Bij die enorme spiegel denk ik toch eerder aan @Calandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)penklappen~a329194d/
@:Scrummie
Genotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)penklappen~a329194d/
@:Scrummie
Als hij opengaat wel.quote:
Humor om te lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat vrolijkheid in het topic brengen.
[ twitter ]
Ik denk het ook wel.quote:
Waarvan aktequote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Inflatie lijkt mij wel een interessant onderwerp om in te verdiepen. komende tijd wat meer onderzoek naar doen
Ga me vanavond eens in je moeder verdiepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Inflatie lijkt mij wel een interessant onderwerp om in te verdiepen. komende tijd wat meer onderzoek naar doen
Merkt ze toch niks van, die 10cm van jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga me vanavond eens in je moeder verdiepen.
Die van Arie Boomsma was ook erg mooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk twitter accountje is dit wel
Gefrituurd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ruikt het hier naar kip opeens.
@Mortaxx jij hebt daar ervaring meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefrituurd?
De balzak van een neger schijnt namelijk overwegend naar gefrituurde kip te ruiken.
@:lange_lans
Ik moet toch een hulplijn in schakelen. Mijn vriend @Coco weet het antwoord zeker en vastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx jij hebt daar ervaring mee
Bamiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Idem.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef KingRoland het volgende:
ik zou graag een keer samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm naar Don't Look Up willen kijken
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
#FREEMOURAD
Weer niks aan de hand dus.
[ twitter ]
Ik knal vanavond een pizza in de oven. Het is tenslotte zaterdag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hollandse bakschotel gehaktballetjes en groentenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |