Zou niet afwijzenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Saskia Noort en Claudia de Breij, daar wil niemand aanzitten.
Makelaarsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Bestaat er een vervelendere beroepsgroep dan advocaten?
IT'ers. Ik moest net weer met die gasten bellen, lijkt wel alsof het een voorwaarde is dat je absoluut geen gespreksvaardigheden hebt om daar aangenomen te worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Bestaat er een vervelendere beroepsgroep dan advocaten?
Dat zijn altijd contactgestoorden ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
IT'ers. Ik moest net weer met die gasten bellen, lijkt wel alsof het een voorwaarde is dat je absoluut geen gespreksvaardigheden hebt om daar aangenomen te worden.
Feedback/BUG dode forums genot.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn altijd contactgestoorden ja.
Dankjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn altijd contactgestoorden ja.
Beau hebben @Coco en ik braaf gekeken. Jammer dat @monkyyy er niet was. Koppig he.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
HLF 8 en Beau waren echt een topshow gisteravond.
Ik heb het terug gekeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beau hebben @:coco en ik braaf gekeken. Jammer dat @:monkyyy er niet was. Koppig he.
Geen Bobquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef wimderon het volgende:
DRT / 2022 World Seniors Darts Championship #1
Weest welkom in dit geriatrische bad.
Dat account had ik ook al gespot ja. De ziedende Tony Martin op de IDL heb ik nog niet kunnen spotten @El-Stinho, maar hij doet ook aan verzoekjes zie ik in de beschrijvingen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef Mani89 het volgende:
Hier worden beelden van de Brandstaff Masters geupload, met in deze video ook nog beelden van de Dutch Open dat jaar. Genot.
https://www.youtube.com/user/jungho27/videos
Scholten v Hoenselaar, wtfquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat account had ik ook al gespot ja. De ziedende Tony Martin op de IDL heb ik nog niet kunnen spotten @:El-Stinho, maar hij doet ook aan verzoekjes zie ik in de beschrijvingen!
Dit is wel genot zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef Mani89 het volgende:
Hier worden beelden van de Brandstaff Masters geupload, met in deze video ook nog beelden van de Dutch Open dat jaar. Genot.
https://www.youtube.com/user/jungho27/videos
Oh zonde. Link dood. Nederlandse lekkere mevrouw die in bijvoorbeeld supermarkten in haar broek zeek. Stukje geil weg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
Stukje zeiken @:zipportal @:wereldgozer @:poepz0r @:scrummie @:coco
Vermoeionde rubriek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:34 schreef Zipportal het volgende:
Poepz0r poept het Ajax topic onder. @:maxi-mus @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |