schakel net in. Maar die vrouw van net deed wel alsof ze bijna dood ging.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van een beetje slenteren door zo’n rivier ga je niet dood.
Dat kan gebeuren, maar lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou verkeerd vallen met je hoofd op een kei.
Mwa, karakter speelt ook mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:01 schreef PzKpfw het volgende:
Die boer, die Tukker en die Michel halen het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |