Er is geen peil op te trekken, mijn man is ook nog steeds negatief.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn ouders ook beide
ik niet
terwijl ik er dagelijks kom
Zodra mijn vriendin weer thuis is ga ik direct beginnen met nakomelingenquote:
Weet zij dat ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zodra mijn vriendin weer thuis is ga ik direct beginnen met nakomelingen
Jumpquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou wel weer een keer hoor![]()
maar niet deze maand
ja ik heb al vet veel gelopen vanavond. pfiewquote:
Heb het haar net geappt, ik wacht nu op reactiequote:
Goede voornemensquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou wel weer een keer hoor![]()
maar niet deze maand
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zodra mijn vriendin weer thuis is ga ik direct beginnen met nakomelingen
En in die app stond dezelfde tekst?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb het haar net geappt, ik wacht nu op reactie
Ik ga morgenavond ook een stukje wandelen in het donker, ik ben het binnen zitten nu al zat.quote:
Uiteraard, ze kent mequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En in die app stond dezelfde tekst?
Schakeltjequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeey welcome back konijntje
ja snap ik wel!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond ook een stukje wandelen in het donker, ik ben het binnen zitten nu al zat.
Zou mooi tussen mij en mijn partner invallen, mooier kan nietquote:
dat moet je je vriendin niet aandoenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou mooi tussen mij en mijn partner invallen, mooier kan niet
Ik ben geboren op 31 augustus en mijn moeder leeft nog, het is te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moet je je vriendin niet aandoen
in de zomer hoogzwanger
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben geboren op 31 augustus en mijn moeder leeft nog, het is te doen
Ik moet er toch ook een hoop energie in stekenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij hoeft het niet te doen nee
ik zou jou een week met 40 graden met zon buik laten lopenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet er toch ook een hoop energie in stekenZonder mij geen kind he.
Ik word als man zijnde gedemoniseerd.
@:kingroland
Ik sta te straten met 40 graden, ik weet heus wel wat zwaar is en wat niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou jou een week met 40 graden met zon buik laten lopen
om het een keer uit te proberen
lieve schatquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta te straten met 40 graden, ik weet heus wel wat zwaar is en wat niet.
Tuurlijk wel, mogelijkheden zatquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet er toch ook een hoop energie in stekenZonder mij geen kind he.
Ik word als man zijnde gedemoniseerd.
@:kingroland
In de winter is het ook geen pretjequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
ik weet dat je een zwaar beroep hebt
daarvoor alle respect
maar je hebt GEEN idee hoe het is om in de zomer hoog zwanger te zijn
Winterkindjesboksquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
In de winter is het ook geen pretje
We hadden een prima zomer afgelopen jaar, nu misschien wel weerquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
ik weet dat je een zwaar beroep hebt
daarvoor alle respect
maar je hebt GEEN idee hoe het is om in de zomer hoog zwanger te zijn
ik heb een winter en een zomerkindquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
In de winter is het ook geen pretje
Bikini wel, badpak is lastigerquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man man, ik wult wel een kind maar niet in de zomer hoor, dan past de bikini niet
Draag jij een bikini dan? Zo ja, graag picsquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man man, ik wult wel een kind maar niet in de zomer hoor, dan past de bikini niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |