klap in het gezicht van de zorgquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef Landgeld het volgende:
Vorige week in Parijs: ALLES was open. Restaurants, bars, cafés, musea, terassen.
Heerlijk.
2G kon al de prullenbak in vanaf het begin, lekker met je besmette bakkes andere mensen besmetten in de winkel onder het mom van “veilig winkelen”. 3G was ook al kansloos, met besmette gevaccineerden die negatief geteste ongevaccineerden gingen besmetten. 2G is echt niet veel beter, want die mensen hebben ook weer contact met andere mensen waaronder ook ongevaccineerden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Onze regering lijkt nergens een meerderheid voor te kunnen krijgen, en dus rommelen we door.![]()
En persoonlijk denk ik dat Omikron zo besmettelijk is dat 2G ook de prullenbak in kan.
En een compleet zorginfarct wil ook (bijna) geen enkele partij.
Blijft vaccinatieplicht (50/60 plus, of algemeen, wat dan ook) als enige optie, in mijn ogen. Maar ook daar is geen meerderheid voor.
Een persoon mag gewoon zelf beslissen wat er met zijn of haar lijf gebeurt. Gelukkig zeg, we leven hier niet in een enge dictatuur, waarom wil jij zo graag in een staat leven zonder moraal?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Onze regering lijkt nergens een meerderheid voor te kunnen krijgen, en dus rommelen we door.![]()
En persoonlijk denk ik dat Omikron zo besmettelijk is dat 2G ook de prullenbak in kan.
En een compleet zorginfarct wil ook (bijna) geen enkele partij.
Blijft vaccinatieplicht (50/60 plus, of algemeen, wat dan ook) als enige optie, in mijn ogen. Maar ook daar is geen meerderheid voor.
Oftewel, verplicht vaccineren dan kom je niet meer in contact met ongevaccineerden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:00 schreef Blik het volgende:
[..]
2G kon al de prullenbak in vanaf het begin, lekker met je besmette bakkes andere mensen besmetten in de winkel onder het mom van “veilig winkelen”. 3G was ook al kansloos, met besmette gevaccineerden die negatief geteste ongevaccineerden gingen besmetten. 2G is echt niet veel beter, want die mensen hebben ook weer contact met andere mensen waaronder ook ongevaccineerden.
Het recht om niet ziek te worden schijnt tegenwoordig een nieuwe grondwet te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een persoon mag gewoon zelf beslissen wat er met zijn of haar lijf gebeurt. Gelukkig zeg, we leven hier niet in een enge dictatuur, waarom wil jij zo graag in een staat leven zonder moraal?
Ik ben wel voor een scheiding van privileges tussen 50- en 50+. 50- gewoon alle vrijheden die we vroeger hadden en 50+ alleen bij vaccinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een persoon mag gewoon zelf beslissen wat er met zijn of haar lijf gebeurt. Gelukkig zeg, we leven hier niet in een enge dictatuur, waarom wil jij zo graag in een staat leven zonder moraal?
Prima voor 50+, direct invoerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Oftewel, verplicht vaccineren dan kom je niet meer in contact met ongevaccineerden.
Is dat al geweest? ik had namelijk zin om mij ergens aan te ergerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Mooie dalingen tot nu toe
@:Zipportal
Moeten wij als FOK! OMT nog een reactie geven op het optreden van Marinootje bij Beau?
Zou gezien de huidige omstandigheden en het feit dat 50+ de ziekenhuizen bezet de beste optie zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een scheiding van privileges tussen 50- en 50+. 50- gewoon alle vrijheden die we vroeger hadden en 50+ alleen bij vaccinatie.
Het is onzin om de gehele bevolking te dwingen om te vaccineren, maar de risicogroep die hiervoor zorgt kun je naar mijn mening wel degelijk meer verplichten
Als standby cijfertjesman vind ik van wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Moeten wij als FOK! OMT nog een reactie geven op het optreden van Marinootje bij Beau?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef ludovico het volgende:
De eerste resultaten omtrent omicron zie je een negatieve effectiviteit en een uiterst marginale effectiviteit van de booster in terug.
Tjah kweet niet hoor maar het is religieuze hoop.. Wanhopige hoop, dat men zo aan dat vaccin kluistert.
Doodsangsten? Wat is het onderliggende principe hier?
OK, dus geen vaccinatieplicht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef ludovico het volgende:
De eerste resultaten omtrent omicron zie je een negatieve effectiviteit en een uiterst marginale effectiviteit van de booster in terug.
Tjah kweet niet hoor maar het is religieuze hoop.. Wanhopige hoop, dat men zo aan dat vaccin kluistert.
Doodsangsten? Wat is het onderliggende principe hier?
Ik ga Op1 kijken. Kijk dat later wel terug.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Die heeft een boostertje bij de zonnestudio genomen zo te zienquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:27 schreef trein2000 het volgende:
https://embed.scribblelive.com/embed/post.aspx?id=1207380174
Ook Marcel Levi wil versoepelen...
Het recht om beschermd te worden van de vliegende Ebola tot daar aan toe maar gezonde mensen op voorhand verdacht maken van het hebben van een verkoudheidvirus.. Terwijl daarin geen onderscheid bestaat tussen de groepen gevaxxed of ongevacced... Dat is gewoon dieptriest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Het recht om niet ziek te worden schijnt tegenwoordig een nieuwe grondwet te zijn
Hugo de Jonge bij Op1quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga Op1 kijken. Kijk dat later wel terug.
Nooit, hun lijf, afblijven met je klauwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een scheiding van privileges tussen 50- en 50+. 50- gewoon alle vrijheden die we vroeger hadden en 50+ alleen bij vaccinatie.
Het is onzin om de gehele bevolking te dwingen om te vaccineren, maar de risicogroep die hiervoor zorgt kun je naar mijn mening wel degelijk meer verplichten
Ga lekker vrijwillig naar de kerk als je ergens in wilt geloven maar forceer de rest van het land niet om mee te doen aan die waanzin.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
OK, dus geen vaccinatieplicht.
Lockdowns dan maar?
Ja, fijn, maar wat zijn de alternatieven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga lekker vrijwillig naar de kerk als je ergens in wilt geloven maar forceer de rest van het land niet om mee te doen aan die waanzin.
Die hebben andere prognoses dan het OMT modeleren commitee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:10 schreef _serial_ het volgende:
Non-Covid wordt ook zeer langzaam weer opgeschaald op de IC.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |