Kan niet meer. Programma stopt rip. Is @Anneloos er begeleidster? Dan meld ik mijzelf ff aan boh.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je je kind al opgegeven voor de Voice?
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan niet meer. Programma stopt rip. Is @:Anneloos er begeleidster? Dan meld ik mijzelf ff aan boh.
Het kamp hoort toch bij Emmen?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik woon niet in Emmen. Jij had daar toch familie wonen?
Hoemberto zit al de hele dag deugend Nederland te tweeten, heerlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat Humberto geen talkshow heeft.
Saskia Noort en Claudia de Breij, daar wil niemand aanzitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoemberto zit al de hele dag deugend Nederland te tweeten, heerlijk.
Goh, niet geklikt en ik dacht al aan EdgarTVquote:
YouTube FENOMEEN.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goh, niet geklikt en ik dacht al aan EdgarTV
Een infantiele vraag en dan gaan we heel lang interessant doen over een antwoord, wat eigenlijk inhoudt dat 1+1+1=3 isquote:
Zou niet afwijzenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Saskia Noort en Claudia de Breij, daar wil niemand aanzitten.
Makelaarsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Bestaat er een vervelendere beroepsgroep dan advocaten?
IT'ers. Ik moest net weer met die gasten bellen, lijkt wel alsof het een voorwaarde is dat je absoluut geen gespreksvaardigheden hebt om daar aangenomen te worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Bestaat er een vervelendere beroepsgroep dan advocaten?
Dat zijn altijd contactgestoorden ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
IT'ers. Ik moest net weer met die gasten bellen, lijkt wel alsof het een voorwaarde is dat je absoluut geen gespreksvaardigheden hebt om daar aangenomen te worden.
Feedback/BUG dode forums genot.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn altijd contactgestoorden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |