lampen, een kookplaat.. er is veel kapotgegaan vorig jaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof die feesten wat voorstellen.
Vorig seizoen mochten ze af en toe een uurtje dansen met 1 flesje bier de man.
Waren ook wel leuke feestjes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof die feesten wat voorstellen.
Vorig seizoen mochten ze af en toe een uurtje dansen met 1 flesje bier de man.
Ja. Ook hun saai ging kapot.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
lampen, een kookplaat.. er is veel kapotgegaan vorig jaar
Ik vind het geen fijne gedachte dat jij aan haar nintendo gaat zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen Nintendo voor nodig
Wij spelen Prison Princess op elkaars console
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat je op social media een plaatje van iemand ziet dat niet strookt met hoe je die persoon in het echt ziet?
Als ik moet kiezen wat ik vertrouw:
a) Hoe iemand zich voordoet op FB/Insta/TikTok
b) Hoe iemand overkomt op een livestream
dan weet ik wel waar ik op vertrouw.
Als jij voor (a) kiest, dan geef ik je graag mijn Insta en laat ik je kennis maken met Lord Commander Whuzz, Ruler of FoK, Emperor of Europe, Grand Wizard Supreme. Is ekt! Staat op insta!
nu je het zegt.. ik had dat ook al gezien maar nog niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
hoe komt Tobias dan aan de electrische tandenborstel?
Dat zou kúnnen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet![]()
Ik zeg dat de huidige omstandigheden in het huis een hele grote invloed hebben op hoe ze ook kan zijn / is vergeleken met een situatie zonder die omstandigheden
Zat denk ik bij 5 items die ze uit de koffer mochten halen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Hebben ze nu hun koffers? Zie iemand elektrisch borstelen (Geen Grace of Peter)
Ze kregen een paar items uit hun koffer, misschien was het bij hem die tandenborstel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nu je het zegt.. ik had dat ook al gezien maar nog niet bij stilgestaan
Zal wel een oude foto zijn daar,quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou kúnnen ja.
Zou ook kúnnen dat ze zich op FB gewoon heel anders voordoet dan ze is. Dat lijkt mij waarschijnlijker.
Dat is zo'n 2.5 m3... Dat zou betekenen dat haar buik groter is dan één van de toiletruimtes. Lastig hoorquote:
Ook een optie, vind haar hoe dan ook nu iig een zeikwijfquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou kúnnen ja.
Zou ook kúnnen dat ze zich op FB gewoon heel anders voordoet dan ze is. Dat lijkt mij waarschijnlijker.
Count me inquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
Hoeft ook niet. Denk dat zij het wel erg fijn zou vinden als ik mijn controller in haar poort steekquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijne gedachte dat jij aan haar nintendo gaat zitten.
Die heeft niets te zoeken in dat programmaquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook een optie, vind haar hoe dan ook nu iig een zeikwijf
Stevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die heeft niets te zoeken in dat programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |