abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203068147
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scand. namen voor poes @Barreltje

Mayu
Nami
Katt
Saga
pi_203068203
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Heb het ook niet verteld. :7 Wel goed. De drugs deden hun werk. Weinig bijwerkingen. Eerste uur na inname was ze wat wiebelig, zo'n dronkemansgang en ze had wat meer dorst. Ze was nog steeds wel wat ongelukkig maar ik heb geen echte angst gezien. :) (niet trillen, niet hijgen) Ze was ook wel wat van de wap ervan, ze keek wat lodderig uit de ogen :+

Maar ze liep ook zomaar gewoon helemaal de keuken in (da's normaal eng) en draaide daar om (normaal gaat ze achteruit), dus het leek ook meer te doen dan alleen geluid-angst te reduceren.
Het scheelde ook enorm dat het direct om ons huis heen rustig was.

1 januari heeft ze de hele dag geslapen. 2 januari ook. :+
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068215
O+

Ja, de hoodie was nog van Sally. Het is fleece en enorm versleten, maar hij past Dora ook. Als het niet Heel Koud is krijgt ze m buiten aan. Sommige honden hebben ook steun aan een (thunder)shirt bij angst, omdat ze ingebakend zijn, dus heb m maar aangelaten. :+

Ze heeft ook nog een roze ski-jack. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203068251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sorry ;(

Op oudejaarsavond heb ik zelf maar anderhalf bier gehad verdeeld over de avond :o Wilde nuchter genoeg blijven om in geval van nood nog te kunnen rijden.

Wel zin in keer avond goed feestje met goede drugs. Maar ja. ;(
pi_203068274
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
We have far more in common than that which devides us..
pi_203068293
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

Ik dacht bij het lezen van die zin ook al niet aan Dora :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
Ja, misschien. Maar als ik eerlijk ben vond ik het zo best te doen :@ Scheelt toch paar honderd euro aan weggaan. :@ En ik zou volgend jaar ook wel met 2 vrienden O&N vieren in huis op deze manier.
Maar goed, we weten natuurlijk niet of de-buurman-die-wel-van-een-vuurwerkje-houdt volgend jaar weer weg is, zoals dit jaar, gelukkig, wel.
pi_203068321
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068328
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
pi_203068352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
Ik vind het vooral vreemd omdat ik op internet niet meer informatie kan vinden dan "Voor het verminderen van onrust en angst geassocieerd met een fobie voor harde geluiden bij honden" maar doet dus ook wel iets voor andere dingen, blijkbaar.

Ze stond ook ineens met d'r voorpoten op het bankje (waar Abby altijd ligt) dat tegen de verwarming aanstaat bij de ramen aan de voorkant om naar buiten te kijken. :') Heeft ze nog nooit gedaan, bankje staat er al zolang we de hond hebben. (Oke, dat was wel toen F. wegging dus of het helemaal ontspannen was wil ik wel over twisten. :+ )
pi_203068368
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068380
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
pi_203068390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
Werkt. :Y Kan inderdaad altijd "bloemkoolrijst" van maken.
pi_203068406
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

En omdat dit bloemkool & basmati rijst is heb je het amper door, maar wel minder koolhydraten/kcal. En eigenlijk ook gewoon heel lekker.
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:31:37 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068410
V
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
pi_203068412
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Moest googlen, lijkt me wel lekker. :9

Vandaag hadden we de bloemkool van Yotam uit Flavour :9
pi_203068421
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Haha
Meng in een grote kom de bloemkoolrijst (3 min gekookt en koud afgespoeld) met de munt, granaatappelpitjes en komkommer. Meng met 1/2 el extra vierge olijfolie en 1 tl wittewijnazijn per persoon. Serveer de salade in een serveerschaal. Verdeel het gerecht over de borden. Garneer met de overige krulpeterselie en serveer met het bierbostelbroodje.
Net op, zonder broodje en mét granaatappelpitjes O+

https://www.hellofresh.nl(...)f6089b02687d186dde47

De bloemkoolrijst kan ook door ge ‘gewone’ rijst de laatste minuten.

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 06-01-2022 20:40:56 ]
pi_203068467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
Die staan inderdaad nog wel op een bucketlist. Zal eens op zoek gaan naar goed recept.
pi_203068535
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:40:16 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
Waar is een zwemvest voor?
pi_203068612
Wat fijn van Dora mét hoodie 😂 voor jou.

En aandoenlijke kittens voor Barrel. Ging dat handig met google translate en al de details?
pi_203068746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar is een zwemvest voor?
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203068918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_203068930
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
pi_203068937
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Blues het volgende:
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
OH! Dat is wel slim!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: