Wanneer komt ie vrij? Was best een aardig talentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Darter Nijman bij de MAX Pubquiz
@:poepz0r
'epidemie modelleur'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het niet wat zijn als die kind-a-like-betweters gewoon eens bij noodlijdende ondernemers zelf op bezoek gaan om te begrijpe.... haha nee die komen hun schuilkelder niet uit.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'epidemie modelleur'
Wat een vreselijk grafvolk.
quote:
Mensen die coronamodelletjes maken en zeggen dat we langer in lockdown moeten hebben doorgaans een erg kleine piemel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'epidemie modelleur'
Wat een vreselijk grafvolk.
Geen last meer van nu ik een ABO hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in BUG / Reclame op mobiel ververst de pagina, reactie weg
Het zijn echt verschrikkelijke autisten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die coronamodelletjes maken en zeggen dat we langer in lockdown moeten hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Nog wel ja, maar ook jouw abo verloopt net als de booster.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen last meer van nu ik een ABO heb
Slinks
quote:
Tim is boos en zet daarom graag mensen enorm onder druk met keiharde beschuldigingen, en wanneer die persoon zich hiertegen verdedigt zegt Tim dat die beschuldigingen gebagatelliseerd worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Tim Hofman een heel vervelend mannetje.
Ik vind die Tim maar een vervelend mannetje al doet hij soms wel goede dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tim is boos en zet daarom graag mensen enorm onder druk met keiharde beschuldigingen, en wanneer die persoon zich hiertegen verdedigt zegt Tim dat die beschuldigingen gebagatelliseerd worden.
van 10-08-2021 tot 12-02-2022 @Cocoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Je betaling is gelukt en je abonnement geactiveerd. Bedankt voor je bestelling!
@:zipportal Gewoon.
Ik ben het vaak met zijn standpunt eens maar niet met de manier hoe hij gelijk probeert te halen. Vaak stemmingsmakerij en met enorm veel druk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die Tim maar een vervelend mannetje al doet hij soms wel goede dingen.
Erg jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
van 10-08-2021 tot 12-02-2022 @:Coco
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bleek het toch Ali te zijn.
Ach.
Ik dacht supporters te zien maar blijkbaar waren die er niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je gewoon door laten gaan toch?
Ik haal er even een expert bij. @De_Kraamquote:Op zondag 16 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht Jaap Stam weer een penalty nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |