SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik zie niet zo veel mannelijks op die foto eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me BB niet zo mannelijk voor, maar alles kan tegenwoordig?
ik heb nog wel zat te doen maar er gewoon geen zin in vandaag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht nog steeds op een excel-bestand dat ik door data-issues maar niet krijg. Veel meer heb ik niet te doen
Dan zeg je dat tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht nog steeds op een excel-bestand dat ik door data-issues maar niet krijg. Veel meer heb ik niet te doen
"U dient nog 4 miljoen euro te betalen wegens een negatief saldo aan verlofuren"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch![]()
"Als ik binnen een half uur dat Excelbestand niet heb loop ik hier zo de deur uit en zien julie me nooit meer terug."
watte?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net een oudere buurvrouw tegen. Een wappie
Die denkt omdat er zoveel onrust is in de wereld. Ze noemde de gele hesjes corona er is omdat op te lossen
Ook niet gevaccineerd. Denk zeker al de 60 gepasseerd
Ze denkt alleen omdat er zoveel onrust is? Dus als er geen onrust is, denkt ze ook niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Die denkt omdat er zoveel onrust is in de wereld. Ze noemde de gele hesjes corona er is omdat op te lossen
Straks blijken ze allemaal gelijk te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog wel zat te doen maar er gewoon geen zin in vandaag.
Eerst maar eens een meeting met de UK door komen over 25 minuten.
Gewoon de Maas intrappen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog 1 kerstboom staanquote:
Altijd. Maar tegenwoordig doe ik 3 maanden met een kratje. Ik begin een ouwe lul te worden.quote:
beetje pijnlijke arm waardoor slapen wat minder chill was maar verder niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft er last gekregen van de pirk gister
Er zijn ook zat die dit als het eind der tijden zien enzo en dat de wereld nu vergaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks blijken ze allemaal gelijk te hebben
haagse vetbol!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd. Maar tegenwoordig doe ik 3 maanden met een kratje. Ik begin een ouwe lul te worden.
Oh hoi trouwens.
Wacht. Min-uren zei je?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U dient nog 4 miljoen euro te betalen wegens een negatief saldo aan verlofuren"
Gewoon duinwater dus voor jouwquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd. Maar tegenwoordig doe ik 3 maanden met een kratje. Ik begin een ouwe lul te worden.
Oh hoi trouwens.
Ik werd alleen wakker van hartkloppingen vannachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je zoveel last hebt van de prik, werkt het dan juist extra goed? Ik had nergens last van en maak me beetje zorgen als ik de rest hier hoor.
ik werd wakker omdat ik het koud had.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd alleen wakker van hartkloppingen vannachtWas even vervelend. Niet eens last van m'n arm verder.
Staan wij even voor schut danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks blijken ze allemaal gelijk te hebben
Waar tussen? Ik zie niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie staat hier ergens tussen
[ afbeelding ]
Het zal ook eens een keer niet he. Wanneer gaan we weer eens samen op de weegschaal staan? Die foto was echt een succes op instagram.quote:
Gewoon een sterk gezond lichaam dat niet gaat hobbelen van een beetje Covid-19.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je zoveel last hebt van de prik, werkt het dan juist extra goed? Ik had nergens last van en maak me beetje zorgen als ik de rest hier hoor.
Zodra ik weer eens naar kantoor magquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zal ook eens een keer niet he. Wanneer gaan we weer eens samen op de weegschaal staan? Die foto was echt een succes op instagram.
Ik heb bij de booster wel gemerkt dat het lijf even echt aan het werk gezet werd ja. Maar verder ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog wel zat te doen maar er gewoon geen zin in vandaag.
Eerst maar eens een meeting met de UK door komen over 25 minuten.
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een sterk gezond lichaam dat niet gaat hobbelen van een beetje Covid-19.
Ik heb een like gezet omdat ik deze opmerking beoordeel met een 7.5/10. Volgens criteria is dat een ruime voldoende en daar past een like dus prima.quote:
Of een zwak immuunsysteem dat nergens meer op reageert 🤔quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een sterk gezond lichaam dat niet gaat hobbelen van een beetje Covid-19.
ik zal dit soort teksten eens opperen straksquote:
Zegt niet heel veel geloof ik. Kan natuurlijk ook zijn dat je immuunsysteem het gewoon al goed herkent en snel opruimt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh nou, dat is dan weer fijn. Ik like je like. Maar niet dit aandachtshoerende bericht van "kijk mij eens iets liken". Dat is namelijk een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een like gezet omdat ik deze opmerking beoordeel met een 7.5/10. Volgens criteria is dat een ruime voldoende en daar past een like dus prima.
Ik begrijp ze wel steeds beter. Genoeg mensen die echt niet meer begrijpen wat we nu allemaal aan het doen zijn.quote:
Kunnen ze waarderenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal dit soort teksten eens opperen straks
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een zwak immuunsysteem dat nergens meer op reageert 🤔
Broodmes met restjes appelstroop in je bovenbeen steken en kijken of het geneestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een zwak immuunsysteem dat nergens meer op reageert 🤔
En genoeg mensen zoals ik die WEL vertrouwen hebben in de overheid, maar die ondertussen ook een beetje de moed in de schoenen zakt bij het zoveelste inconsistente zwalkbeleid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel steeds beter. Genoeg mensen die echt niet meer begrijpen wat we nu allemaal aan het doen zijn.
Genoeg mensen die al weinig vertrouwen hebben in de overheid om allerlei reden en dan kunnen "dansen met Janssen" en dan toch maar dat prikje gaan halen. Daarna blijkt dat dat allemaal niet klopt en hebben ze nog minder vertrouwen in de wereld.
Poldermodel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En genoeg mensen zoals ik die WEL vertrouwen hebben in de overheid, maar die ondertussen ook een beetje de moed in de schoenen zakt bij het zoveelste inconsistente zwalkbeleid.
[ afbeelding ]
Je hoeft de dikke loodgieter die graag hamburgers eet en bier drinkt ook niet uit te leggen hoe je een open hart operatie bij hem uitvoert maar die moet gewoon gaan liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel steeds beter. Genoeg mensen die echt niet meer begrijpen wat we nu allemaal aan het doen zijn.
Genoeg mensen die al weinig vertrouwen hebben in de overheid om allerlei reden en dan kunnen "dansen met Janssen" en dan toch maar dat prikje gaan halen. Daarna blijkt dat dat allemaal niet klopt en hebben ze nog minder vertrouwen in de wereld.
naar welk land gaan we?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
En in andere landen is alles gewoon open
Nou ja misschien niet helemaal gewoon open, maar een stuk opener dan hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja dom van hullie, wij mogen in februari alweer shoppen, knuffelen en vakantievieren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Frankrijk gaat 3x zo hard met besmetting, maar je kunt gewoon nog in de thalys springen voor een weekendje wegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet helemaal gewoon open, maar een stuk opener dan hier.
Maar de cardioloog heeft in ieder geval nog de schijn van autoriteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft de dikke loodgieter die graag hamburgers eet en bier drinkt ook niet uit te leggen hoe je een open hart operatie bij hem uitvoert maar die moet gewoon gaan liggen.
Ja zullie ook hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dom van hullie, wij mogen in februari alweer shoppen, knuffelen en vakantievieren.
Jaaa, scheelt ook stokjes in de neus die kant op.quote:
Komen alle Belgen hierheen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dom van hullie, wij mogen in februari alweer shoppen, knuffelen en vakantievieren.
Oke, ik ga mee!quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaaa, scheelt ook stokjes in de neus die kant op.
vast niet in Nederlandquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje zat gisterenmiddag op het terras bij een restaurant en daar danste een groep seminaakte mooie mensen in de zon rond de eettafels, ZO KAN HET OOK !!!
Ok goed verzonnen verhaal weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje zat gisterenmiddag op het terras bij een restaurant en daar danste een groep seminaakte mooie mensen in de zon rond de eettafels, ZO KAN HET OOK !!!
In januari?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
je zit weer mobiel hequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, geen zon, preutse mensen hier en gevangenisregeltjes.
Boks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Alleen mooie mensen ook he. Ik val weer af.
Ik zie geen zon op die foto hoor.quote:
Ik was wel misselijk gisterochtend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Haags het volgende:
Ik lees net dat vrouwen zich vandaag kunnen laten testen of ze zwanger zijn van Douwe Bob.
Als jij naakt wil dansen wil ik mijn eettafel wel ter beschikking stellenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Aan alle Engeland-fans trouwens een helpvolle hint (controleer dat anglicismequote:
Daar zak ik toch meteen door.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij naakt wil dansen wil ik mijn eettafel wel ter beschikking stellen
Bij klachten, laat je testen!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was wel misselijk gisterochtend.
Ja maar heb hem ook even van blokkeren gehaald om te kijken of hij nog steeds alles bij elkaar liegt en mensen veroordeeld op wat ze eten enz. Antwoord is ja.quote:
Thanks, maar ik heb de laatste paar keer alles gepind geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Aan alle Engeland-fans trouwens een helpvolle hint (controleer dat anglicisme) Mocht je nog papieren biljetten van 20 of 50 Pond in huis hebben: die worden eind september ingetrokken aka ongeldig. In 2020 en 2021 zijn nieuwe polymeerbiljetten (o.a. herkenbaar aan een doorzichtig venstertje) in omloop gekomen die hiervoor in de plaats komen.
Papieren 20 en 50 Pondbiljetten dus voor eind september opmaken of omwisselen.
Mijn gewicht kan die makkelijk hebben, dus jouw gewicht kan al helemaal geen probleem zijnquote:
Je weet dat er tegenwoordig pinpassen bestaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Aan alle Engeland-fans trouwens een helpvolle hint (controleer dat anglicisme) Mocht je nog papieren biljetten van 20 of 50 Pond in huis hebben: die worden eind september ingetrokken aka ongeldig. In 2020 en 2021 zijn nieuwe polymeerbiljetten (o.a. herkenbaar aan een doorzichtig venstertje) in omloop gekomen die hiervoor in de plaats komen.
Ik ga als alles goed is in juli heen, dus doneer maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er al bijna 20 jaar niet meer geweest. denk niet dat ik nog ergens ponden heb liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga als alles goed is in juli heen, dus doneer maar.
Nou, zonder cash kwam ik niet ver hoor, op 't circuit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn gewicht kan die makkelijk hebben, dus jouw gewicht kan al helemaal geen probleem zijn
[..]
Je weet dat er tegenwoordig pinpassen bestaan?
Geen idee, vertel me allesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef gianni61 het volgende:
Je weet dat er tegenwoordig pinpassen bestaan?
Jij ziet liever lelijke mensen dansen rond je eten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Doet zn naam wel eer aan jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Haags het volgende:
Ik lees net dat vrouwen zich vandaag kunnen laten testen of ze zwanger zijn van Douwe Bob.
Ik zie liever helemaal geen mensen om m'n eten dansen. Ik probeer te eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ziet liever lelijke mensen dansen rond je eten?
het wordt wel steeds beter. Zelfs Duitsland begint met de tijd mee te gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, zonder cash kwam ik niet ver hoor, op 't circuit.
Die kun je op de boot terug altijd wel kwijt in zo'n plexiglazen bol met zo'n tranentrekkend negerkindje eropquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog losse penny's geloof ik, want die gebruik je nooit.
Ik zie liever niemand dansen rond m'n eten. Gore poten overal, bah.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ziet liever lelijke mensen dansen rond je eten?
Bootquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kun je op de boot terug altijd wel kwijt in zo'n plexiglazen bol met zo'n tranentrekkend negerkindje erop
Zo lang ze niet tussen mij en mijn bord komen mogen ze hun gang gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie liever helemaal geen mensen om m'n eten dansen. Ik probeer te eten.
Nou, wij hadden in november alsnog een pinautomaatsafari hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt wel steeds beter. Zelfs Duitsland begint met de tijd mee te gaan
Nou dat mocht ook een keer tijd worden zegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt wel steeds beter. Zelfs Duitsland begint met de tijd mee te gaan
ben er in 2017 geweest.. geen enkele pond in handen gehad..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna 20 jaar niet meer geweest. denk niet dat ik nog ergens ponden heb liggen
T eet denk ik ook wel lastig als ze aan de achterkant tegen je aan rijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang ze niet tussen mij en mijn bord komen mogen ze hun gang gaan
Ja, hoe neem ik anders al m'n kampeerzooi mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boot
Gewoon in de donatiebak van het British Museum
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuis aan de keukentafel een bordje macaroni naar binnen schuiven dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie liever niemand dansen rond m'n eten. Gore poten overal, bah.
kan ook hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boot
Gewoon in de donatiebak van het British Museum
Wel handig als je je toevallig verslikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
T eet denk ik ook wel lastig als ze aan de achterkant tegen je aan rijden.
Treinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoe neem ik anders al m'n kampeerzooi mee?
op vakantie doe ik liever gewoon niet aan contant geld als het even kan..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van het kleingeld uit China, Japan en Singapore magneetjes gemaakt
Heb ook nog ergens marken en franken liggen denk ik. En Tsjechische roebels of waar ze ook mee betalen.
Ik kan vrij snel een bord leeg hebben, daarna mag je rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
T eet denk ik ook wel lastig als ze aan de achterkant tegen je aan rijden.
Ik ga niet pinnen in Singapore.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie doe ik liever gewoon niet aan contant geld als het even kan..
Dat zwart-wit denken van je... Heb je daar wel eens met een professional over gesproken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker thuis aan de keukentafel een bordje macaroni naar binnen schuiven dan.
no thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan vrij snel een bord leeg hebben, daarna mag je rijden
Daar ben ik toch nog nooit geweest.quote:
Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zwart-wit denken van je... Heb je daar wel eens met een professional over gesproken?
Doen, is hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch nog nooit geweest.
Ik durf niet alleenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mweh, zo'n nachtje boot en een uur of twee later ter plaatse beviel me eigenlijk wel prima.quote:
Oprechte vraag.quote:
ik zal gevaarlijk worden met mes en vorkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
Als er mensen om mijn eten gaan dansen ben ik snel weer weg.
Hangt wel een béétje van de setting af. Op een festival ofzo is alles toch al mal, daar vind ik het niet zo'n punt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
Ligt eraan waar je naartoe moet natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, zo'n nachtje boot en een uur of twee later ter plaatse beviel me eigenlijk wel prima.
Bij een andere bestemming (en zonder uitgebreid ingepakt met kampeerzooi) lijkt trein me wel wat.
Ik heb nog nooit zo lang stil gezeten in een vliegtuigquote:
Hey, ik ben niet degene die van dansend om m'n bord eten naar macaroni op de bank schiet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus antwoord, ik denk in alle kleuren denkbaar, jij voornamelijk in het zwart toch?
of bij een goochelshowquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
Is wel waardeloos ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo lang stil gezeten in een vliegtuig
vliegen is dan ook niet iets wat je voor je plezier doet. elke minuut dat je in zo'n vliegende doodskist moet doorbrengen is er 1 teveel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon rondjes rennen door de gangpaden..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aankomst tussen 08:00 en 13:00 zeker..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Er zou een monteur langs komen rond 08:00 voor mijn vaatwasser maar die is er nog niet, zit te twijfelen of ik hem afbel en zeg flikker maar op met je diensten en mijn geld.
Ja, midden in het niets zo ongeveer, dus auto is gewoon veel makkelijker.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naartoe moet natuurlijk.
Oh, dat doodskist idee heb ik niet zo'n last van, maar niet af en toe de benen kunnen strekken vind ik wel vervelend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
vliegen is dan ook niet iets wat je voor je plezier doet. elke minuut dat je in zo'n vliegende doodskist moet doorbrengen is er 1 teveel eigenlijk
Dan heb je nog steeds geen werkende vaatwasser...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Er zou een monteur langs komen rond 08:00 voor mijn vaatwasser maar die is er nog niet, zit te twijfelen of ik hem afbel en zeg flikker maar op met je diensten en mijn geld.
Dat was om het verschil in regeltjes aan te stippen van hoezeer de verschillende landen omgaan met deze pandemie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die van dansend om m'n bord eten naar macaroni op de bank schiet.
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:21 schreef Ama het volgende:
Vannacht click and collect gedaan bij de Action en kon het vanochtend om negen uur al ophalen.
hoe goedkoper je vliegt, hoe kutterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat doodskist idee heb ik niet zo'n last van, maar niet af en toe de benen kunnen strekken vind ik wel vervelend.
2 uur naar Hongarije was nog net te doen.
Al hoop ik dat op een intercontinentale vlucht wel iets meer ruimte is dan bij wizz air.
Het is niet alsof je elders wat kan doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja dat hoop ik toch wel, die hele familie leeft van de mijne.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
aankomst tussen 08:00 en 13:00 zeker..
en dan denken dat je de eerste bent
Ja dat is een beetje mijn dilemma nu.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds geen werkende vaatwasser...
Uhuh.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was om het verschil in regeltjes aan te stippen van hoezeer de verschillende landen omgaan met deze pandemie.
Leuk geprobeerd te draaien hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker thuis aan de keukentafel een bordje macaroni naar binnen schuiven dan.
Mwahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat doodskist idee heb ik niet zo'n last van, maar niet af en toe de benen kunnen strekken vind ik wel vervelend.
Al hoop ik dat op een intercontinentale vlucht wel iets meer ruimte is dan bij wizz air.
Stofzuigerzakken, twee kleine snijplanken en een grote, whiskyglazen voor mijn vriend en wat lekkere dingen.quote:
Dat probleem heb ik bij de Hemaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:26 schreef mschol het volgende:
ik moet misschien ook even een click en collect bij de gamma doen... maar heb alleen 2/4 hoeksteuntjes en paar kleine schroefjes nodig.. vast niet hoog genoege orderwaarde
met de auto kan ook nogquote:
Naar Singapore is dat wel een eindquote:
Zou een trein dan niet chiller zijn?quote:
Ligt eraan hoe de treinen daar zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou een trein dan niet chiller zijn?
Alleen als je een eigen coupé hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou een trein dan niet chiller zijn?
Gaat makkelijker dan in de autoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijten en douchen in de trein, wekenlang.
Ik kan er wel weer een dekbedovertrek bij gooien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou nooit bij de HEMA...
Ondergoed, een basic T-shirt, ze hebben ook hele leuke Teddy tassen nuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er wel weer een dekbedovertrek bij gooien.
Oeh die zijn inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ondergoed, een basic T-shirt, ze hebben ook hele leuke Teddy tassen nu
Ik zie t probleem nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sexy, dat is hetzelfde als een biefstukje eten van een plastic bordje.
Wizzair is gewoon vertiefde belazerij. Bommen op Wizzairquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom een Hollander niet aan z'n centen !!!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wizzair is gewoon vertiefde belazerij. Bommen op Wizzair![]()
Ik boek een vlucht met ze "Hey wil je geen lid worden van Club WIzz voor 30 euro? Krijg je korting en alles, heb je er met één vlucht alweer uit!"
Ja okee dus ik lid worden. Cancellen ze die vlucht, en krijg ik alleen dat kortingbedrag voor die vlucht terug. 30 euro gestolen dus. Dood aan wizzair, vlieg ik never ever nooit meer mee.
Je hebt er toch ook al nooit mee gevlogenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik boek een vlucht met ze "Hey wil je geen lid worden van Club WIzz voor 30 euro? Krijg je korting en alles, heb je er met één vlucht alweer uit!"
Ja okee dus ik lid worden. Cancellen ze die vlucht, en krijg ik alleen dat kortingbedrag voor die vlucht terug. 30 euro gestolen dus. Dood aan wizzair, vlieg ik never ever nooit meer mee.
oh, op de beenruimte na heb ik niks te klagen over wizzair.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje zoals wappies en werkelozen reageren dit, je leest zelf verkeerd dus het is een ander zijn schuld?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook een lijstje van bedrijven waarmee je goede ervaringen hebt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oei oorlog.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zoals wappies en werkelozen reageren dit, je leest zelf verkeerd dus het is een ander zijn schuld?
Jawel eerder wel hoor. Ze zijn momenteel de enige die op Albanië vliegen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook al nooit mee gevlogen
Nee. Dat zou veel langer wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een lijstje van bedrijven waarmee je goede ervaringen hebt?
Jij leest helemaal niet en durft te beweren dat ik verkeerd lees? Hef jezelf op johquote:
Ja maar jij bent hier de Hongaarse persman.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Vaak met Wizz gevlogen. Nooit issues mee gehad eigenlijk
Ik heb tot nu toe alleen maar met budget airlines in kleine 737's gevlogen, dus mijn ervaring met vliegreizen is niet heel uitgebreidquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Vaak met Wizz gevlogen. Nooit issues mee gehad eigenlijk
Was dat niet altijd al?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel tien jaar geldig tegenwoordig
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent hier de Hongaarse persman.
EN 82 CENTquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel tien jaar geldig tegenwoordig
Jawel :p. Ben op werk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef mschol het volgende:
waar is dat snackmonster trouwens? tis niet alsof ze nu opeens moet werken toch?
Daar ben ik niet geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze mogen me inderdaad onderhand wel betalen voor mijn PR-werk
Kijk dan hoe mooi![]()
Dan mag je nu ook de Airbus A321 aan je lijstje toevoegen, want daar vliegt Wizz meequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar met budget airlines in kleine 737's gevlogen, dus mijn ervaring met vliegreizen is niet heel uitgebreid
Dit. Vliegende lijnbus ditdat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar met budget airlines in kleine 737's gevlogen, dus mijn ervaring met vliegreizen is niet heel uitgebreid
Dat was ooit een winkelpassage. Nu prachtig gerenoveerd en verbouwd tot poepchic hotelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest
Ach ja, moet er toch nog een keer terug gaan
Ik dacht dat de id kaart 5 was en paspoort altijd 10, maar ik kan me vergissen.quote:
Blijft hetzelfde idee: een lijnbus met vleugelsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mag je nu ook de Airbus A321 aan je lijstje toevoegen, want daar vliegt Wizz mee
Ik al iets langer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Zit al 50 min. Voor mij uit te kijken
Dat welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de id kaart 5 was en paspoort altijd 10, maar ik kan me vergissen.
[..]
Blijft hetzelfde idee: een lijnbus met vleugels
is ook voor andere generatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de Hema nu appen als je iets wilt bestellen. Dit is nog veel te modern voor mij.
Maar koopt die wel bij de Hema?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is ook voor andere generatie.
ik heb wel nog ergens heel ouderwets het roze vodje dat ze vroeger rijbewijs noemden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste paspoort niet meer dus kan niet checken.
Nee, sinds 2014 is het 10 jaar voor paspoort, daarvoor blijkbaar 5.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de id kaart 5 was en paspoort altijd 10, maar ik kan me vergissen.
[..]
Blijft hetzelfde idee: een lijnbus met vleugels
Ik moet werken, maar ik heb geen zinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Zit al 50 min. Voor mij uit te kijken
Heeft Ikea niks?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog andere plekken waar je handdoeken kunt kopen dan?
Ik moet zin, maar heb geen werkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet werken, maar ik heb geen zin
Rituals.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ikea, action, xenos, en nog wel een heel lijstjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, da's meer de mid-twintig tot mid-dertig groep, als ze wel geld verdienen maar dat nog niet kwijt zijn aan koters.quote:
O ja, m'n tweede paspoort heb ik nog wel en die was vijf jaar, anders had ik m'n huidige niet nodig gehad als die tien jaar geldig was.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sinds 2014 is het 10 jaar voor paspoort, daarvoor blijkbaar 5.
Rijbewijs was wel altijd 10 iirc.
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Blij trouwens, ik merk nu niks meer van m'n booster.
Ik heb een beetje spierpijn, maar tot nu toe valt het me alles mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, na m'n vaccins had ik er een week last van, dus dit valt me alles mee. Gisteren en eergisteren wat eerder gestopt met werken omdat doodop wegens niks, maar verder weinig last.quote:
K begin nu flink in te kakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Prachtig omschreven wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's meer de mid-twintig tot mid-dertig groep, als ze wel geld verdienen maar dat nog niet kwijt zijn aan koters.
En dan één velletje pleepapier erop.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast de boom op je werk kun je dat doen.
Het imago boeit me geen fuck, maar als ik fijne handdoeken bij de Hema kan kopen, koop ik ze niet voor tig keer meer elders.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig omschreven wel.
En heb je echt geld zoek je nog even verder want Rituals is wat ordinair inmiddels.
Maar die pillow sprayquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig omschreven wel.
En heb je echt geld zoek je nog even verder want Rituals is wat ordinair inmiddels.
Ik heb handdoeken van de Actionquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het imago boeit me geen fuck, maar als ik fijne handdoeken bij de Hema kan kopen, koop ik ze niet voor tig keer meer elders.![]()
Blijft er immers meer geld over voor andere zaken.
Je koopt shit toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het imago boeit me geen fuck, maar als ik fijne handdoeken bij de Hema kan kopen, koop ik ze niet voor tig keer meer elders.![]()
Sowieso de handdoeken van de HEMA blijven ook heel mooi. Wat duurder dan action enzo maar blijven ook mooierquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al uitgewerktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
balieballiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit nu achter de balie te niksen
noedels, pasta, mie, allemaal hetzelfde, alleen een ander land van herkomstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef dud0r het volgende:
![]()
wilde pasta eten vanavond.
haal ik alles voor de pasta. behalve, jullie raden het al. pasta
Geen zin om terug te lopen.
Doe wel noedels vandaag dan. Morgen maar pasta, dat vindt die kleine ook lekker om te eten.
heb je geen spelletje op je telefoon, of anders origami oefenenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
correct maar eiermei met pestoroomsaus is toch anders dan pennequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noedels, pasta, mie, allemaal hetzelfde, alleen een ander land van herkomst
klinkt wel heel intensiefquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb 1 telefoontje gehad. Moet zo de dozen inpakken en dan begint het grote wachten
Betaald smurfenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu zin in chineesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
correct maar eiermei met pestoroomsaus is toch anders dan penne
[..]
klinkt wel heel intensief
Dit soort dingen wel ja? En misschien een beetje voor kerel, maar die vindt het allang best als het maar droogt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je koopt shit toch voor jezelf?
ik ook niet..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch ook de enige functie die goed moet werken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit soort dingen wel ja? En misschien een beetje voor kerel, maar die vindt het allang best als het maar droogt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet..Ik las gisteren dat hier in de buurt overcapaciteit was en je dus zonder afspraak langs kon gaan, maar ja, ik mag nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Muziek aan en de hele dag dansenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb 1 telefoontje gehad. Moet zo de dozen inpakken en dan begint het grote wachten
In Maastricht gingen ze zonder afspraak pirken geloof ik, net als Leeuwarden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hier in de buurt overcapaciteit was en je dus zonder afspraak langs kon gaan, maar ja, ik mag nog niet
ga bij @CherryLips eten. die gaat chinees eten dit weekendquote:
Oh, ik vind het wel fijn als ze niet na een paar keer wassen eruit zien alsof ze tien jaar oud zijn. En ik hou van grote handdoeken, me erin kunnen wikkelen enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is toch ook de enige functie die goed moet werken?
ik moet naar een andere stad... 45 min onderwegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hier in de buurt overcapaciteit was en je dus zonder afspraak langs kon gaan, maar ja, ik mag nog niet
ik kon lopendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet naar een andere stad... 45 min onderweg
wat voor maat moeten we dan aan denken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel fijn als ze niet na een paar keer wassen eruit zien alsof ze tien jaar oud zijn. En ik hou van grote handdoeken, me erin kunnen wikkelen enzo.
inb4: Ja maar IJs, hoe krijg je zo'n afmeting zeil dan in je wasmachine?
@CherryLips wil mij daar niet bij hebben denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga bij @:cherrylips eten. die gaat chinees eten dit weekend
Bij prullenbakvaccin steeds meldingen uit Roermond, Venlo en Venray.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is jammerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:CherryLips wil mij daar niet bij hebben denk ik
dat duurt wel erg langquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien kon ik ook wel op fietsafstand.. maar dan pas februari ofzo
CL doesn't share food!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:CherryLips wil mij daar niet bij hebben denk ik
Uhhh, ik heb ze nooit gemeten, maar 70x140 ofzo? (Ik had de Ikea-handdoekenpagina nog open staan en dat klinkt als een aardige match met wat we hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor maat moeten we dan aan denken?
En als ik food meebreng?quote:
50x100 heb ik. Heb laatst een stapeltje nieuwe handdoeken gekocht omdat die van de Ikea er na tien jaar wel redelijk ranzig uitzagen en die randjes allemaal loslieten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhhh, ik heb ze nooit gemeten, maar 70x140 ofzo? (Ik had de Ikea-handdoekenpagina nog open staan en dat klinkt als een aardige match met wat we hebben)
aha dat klinkt idd wel als groot..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhhh, ik heb ze nooit gemeten, maar 70x140 ofzo? (Ik had de Ikea-handdoekenpagina nog open staan en dat klinkt als een aardige match met wat we hebben)
Die pakt kerel meestal.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50x100 heb ik. Heb laatst een stapeltje nieuwe handdoeken gekocht omdat die van de Ikea er na tien jaar wel redelijk ranzig uitzagen en die randjes allemaal loslieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |