SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ik wil wel voor je stemmenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stem niet. Ik kan niet kiezen. Ik vind serkan steeds leuker.
en daardoor moet ze zelf vertrekken HOUDOEquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Nawel niet al iets tegen een van de meiden gezegd dat ze niet op diegene gestemd heeft. (dus die weet er iets meer van) In feite is de opdracht dan eigenlijk al mislukt.
mijn melk, we moeten echt, ik bedoel blijf met je poten van de melk afquote:
ik wel Kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:41 schreef engine het volgende:
Veertje en Kittykomt het toch nog goed.
Ik doe mee. Ik ga Uto make-uppen!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
ik ben heeel benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Laat Vera er nog maar lang in. Gaat nog wel voor Temptation achtige capriolen zorgen
Ik kon ook niet kiezen.... Ik vind ze beiden steeds minder worden. Toch maar voor Kristof gegaan om te blijven. Volgende week nieuwe kansen om hem alsnog er uit te bonjouren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
nooit,zij lopt met de langequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Laat Vera er nog maar lang in. Gaat nog wel voor Temptation achtige capriolen zorgen
Kitty snapt heel goed dat Kitty fantastisch is!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het zelf denk ik helemaal niet door he
Owh ik zat maar half te luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
kitty bepaalt wat er met de melk gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |