SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Weinig verandering volgens mij..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:18 schreef Questular het volgende:
Hoe zien de ziekenhuiscijfers van de regio Amsterdam er op dit moment uit? Nu moet je toch al iets gaan merken van de nieuwe variant toch?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
https://coronadashboard.r(...)3/ziekenhuis-opnamesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag inderdaad aangezien daar O al zo'n beetje de enige is die daar rondwaart.
Ik zie geen piek des doods.![]()
De afhaalloketten ook dicht. NU!
En geen alcohol meer in de supermarkten na 15.00u!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Urk doet gewoon vrijwel niet meer aan testen zo te zien![]()
Be like UrkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lekker hoor, ik hoopte op 33K (inclusief nameldingen) dus dit is nog net een tikkie beter dan mijn verwachtingenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 34.872 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens![]()
Aan de andere kant,
24 doden![]()
![]()
Besmettingen rijzen de pan uit. Zijn er extra maatregelen nodig?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijken hoe objectief de media dit zal rapporteren. De popcorn is al ingeslagen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Is er ook bekend om hoeveel gevallen het hier gaat?quote:How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Rotterdam is ook lekker op wegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Amsterdam bouwen nu?quote:3683 Amsterdam
2416 RotterdamOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ook wel benieuwd hoeveel mensen elkaar besmetten in de teststraten, want behoorlijk hoge virusconcentratie daar
Lijkt me veiliger om een vaccinatiebewijs te vragen voor je daar mag testen
Of gewoon teststraten dichtgooien, allerveiligste. Gaan de positieven ook van naar beneden. Win winOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Amcordamquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Amsterdam bouwen nu?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Of bij een willekeurig vaccinatiecentrumquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:22 schreef Molo het volgende:
Ook wel benieuwd hoeveel mensen elkaar besmetten in de teststraten, want behoorlijk hoge virusconcentratie daar
Of gewoon teststraten dichtgooien, allerveiligste. Gaan de positieven ook van naar beneden. Win win![]()
Zouden ze weten dat ze op dit moment juist beter zijn dan Amsterdam en dat ze Amsterdam niet hoeven in te halen?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het zou toch wel een flopshow zijn als we hierdoor morgen een daling hebben qua aantal besmettingen.quote:![]()
Zoals Marino het gister schetste bij Beau: iemand voor je in de rij, iemand achter je in de rij of jijzelf bent momenteel besmet in de teststraten..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:22 schreef Molo het volgende:
Of gewoon teststraten dichtgooien, allerveiligste. Gaan de positieven ook van naar beneden. Win win
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Lastig te zeggen, maar gezien er gisteren alsnog bijna 25k besmettingen waren en vandaag bijna 35k zullen het er ongeveer 5k zijn als je het netjes verdeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is er ook bekend om hoeveel gevallen het hier gaat?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik gok zomaar dat je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou toch wel een flopshow zijn als we hierdoor morgen een daling hebben qua aantal besmettingen.![]()
![]()
20 tot en met 26 december
Variant Percentage verschil met vorige meting
Delta
71,9%
19,1 minder
Omikron
28,1%
19,1 meer![]()
MADquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Amsterdam bouwen nu?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wat een grapjasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals Marino het gister schetste bij Beau: iemand voor je in de rij, iemand achter je in de rij of jijzelf bent momenteel besmet in de teststraten..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: