Als ik naar de IC cijfers kijk, zie ik geen reden om dat wel te geloven.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij met je "40'ers zijn helemaal niet kwetsbaar".
Crab in the bucket mentalityquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen of die zich laat vaccineren. En een ander moet die keuze gewoon respecteren. Echter wordt er hier (en niet alleen hier) nogal fel gereageerd op mensen die zich niet laten vaccineren.
Aan de ene kant kan ik wel lachen om al die scheve vergelijkingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen mag ook best voor zichzelf bepalen of ze door die plas water rijden waar net een voetganger loopt. Maar het maakt je wel een enorme teringmongool als je erdoorheen rijdt, en dat mag best gezegd worden.
je reageerde zelf op iemand die zich wel laat vaccineren alsof die het niet zelf besluit maar jij welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen of die zich laat vaccineren. En een ander moet die keuze gewoon respecteren. Echter wordt er hier (en niet alleen hier) nogal fel gereageerd op mensen die zich niet laten vaccineren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen mag ook best voor zichzelf bepalen of ze door die plas water rijden waar net een voetganger loopt. Maar het maakt je wel een enorme teringmongool als je erdoorheen rijdt, en dat mag best gezegd worden.
Ik was in een creative bui.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan ik wel lachen om al die scheve vergelijkingen.
Ik ben de slechtste niet
Heeft ie een keer een goed punt..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:08 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)an-coronaregels.html
Wat zal ie dat lekker hebben gevonden die ouwe feyenoorder. Nog ffies een cadeautje op zn laatste werkdag.
Het virus heeft ons weer overvallenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:07 schreef zoost het volgende:
[..]
Het virus blijft ons verrassen.
- Hugo
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De frame die je wist dat die ging komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben dit te danken aan de maatregelen jongens.
Ik reageerde op iemand die zich zonder problemen 3-4 keer per jaar laat boosteren omdat het nodig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je reageerde zelf op iemand die zich wel laat vaccineren alsof die het niet zelf besluit maar jij wel
Ajax heeft ook doorgaans 3 goeie punten na Feyenoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ja. Mooi. Maar we hebben er niks aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:08 schreef Tjah888 het volgende:
Even wat positief nieuws misschien: we zitten bijna, voor zowel instroom IC en ziekenhuis, in het niveau zorgelijk (waar vroegah we volop gebruik mochten maken van het CTB).
als het nodig is, maar dat bepaalt hij toch zelf, waarom is het anders dan bij jou?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die zich zonder problemen 3-4 keer per jaar laat boosteren omdat het nodig is.
Dus ja, wie is diegene dat DAT gaat bepalen?
Als het nodig is niet omdat het nodig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die zich zonder problemen 3-4 keer per jaar laat boosteren omdat het nodig is.
Dus ja, wie is diegene dat DAT gaat bepalen?
Ik denk dat de "wachten op de bordesfoto"-lockdown die we de komende 2 weken hebben het meest bizar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De frame die je wist dat die ging komen.![]()
Al voordat de lockdown in ging, liep de bezetting terug, maar het is alllleemaaaaaal door de maatregelen.
De eigenpijperij van de politici en 'modeleurs' dat is nog wel het idiootste deze periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |