En nog een paar uur naar mooie auto's gekekenquote:
ik kjik BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nog een paar uur naar mooie auto's gekeken
Is het ook, kijk tussen door een beetjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
ik hoop het MrsL
want dit is wel echt saaaiiiii
En die Grace eruit dan? OMG.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt wel als er nog twee nieuwe bij komen denk ik
Grace valt na het eerst geschreeuw wel meequote:
fan worden van Sir Lewis Hamilton, dan heb je drama en actie genoeg en deze donkere dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhhh BB mag wel wat meer actie
Die is tot nu wel te pruimen, alleen dag 1 was te nogal hysterischquote:
Ok. Ja ik heb alleen die Start gezien, en toen vond ik het helemaal niks, dat overdreven enthousiaste gedrag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace valt na het eerst geschreeuw wel mee
Nee, alleen die eerste dag gezien. Misschien dat ik vanavond even de samenvatting pak...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is tot nu wel te pruimen, alleen dag 1 was te nogal hysterischMaar jij kijkt ook?
hoor je toch ook niks vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fan worden van Sir Lewis Hamilton, dan heb je drama en actie genoeg en deze donkere dagen
Die zit nu thuis in zijn villa "No Mikey, noooooooooo, thats not right!' te schreeuwenquote:
Ah ok, anders tv uitzending kijken ben je ook wel een beetje op de hoogte danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ja ik heb alleen die Start gezien, en toen vond ik het helemaal niks, dat overdreven enthousiaste gedrag.
[..]
Nee, alleen die eerste dag gezien. Misschien dat ik vanavond even de samenvatting pak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |