abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:51:43 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203076114
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Tja, in Denemarken lijkt men zich ook beter aan maatregelen te houden en is de vaccinatie + booster graad hoger. Tevens hebben ze nog steeds een fiks aantal regels waaronder 3G

https://en.coronasmitte.dk/rules-and-regulations
Niet dit gelul weer.
pi_203076117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dan krijg je voor straf een rode QR code.
QR-Ban voor 9 maanden, laat ze het maar niet horen anders wordt er morgen nog ingevoerd.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:52:42 #203
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203076127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Mijn opa en oma hebben twee zelftests gehad via de thuiszorg, positief.

Mijn opa en oma zijn echt zeer, zeer fragiel. (Oma is sowieso al terminaal, kanker + vergevorderde alzheimer) en m'n opa heeft ook van alles en is een man van 1m97 die nog rond de 60 kilo weegt. Ze zijn, vooral m'n opa, ook echt slecht te pas. Ze wonen niet in mijn buurt dus ik hoor het allemaal via mijn ouders maar vooral m'n opa gaat echt vrij slecht.

Ze zijn ongevaccineerd (mijn oma snapt het allemaal niet meer dus die volgt mijn opa gewoon) en mijn opa boeit het allemaal geen ene reet meer, die probeert alleen nog voor z'n vrouw te zorgen tot die sterft.

Dus... ik weet niet echt wat nu, mijn ouders zijn er in het weekend nog geweest dus ik heb ze gezegd dat die ook moeten gaan testen want m'n pa is ook aan het hoesten en snotteren.

Hopelijk is het Omikron, dan geef ik ze nog een kans, ze zullen ook sowieso niet meer naar een ziekenhuis gaan indien het zo ver komt.

Wat een ellende.
Sterkte maat ;(
pi_203076141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Niet dit gelul weer.
En in Portugal draagt iedereen met liefde een mondkapje.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:54:42 #205
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203076161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
En in Portugal draagt iedereen met liefde een mondkapje.
Duitsers testen op elke straathoek
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:57:40 #206
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203076212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:54 schreef zalkc het volgende:

[..]
Duitsers testen op elke straathoek
Nederlanders zijn de enigen die zich niet aan de maatregelen houden, wat een stout volkje zijn we toch!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203076215
quote:

Mijn opa en oma zijn echt zeer, zeer fragiel. (Oma is sowieso al terminaal, kanker + vergevorderde alzheimer) en m'n opa heeft ook van alles en is een man van 1m97 die nog rond de 60 kilo weegt. Ze zijn, vooral m'n opa, ook echt slecht te pas. Ze wonen niet in mijn buurt dus ik hoor het allemaal via mijn ouders maar vooral m'n opa gaat echt vrij slecht.

Ze zijn ongevaccineerd (mijn oma snapt het allemaal niet meer dus die volgt mijn opa gewoon) en mijn opa boeit het allemaal geen ene reet meer, die probeert alleen nog voor z'n vrouw te zorgen tot die sterft.

Dus... ik weet niet echt wat nu, mijn ouders zijn er in het weekend nog geweest dus ik heb ze gezegd dat die ook moeten gaan testen want m'n pa is ook aan het hoesten en snotteren.

Hopelijk is het Omikron, dan geef ik ze nog een kans, ze zullen ook sowieso niet meer naar een ziekenhuis gaan indien het zo ver komt.

Wat een ellende.
Poeh wat naar, veel sterkte gewenst...

Zijn je ouders wel gevaccineerd? Dan hoef je je daar misschien iets minder zorgen om te maken.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:58:14 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203076220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
ik "boost" al jaren
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203076230
quote:

[..]
Niet dit gelul weer.
De mensen willen nog steeds niet luisteren!
Look what you made me do!
We zijn inmiddels een beetje de vrouw die wekelijks mishandeld en gegaslight wordt.
pi_203076242
quote:

Wat een ellende.
Damn, sterkte. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor ze.
pi_203076244
quote:

[..]
Niet dit gelul weer.
Jij hebt andere bronnen?
Ze zitten iig een flink aantal procenten hoger in vaccinatie en hebben nog steeds een flink aantal maatregelen.
pi_203076246
quote:

Wat een ellende.
Sterkte!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:01:03 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203076274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij hebt andere bronnen?
Ze zitten iig een flink aantal procenten hoger in vaccinatie en hebben nog steeds een flink aantal maatregelen.
Met minder dan de helft van het aantal Nederlanders hebben ze ook meer besmettingen. Maar jij weet natuurlijk vanachter je pc-scherm feilloos te melden dat ze zich in Denemarken netjes aan de regels houden.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:01:30 #214
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203076286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Sterkte!
Sterkte, @Oriente.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:02:35 #215
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203076302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij hebt andere bronnen?
Zeg je nu dat hun zwaardere maatregelen hebben dan ons?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203076306
quote:

Wat een ellende.
Heftig, sterkte! Kan/mag/wil je er nog langs?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203076317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Met minder dan de helft van het aantal Nederlanders hebben ze ook meer besmettingen. Maar jij weet natuurlijk vanachter je pc-scherm feilloos te melden dat ze zich in Denemarken netjes aan de regels houden.
Ik zeg "beter" . geen woorden in mijn mond leggen ajb
En de vaccinatiecijfers laten iig zien dat ze minder zeiken als het gaat om iets simpels als dat.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 12:05:17 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203076340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:31 schreef zalkc het volgende:

[..]
Boefje, je moest 15 minuten wachten van de gezondheidsraad, jij rebelse burger! ;)
Ik hoefde 10 minuten te wachten nadat de prik inzat
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203076368
quote:

Wat een ellende.
Jeetje wat een ellende. Hopelijk een mild verloop. Alle sterkte voor jullie allemaal, en inderdaad goed dat je tegen je ouders gezegd hebt te gaan testen. Zijn je ouders gevaccineerd?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:07:22 #220
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203076370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik zeg "beter" . geen woorden in mijn mond leggen ajb
En de vaccinatiecijfers laten iig zien dat ze minder zeiken als het gaat om iets simpels als dat.
Nu liggen die ook hoger in Portugal, en dat is echt een andere cultuur. Het enige verschil wat aantoonbaar is is hoeveel vertrouwen er is in de vaccinatiecampagne, en dat legt eigenlijk de bal bij wie het heeft opgezet.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:08:22 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203076382
quote:
De Jonge noemt intensiteit van bedreigingen ‘iedere dag voelbaar’

‘Ik sta liever aan het stuur, ook al waait het hard en gaan de golven hoog, dan dat ik aan de kant sta te klagen’, zegt vertrekkend coronaminister Hugo de Jonge in een interview met Vrij Nederland.
Hugo doet nog even een Hugo _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:11:11 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203076429
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]
stuur is dan wel een foutje, een beetje roerganger staat aan het roer
pi_203076432
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, onzinnige opmerking inderdaad. Alsof elke basisschoolleraar, vuilnisman of palletsorteerder de kans krijgt om minister van volksgezondheid te worden tijdens een crisis.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:11:53 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203076441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, onzinnige opmerking inderdaad. Alsof elke basisschoolleraar, vuilnisman of palletsorteerder de kans krijgt om minister van volksgezondheid te worden tijdens een crisis.
Vergeet de pizzakoeriers niet.
pi_203076453
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vergeet de pizzakoeriers niet.
Nu heb ik zin in New York Pizza |:)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: