abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203070165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef Landgeld het volgende:
Vorige week in Parijs: ALLES was open. Restaurants, bars, cafés, musea, terassen.
Heerlijk.
klap in het gezicht van de zorg
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:00:29 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_203070185
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook. Onze regering lijkt nergens een meerderheid voor te kunnen krijgen, en dus rommelen we door. :')

En persoonlijk denk ik dat Omikron zo besmettelijk is dat 2G ook de prullenbak in kan.
En een compleet zorginfarct wil ook (bijna) geen enkele partij.

Blijft vaccinatieplicht (50/60 plus, of algemeen, wat dan ook) als enige optie, in mijn ogen. Maar ook daar is geen meerderheid voor.
2G kon al de prullenbak in vanaf het begin, lekker met je besmette bakkes andere mensen besmetten in de winkel onder het mom van “veilig winkelen”. 3G was ook al kansloos, met besmette gevaccineerden die negatief geteste ongevaccineerden gingen besmetten. 2G is echt niet veel beter, want die mensen hebben ook weer contact met andere mensen waaronder ook ongevaccineerden.
pi_203070192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook. Onze regering lijkt nergens een meerderheid voor te kunnen krijgen, en dus rommelen we door. :')

En persoonlijk denk ik dat Omikron zo besmettelijk is dat 2G ook de prullenbak in kan.
En een compleet zorginfarct wil ook (bijna) geen enkele partij.

Blijft vaccinatieplicht (50/60 plus, of algemeen, wat dan ook) als enige optie, in mijn ogen. Maar ook daar is geen meerderheid voor.
Een persoon mag gewoon zelf beslissen wat er met zijn of haar lijf gebeurt. Gelukkig zeg, we leven hier niet in een enge dictatuur, waarom wil jij zo graag in een staat leven zonder moraal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203070216
twitter

Mooie dalingen tot nu toe _O_

@Zipportal
Moeten wij als FOK! OMT nog een reactie geven op het optreden van Marinootje bij Beau?
pi_203070223
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:00 schreef Blik het volgende:

[..]
2G kon al de prullenbak in vanaf het begin, lekker met je besmette bakkes andere mensen besmetten in de winkel onder het mom van “veilig winkelen”. 3G was ook al kansloos, met besmette gevaccineerden die negatief geteste ongevaccineerden gingen besmetten. 2G is echt niet veel beter, want die mensen hebben ook weer contact met andere mensen waaronder ook ongevaccineerden.
Oftewel, verplicht vaccineren dan kom je niet meer in contact met ongevaccineerden.
pi_203070239
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een persoon mag gewoon zelf beslissen wat er met zijn of haar lijf gebeurt. Gelukkig zeg, we leven hier niet in een enge dictatuur, waarom wil jij zo graag in een staat leven zonder moraal?
Het recht om niet ziek te worden schijnt tegenwoordig een nieuwe grondwet te zijn
pi_203070248
De eerste resultaten omtrent omicron zie je een negatieve effectiviteit en een uiterst marginale effectiviteit van de booster in terug.

Tjah kweet niet hoor maar het is religieuze hoop.. Wanhopige hoop, dat men zo aan dat vaccin kluistert.

Doodsangsten? Wat is het onderliggende principe hier?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:05:06 #183
62913 Blik
The one and Only!
pi_203070259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben wel voor een scheiding van privileges tussen 50- en 50+. 50- gewoon alle vrijheden die we vroeger hadden en 50+ alleen bij vaccinatie.

Het is onzin om de gehele bevolking te dwingen om te vaccineren, maar de risicogroep die hiervoor zorgt kun je naar mijn mening wel degelijk meer verplichten
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:05:51 #184
62913 Blik
The one and Only!
pi_203070270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Oftewel, verplicht vaccineren dan kom je niet meer in contact met ongevaccineerden.
Prima voor 50+, direct invoeren
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 22:06:02 #185
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203070272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

@:Zipportal
Moeten wij als FOK! OMT nog een reactie geven op het optreden van Marinootje bij Beau?
Is dat al geweest? ik had namelijk zin om mij ergens aan te ergeren
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203070276
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203070287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef Blik het volgende:

[..]
Ik ben wel voor een scheiding van privileges tussen 50- en 50+. 50- gewoon alle vrijheden die we vroeger hadden en 50+ alleen bij vaccinatie.

Het is onzin om de gehele bevolking te dwingen om te vaccineren, maar de risicogroep die hiervoor zorgt kun je naar mijn mening wel degelijk meer verplichten
Zou gezien de huidige omstandigheden en het feit dat 50+ de ziekenhuizen bezet de beste optie zijn.
pi_203070293
quote:
[ twitter ]

Als standby cijfertjesman vind ik van wel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:07:43 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203070304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef ludovico het volgende:
De eerste resultaten omtrent omicron zie je een negatieve effectiviteit en een uiterst marginale effectiviteit van de booster in terug.

Tjah kweet niet hoor maar het is religieuze hoop.. Wanhopige hoop, dat men zo aan dat vaccin kluistert.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef ludovico het volgende:

OK, dus geen vaccinatieplicht.
Lockdowns dan maar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203070342
quote:
[ twitter ]

Ik ga Op1 kijken. Kijk dat later wel terug. :)
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:10:11 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203070354
quote:
Die heeft een boostertje bij de zonnestudio genomen zo te zien :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203070362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef HarigeHarry83 het volgende:

[..]
Het recht om niet ziek te worden schijnt tegenwoordig een nieuwe grondwet te zijn
Het recht om beschermd te worden van de vliegende Ebola tot daar aan toe maar gezonde mensen op voorhand verdacht maken van het hebben van een verkoudheidvirus.. Terwijl daarin geen onderscheid bestaat tussen de groepen gevaxxed of ongevacced... Dat is gewoon dieptriest.

"Ja maar drukte op de zorg" okay, leuk, gaan we op risico op IC behandeling dan discrimineren? Omdat er tekort zorg capaciteit is? Stap 1 is dat tekort tegengaan, daar is nog niet aan begonnen.

Alsof ik om hulp vraag voor mijn werk maar zelf nog niks eraan gedaan heb. Probeer eerst zelf je shit op te lossen.

Maar okay, gebaseerd op risico om op de IC te komen is de groep onder de 50 zonder BMI Bruls met of zonder vaccin wel de laatste groep die je moet lastigvallen. Afgezien daarvan, als je maatregel nauwelijks effectief is is het een doodszonde dat je die gaat inzitten... Maurice de Hond heeft gewoon gelijk "kap die superspread events af dan ben je er". Maar na jaren zorg treiteren is de situatie nu wel heel benauwd geworden.

Op deze manier zitten we over 10 jaar nog met deze shit, het zou prettig zijn als wat meer mensen zich daar bewust van worden.
pi_203070364
Non-Covid wordt ook zeer langzaam weer opgeschaald op de IC.

donderdag 6 januari 2022 @ 22:11:02 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203070375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ik ga Op1 kijken. Kijk dat later wel terug. :)
Hugo de Jonge bij Op1
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_203070395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:11 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Hugo de Jonge bij Op1
Johan Derksen ook. Gewoon.
pi_203070406
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Nooit, hun lijf, afblijven met je klauwen.

Echt mij zegen heb je om ze proberen te bereiken maar tegen mensen hun zin in prikken? Het is geen vee.
pi_203070422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]
OK, dus geen vaccinatieplicht.
Lockdowns dan maar?
Ga lekker vrijwillig naar de kerk als je ergens in wilt geloven maar forceer de rest van het land niet om mee te doen aan die waanzin.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:14:05 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203070435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga lekker vrijwillig naar de kerk als je ergens in wilt geloven maar forceer de rest van het land niet om mee te doen aan die waanzin.
Ja, fijn, maar wat zijn de alternatieven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 22:14:31 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203070439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Johan Derksen ook. Gewoon.
Ik kijk ook gezellig mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203070440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:10 schreef _serial_ het volgende:
Non-Covid wordt ook zeer langzaam weer opgeschaald op de IC.

[ afbeelding ]
Die hebben andere prognoses dan het OMT modeleren commitee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')