SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Omhoog, omlaag, inzoomen, uitzoomen, omhoog en zoomen tegelijk.. Ze zijn de vingers lekker aan het warmdraaienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat de ochtendploeg van de regie is gestart.
Wie is da? Die een kening wil geven?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom bemoeien die oud bewoners zo.Hebben ze aandacht tekort?
[ afbeelding ]
Ik hoef haar kening niet.
Is een fanpagequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is da? Die een kening wil geven?
Over de bewondersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is jaloers zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Bemoei je lekker met je eigen.
Daar lijkt het toch wel op?quote:
Ik stop al,het valt me alleen op dat ze graag hun plasje willen doen.In het bijzonder de Fab5.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:38 schreef Hunter het volgende:
Niet geïnteresseerd in dat stelletje van vorig jaar. Kunnen die geen eigen topic krijgen?
Preutse kipquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Daniëlle.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Preutse kip
Hij had anders geen moeite met Michel en hoe heet ze
Ik lees ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:45 schreef D. het volgende:
En idd, beetje jammer dat mensen van de vorige BB denken dat hun mening interessant is
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah Mario heeft ook een favoriet
Klinkt bijna als @hemarookworstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zei om kort vor 0 00 zij was successful ,maar het was
niet leuk en doet pijn
Goedemorgen Mario.quote:
Heb ik het weer gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
FF heeft een quote verklootquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 januari 2022 08:45 schreef mario390 het volgende:
goede morgen schatje![]()
Goedemorgen Mario.
Peter en het leger sowieso een onmogelijke combinatiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef Burner82 het volgende:
Peter's leger ontgroeningsverhalen om 10 voor 9
Heeft zich daar kostelijk vermaakt. 8 maanden op een kazerne in Duitsland en iedere avond zuipen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter en het leger sowieso een onmogelijke combinatie
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:51 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen! Heb ik al slidings en backstabbers gemist deze ochtend??
Of het zegt genoeg over het Belgische legerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter en het leger sowieso een onmogelijke combinatie
Dat moet vast heel zwaar zijn geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft zich daar kostelijk vermaakt. 8 maanden op een kazerne in Duitsland en iedere avond zuipen.
Heel modieus zijn uniform dragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet vast heel zwaar zijn geweest
als het 4 dagen duurt is het pijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt bijna als @:Hemarookworst
Franny wist daar een truukje voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
als het 4 dagen duurt is het pijn
bij vrouw en mann
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Franny wist daar een truukje voor.
klitty zei ook teg haar zij zoll vannachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Franny wist daar een truukje voor.
Heer Whuzz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat was niet het trucjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
klitty zei ook teg haar zij zoll vannacht
scheten laten
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, de racismekaart wordt weer getrokken op fb, Sercan is genomineerd omdat hij allochtoon is, alle allochtonen moeten er als eerste uit
Tot het moment dat ze wel moet... dan kunnen ze De Frisse Kater laten aanrukkenquote:
Uiteraard. Die zag je mijlenver aankomen. Kon niet missen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, de racismekaart wordt weer getrokken op fb, Sercan is genomineerd omdat hij allochtoon is, alle allochtonen moeten er als eerste uit
Zal wel meer iets hard zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:08 schreef mario390 het volgende:
dann heeft zij nur lucht gelaten
maar zij heeft en harde akzent
kann ik niet zo goed verstaan
ja kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:10 schreef ChocoFan het volgende:
Grace poetst haar tong weer want ik hoor haar weer kokhalzen.
Dat wordt leuk als hij er straks achter komt dat Salar hem genomineerd heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:11 schreef Stargazing het volgende:
Er kunnen 14 personen aan die tafel zitten dus dat komt nog wel volgens mij
Dat is wss omdat Ziko er vorig jaar ook als eerste uitgingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als hij er straks achter komt dat Salar hem genomineerd heeft![]()
Hier nergens last van.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef mario390 het volgende:
man man dat de stream zo stotteren
moet![]()
Dan gaat Kitty dus winnen. Blank en een roze pakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is wss omdat Ziko er vorig jaar ook als eerste uitging
Omdat ie een k*tpersoonlijkheid hadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is wss omdat Ziko er vorig jaar ook als eerste uitging
En een slechte verliezer.quote:
no arguments there. Maar dat is waarschijnlijk ook wel waarom de racismekaart word getrokken op fb, Sercan heeft het Ziko script van vorig jaarquote:
Toch mooi omdat hij ook door een allochtoon is genomineerd...maar dat zullen ze wel niet weten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je het script van iemand overnemen die er als eerste uitvloog?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
no arguments there. Maar dat is waarschijnlijk ook wel waarom de racismekaart word getrokken op fb, Sercan heeft het Ziko script van vorig jaar
Alsof de bewoners dat kunnen lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
En Nick had ook al zo`n raar bericht over dat de dames zich moesten behaven.
Kiekeboequote:
Salar en Grace er ook uit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:20 schreef Flow3r het volgende:
Alle Belgen er uitdie zijn hier sowieso allemaal allochtoon
![]()
Kitty is een kutwijf maar ze moet blijven anders heb ik niemand om me aan te ergeren. Zo hoort het bij een rls. Anders wordt het te saai. En Nouchine moet aan zichzelf gaan denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:19 schreef Stargazing het volgende:
en die opname bevestigds wat ik gisteren zei, Nouchine zegt zelf dat ze door met Kitty te blijven rondhangen ze het gevoel heeft dat ze zichzelf distantieert van de groep. Nouchine is echt te lief, maar ze doet haarzelf er meer kwaad dan goed mee. Daarom moet Kitty er echt zsm uit
Nouchine ziet er een sterke vrouw uit maar ze kan niet openbloeien als ze haar steeds om Kitty moet bekommeren, ze kan niet openbloeien omdat Kitty's controlerend en egoistisch gedrag haar tegenhoud
Feli.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:21 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen en happy birthday to me!
Zijn de streamverslagen niet bijgevuld of is er gewoon geen klote gebeurd?
Zo vriendelijk heb je tegen mij nog nooit goedemorgen gezegdquote:
Nu is er Salar om je aan te ergeren, en die gaat tenminste voor opschudding zorgen want hij is manipulatief. Kitty draagt echt niets bij en maakt van elke mug meteen een kudde olifantenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kitty is een kutwijf maar ze moet blijven anders heb ik niemand om me aan te ergeren. Zo hoort het bij een rls. Anders wordt het te saai. En Nouchine moet aan zichzelf gaan denken.
Gister is er gewoon geen klote gebeurd. Feliquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:21 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen en happy birthday to me!
Zijn de streamverslagen niet bijgevuld of is er gewoon geen klote gebeurd?
doe het dan wel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 januari 2022 08:45 schreef mario390 het volgende:
goede morgen schatje![]()
Goedemorgen Mario.
Weten die mensen wel wie er genomineerd hebben?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Hier geen bijgeluid of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Good morning,
Hebben jullie ook last van een zoem/ brom op stream 1, ligt niet aan m'n IPad want op stream 2 nergens last van..
Oja, stemmenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Kunnen we al stemmen dan?
Ik zie niets op de site (Vl)
Gister had ik nog een stem knop, die niet werkte.
Nu niets
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Kunnen we al stemmen dan?
Ik zie niets op de site (Vl)
Gister had ik nog een stem knop, die niet werkte.
Nu niets
Morguh Whuzzquote:
Nee, dat wordt vandaag bekend gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Weten die mensen wel wie er genomineerd hebben?
Yeahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Hier kun je stemmen.
Aan Salar erger ik me nog niet, misschien zit ik dan iedere keer op de verkeerde stream te luisteren. En klopt over Kitty maar hoop gewoon dat sommige nog ff uit hun plaat gaan tegen haar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nu is er Salar om je aan te ergeren, en die gaat tenminste voor opschudding zorgen want hij is manipulatief. Kitty draagt echt niets bij en maakt van elke mug meteen een kudde olifanten
weet nog niet,ik denk zij isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo vriendelijk heb je tegen mij nog nooit goedemorgen gezegd![]()
Is dit je favoriet Mario
Gemaaktquote:
Omdat het script van de laatste 2 van vorig jaar al ingenomen was door Kitty. De hele dag rondlopen in een huispak en iets doen wat sommige mensen koken noemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je het script van iemand overnemen die er als eerste uitvloog?
Dat is het net, niemand durft tegen haar uit te vliegen, daarom moet ze er snel uit zodat ze vervangen kan worden door iemand die de anderen wel genoeg het bloed vanonder de nagels haalt dat er een aanvaring van komtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan Salar erger ik me nog niet, misschien zit ik dan iedere keer op de verkeerde stream te luisteren. En klopt over Kitty maar hoop gewoon dat sommige nog ff uit hun plaat gaan tegen haar.
Dat komen ze vandaag te wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:17 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Toch mooi omdat hij ook door een allochtoon is genomineerd...maar dat zullen ze wel niet weten.
Of kitty tegen hunquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan Salar erger ik me nog niet, misschien zit ik dan iedere keer op de verkeerde stream te luisteren. En klopt over Kitty maar hoop gewoon dat sommige nog ff uit hun plaat gaan tegen haar.
Mss vinden ze het ook wel prima, ze regelt, ze kookt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is het net, niemand durft tegen haar uit te vliegen, daarom moet ze er snel uit zodat ze vervangen kan worden door iemand die de anderen wel genoeg het bloed vanonder de nagels haalt dat er een aanvaring van komt
Cercan durfde wel, maar die is nu genomineerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is het net, niemand durft tegen haar uit te vliegen, daarom moet ze er snel uit zodat ze vervangen kan worden door iemand die de anderen wel genoeg het bloed vanonder de nagels haalt dat er een aanvaring van komt
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze zijn nog te lief allemaal voor elkaar, komt wel, we moeten geduld hebben. Was toch sercan die al gezegd had van de week dat ze niet door iedereen heen moest praten, geschreeuwd tegen haar, hadden we toch ff 10 minuten leuke streams.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Of kitty tegen hun
Al was ze wat kalmer gisteren
Dat bidden verzin je zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:31 schreef mario390 het volgende:
grace biddete om middernacht
op de bank en huilte
Lekker met pindakaas,deden ze in Uto ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef Clasientje het volgende:
Aangezien hun eten bijna doorheen is krijgen ze dit keer kisten vol wortelen zou lachen zijn mogen ze ze de hele week lekker wortelen eten.
Ik heb het ook gezien, dacht ineens wtf doet ze daar op die stoel dan en dacht toen, omg zit natuurlijk te bidden.quote:
Ja.quote:
dat is net wat ik ook eerder zeiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Cercan durfde wel, maar die is nu genomineerd
Ik heb geen gebedshouding gezien of een gebed kunnen horen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, dacht ineens wtf doet ze daar op die stoel dan en dacht toen, omg zit natuurlijk te bidden.
Ik wil dit, eerst een hele week broccoli en dan een week wortels, goed plan. Wortelsoep wortelbeignets worteljam wortelmoes wortellasagne, kom maar op met de wortels.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef Clasientje het volgende:
Aangezien hun eten bijna doorheen is krijgen ze dit keer kisten vol wortelen zou lachen zijn mogen ze ze de hele week lekker wortelen eten.
Bruine bonen... en dan te bedenken dat er geen raam open kan in de slaapkamersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef Clasientje het volgende:
Hutspot.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil dit, eerst een hele week broccoli en dan een week wortels, goed plan. Wortelsoep wortelbeignets worteljam wortelmoes wortellasagne, kom maar op met de wortels.
Als ze haar koffer had gehad, zei ze zelf, had ze enkel savonds lekker op de bank haar huispak aan gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Omdat het script van de laatste 2 van vorig jaar al ingenomen was door Kitty. De hele dag rondlopen in een huispak en iets doen wat sommige mensen koken noemen.
Te braaf inderdaad, er is ook te weinig te doen. Ik wil echt opdrachten zien waarbij er echt een competitiegevoel ontstaat, iets dat nog blijft nazinderen. Er was ons toch beloofd dat de bewoners tegen elkaar uitgespeeld zouden wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn nog te lief allemaal voor elkaar, komt wel, we moeten geduld hebben. Was toch sercan die al gezegd had van de week dat ze niet door iedereen heen moest praten, geschreeuwd tegen haar, hadden we toch ff 10 minuten leuke streams.
Ze zat voorover op een stoel op haar knieen, leek echt op bidden, ik dacht het ook gelijk. En later lag ze dramatisch voor zich uit te staren, toen was ik er wel klaar mee en heb alles uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen gebedshouding gezien of een gebed kunnen horen.
Worteltaart,vekooop u dat ook?quote:
En van die uitputtingsslagen, maar waarbij wel wat te verdienen valt (eten ofzo). Dagen en nachten doorgaan. Helpt ook niet voor incasseringsvermogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Te braaf inderdaad, er is ook te weinig te doen. Ik wil echt opdrachten zien waarbij er echt een competitiegevoel ontstaat, iets dat nog blijft nazinderen. Er was ons toch beloofd dat de bewoners tegen elkaar uitgespeeld zouden worden
Ohja komt vanzelf. Denk volgende week al als ze wel zelf moeten nomineren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn nog te lief allemaal voor elkaar, komt wel, we moeten geduld hebben. Was toch sercan die al gezegd had van de week dat ze niet door iedereen heen moest praten, geschreeuwd tegen haar, hadden we toch ff 10 minuten leuke streams.
konijnendagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik was selfs gisteren in de
kerk op 3 konijne-dag bij 10 jaren dag van ompatje
still
Ik heb wel radijsjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, die hebben we niet
Wel lekker
of Meloenen van die grote groene![]()
echt welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen gebedshouding gezien of een gebed kunnen horen.
Niet met u. .quote:
In haar neus?quote:
Gaby kon echt bidden: Father ow father.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, eerder, op haar bed![]()
hier was ze aan het huilen
Niet goed voor Nawel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
voor de sijsjes
Ik wil bananen, kisten vol. en opeten voordat ze bruin zijn
3 tegen 1 al die zeggen dat ze aan het bidden was, was gister ook in de uitzending dat ze zat te bidden dus ze heeft haar dingetje gevonden om extra in beeld te komen, dat was vannacht ook wel duidelijk toen ze stilletjes dramatisch zat te bidden op die stoel en daarna huilde in bed met de camera op haar gericht.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 tegen 1 al die zeggen dat ze aan het bidden was, was gister ook in de uitzending dat ze zat te bidden dus ze heeft haar dingetje gevonden om extra in beeld te komen, dat was vannacht ook wel duidelijk toen ze stilletjes dramatisch zat te bidden op die stoel en daarna huilde in bed met de camera op haar gericht.
Ik wacht tot iemand 's nachts al die klok naar 0 laat lopenquote:
Deep fake.quote:
Lekker 25 minuten warm douchen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand 's nachts al die klok naar 0 laat lopen
Thomas had dat misschien wel gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand 's nachts al die klok naar 0 laat lopen
Welke dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor zij heeft en andere
geloofikkeit moslim
slappe hap hoor, wat kan er gebeuren? een dag het warme water op?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Thomas had dat misschien wel gedaan.Geen idee wie van de bewoners dat nu zou doen of durven. Wel een goeie natuurlijk om iedereen over de zeik te krijgen.
Gewoon elke dag weer doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
slappe hap hoor, wat kan er gebeuren? een dag het warme water op?
ze weten toch ook dat ze elke dag weer nieuw krijgen.
Warm water naar max 5 minuten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja slappe hap, denk dat niemand zin heeft in gezeik nu, wie weet later in het spel, zou wel geinig zijn want inderdaad, volgende dag hebben ze gewoon weer warm water.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is een easy moslim? vandaar ook een kind droppen toen ze 15 was?quote:
Hier kan de regie vast iets leuks mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
Kutty: ik heb geen hoogtevrees, maar als ik op een trap of ladder sta, moet ik niet naar beneden kijken....![]()
![]()
Geloof zal pas veel later zijn gekomen en had ze niet een kralenketting in haar handen dat is toch katholiek? Rozenkrans of zoiets.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is een easy moslim? vandaar ook een kind droppen toen ze 15 was?
1 m ladderquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
Kutty: ik heb geen hoogtevrees, maar als ik op een trap of ladder sta, moet ik niet naar beneden kijken....![]()
![]()
Ja echt he, zoveel beter, wat een gezeur was dat vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het zo geweldig dat het Belgie/Nederland gezeur nu helemaal niet aan de gang is.
Bij de bewoners niet, bij mij niet en ook hier niet.😍
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zoveel beter, wat een gezeur was dat vorig jaar.
Goffer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:59 schreef mario390 het volgende:
vor de klittylovers![]()
miisschien kregt ze vertrag
bij Rapper 50 cent
[ afbeelding ]
Goffer, goed getimed.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:59 schreef mario390 het volgende:
vor de klittylovers![]()
bij Rapper 50 cent
[ afbeelding ]
mijn cap van gisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:59 schreef mario390 het volgende:
vor de klittylovers![]()
bij Rapper 50 cent
[ afbeelding ]
nee ik heb 3 topics nu doorgezoektquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, mario zal een apart mapje hebben voor dit soort dingen en jij had hem dus goed getimed.
Jeetje wat een werk, is dat geen goed idee dan voor je, scheelt zoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb 3 topics nu doorgezoekt
kont de gif niet vinden
Hmmm.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:59 schreef mario390 het volgende:
vor de klittylovers![]()
bij Rapper 50 cent
[ afbeelding ]
Ja ja, vrouwen hebben wel eens jeuk daar, mannen moeten hun ballen of lul ook wel eens goed hangen, genoeg kutkrabgifjes nu hoor.quote:
Doet Mario vaker,caps jatten.quote:
maakt toch niet uit hoe lang je zoekt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb hem bijna 15 min gezoekt
ik kijk niet echt wie wat plaast
ik zei nur vor de klittyloversquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Flow3r het volgende:
Caps jatten is oke, maar doe dan niet of die vandaag genomen is
heb hem in haar eigen topic gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zet voortaan even de naam erbij.Dan vind ik het best.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zo netjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit hoe lang je zoekt.
het is gewoon netter als je even vermeldt van wie de cap of het gifje oorspronkelijk is.
ja werd ik volgende keer an denkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit hoe lang je zoekt.
het is gewoon netter als je even vermeldt van wie de cap of het gifje oorspronkelijk is.
Opgelost.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja werd ik volgende keer an denken
En jij in DTS.quote:
zij likt op Kelisquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef Flow3r het volgende:
Hoopt die Grace door te breken als zangeres of zo
Paul is speciaal.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine viel op een kaarsenstandaard op een tafeltje.
Hoor ik iemand zeggen "Oei, Nouchine ging op een kaars zitten, kaars weg"
zij heeft ook bij de SB6 Dansmarathonquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:10 schreef Flow3r het volgende:
Hoopt die Grace door te breken als zangeres of zo
The pink patserquote:
Zalando.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef Japio666 het volgende:
Waar komen die winterjassen ineens vandaan?
Ik zie ook bijna niets anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:23 schreef Ebinas het volgende:
Beetje overload aan Grace en Kitty op de streams wanneer ik kijk.
Of het zijn de enige die nog een beetje boeien volgens BB, maar het lijkt mij stug
Jij vind vrouwen zonder nek leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OP 1 is ook af en toe Nouchette en die vind ik goed te pruimen. Maakt weer wat goed
Die hadden ze aan toen ze het huis in gingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:22 schreef Japio666 het volgende:
Waar komen die winterjassen ineens vandaan?
Hey Buurmanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:28 schreef Amputalent het volgende:
Onweer hier en ik zit vlak bij de Arena.
Hoi en leuk, H buurtquote:
is zij niet en nederlandse?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel over verschil NL'ers en Belgen. Nederlanders zijn veel directer, zeggen het gewoon, bv
Nawel : 'Wat heb jij een lelijk shirt aan terwijl een Belg zou zeggen .. awel, ik zou dat zelf niet dragen, maar allez ja bij u ... ja..'
Nawel zegt dat ze daarom veel beter overweg kan met Hollanders.
Nawel is Vlaamsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zij niet en nederlandse?
deswegen verstaa ik haar
zo moelijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar geeft een cursus scheten laten zonder geluid in bed : 'Gewoon met je rechterhand 'm even iets opzij houden zodat het gat wat groter wordt'
De gesprekken van die vier, en vaak ook Peter erbij zijn iiv veel beter te pruimen dan die van de anderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Vermaak me eigenlijk wel bij het gesprek buiten waar Kitty ook bij zit... *verbaasd*
Vooral zijn baard, benieuwd hoe dit gaat aflopen. Nawel vroeg net ook al aan hem, hoe zie ik eruit, Salar zei gewoon goed hoor. Ahw knappe onzekere mensen, schattig hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar na 3 dagen al helemaal in de stress over z'n uiterlijk ....
Helemaal hip hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind die hele strakke lijn van zijn baard niet zo mooi, zo onnatuurlijk.
Is gelaserdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace is geen moslim tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof zal pas veel later zijn gekomen en had ze niet een kralenketting in haar handen dat is toch katholiek? Rozenkrans of zoiets.
Dat had ik gehoord, maar ik vind het niet mooiquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is de korte versie van wat ik net tikte.![]()
Maar dat is het dus denk ik ja.
ah deswegen kijkt zij bb brasilquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Brazilianen zijn meestal Katholiek
Dat is een damesmesje.quote:
zit geen verschil in behalve de kleur en de prijsquote:
Roy Donders heeft dit ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja had ik ook gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Want rozenkrans gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |