Natuurlijk ook al vroeg met pensioen gegaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit voor z’n leeftijd
Wel voor dartsquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij nog niet wedstrijdfit.
Dit noemen ze dartsfitquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij nog niet wedstrijdfit.
Zie nog niks.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn de altijd vervelende Marino en Yorrick al woedend over de versoepelingen? @:zipportal
Zou het niet wat zijn als die kind-a-like-betweters gewoon eens bij noodlijdende ondernemers zelf op bezoek gaan om te begrijpe.... haha nee die komen hun schuilkelder niet uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn de altijd vervelende Marino en Yorrick al woedend over de versoepelingen? @:zipportal
Wanneer komt ie vrij? Was best een aardig talentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
Darter Nijman bij de MAX Pubquiz
@:poepz0r
'epidemie modelleur'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het niet wat zijn als die kind-a-like-betweters gewoon eens bij noodlijdende ondernemers zelf op bezoek gaan om te begrijpe.... haha nee die komen hun schuilkelder niet uit.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'epidemie modelleur'
Wat een vreselijk grafvolk.
Mensen die coronamodelletjes maken en zeggen dat we langer in lockdown moeten hebben doorgaans een erg kleine piemel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'epidemie modelleur'
Wat een vreselijk grafvolk.
Geen last meer van nu ik een ABO hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in BUG / Reclame op mobiel ververst de pagina, reactie weg
Het zijn echt verschrikkelijke autisten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die coronamodelletjes maken en zeggen dat we langer in lockdown moeten hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Nog wel ja, maar ook jouw abo verloopt net als de booster.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen last meer van nu ik een ABO heb
Slinks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |