Kan je best wat knaken mee verdienen.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Iemand bij mij in de buurt heeft ook iets met van die laadpalen, goede business. Is wel een Jood dus die zal het wel beter aanpakken, wat hogerop in de 'chain'.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je best wat knaken mee verdienen.
Ook nog eens een bedrijfje in laadpalen voor elektrische auto’s installeren. Goud geld.
Gewoon een hardwerkende Marokkaan. Kunnen we niet tegen in dit land
Dealer?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Oriente het volgende:
Ik krijg zo bezoek.
Geen buurvrouw.
@:FireFox1 @:Coco
Krijg ik nog die aanrader?quote:Op maandag 10 januari 2022 00:02 schreef KingRoland het volgende:
ben vrij dus even warme chocolademelk maken en netflixen
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ko(...)-overleden~a108a092/
Geen punten
@:AFCNiels
@:fetx
Graag een review.quote:Op maandag 10 januari 2022 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
excuus
ook voor liefhebber @:onlogisch
Die komt misschien vanavond.quote:
En ook geen Aziatenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.
Erg jammer na al die jaren.
Dan kan je beter lekkere koffie drinkenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee boys
Geen smerige koffie
Ik vind koffie niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kan je beter lekkere koffie drinken
Dat kloptquote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Weet wel dat thee gezinder is dan koffie
Oh man, net als iedereen ben ik zo fucking klaar met die lockdown.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:fetx is bloedlink in COR.
Koud bad.
Eens. Daarom mogen alle wappies de tering krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh man, net als iedereen ben ik zo fucking klaar met die lockdown.![]()
Gevaccineerd, boostertje gehaald. Het is mooi geweest nu. Afschalen die hap en het leven weer oppakken.
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtvquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Daarom mogen alle wappies de tering krijgen.
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtv
Wowquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |