SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scand. namen voor poes @Barreltje
Mayu
Nami
Katt
Saga
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb het ook niet verteld.Wel goed. De drugs deden hun werk. Weinig bijwerkingen. Eerste uur na inname was ze wat wiebelig, zo'n dronkemansgang en ze had wat meer dorst. Ze was nog steeds wel wat ongelukkig maar ik heb geen echte angst gezien.
(niet trillen, niet hijgen) Ze was ook wel wat van de wap ervan, ze keek wat lodderig uit de ogen
Maar ze liep ook zomaar gewoon helemaal de keuken in (da's normaal eng) en draaide daar om (normaal gaat ze achteruit), dus het leek ook meer te doen dan alleen geluid-angst te reduceren.
Het scheelde ook enorm dat het direct om ons huis heen rustig was.
1 januari heeft ze de hele dag geslapen. 2 januari ook.
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.
Ik dacht bij het lezen van die zin ook al niet aan Doraquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.
Ja, misschien. Maar als ik eerlijk ben vond ik het zo best te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
Ik vind het vooral vreemd omdat ik op internet niet meer informatie kan vinden dan "Voor het verminderen van onrust en angst geassocieerd met een fobie voor harde geluiden bij honden" maar doet dus ook wel iets voor andere dingen, blijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng warenNou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijstquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
Werkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst
Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
En omdat dit bloemkool & basmati rijst is heb je het amper door, maar wel minder koolhydraten/kcal. En eigenlijk ook gewoon heel lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:
Werkt.Kan inderdaad altijd "bloemkoolrijst" van maken.
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
Moest googlen, lijkt me wel lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye
Hahaquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werkt.Kan inderdaad altijd "bloemkoolrijst" van maken.
Die staan inderdaad nog wel op een bucketlist. Zal eens op zoek gaan naar goed recept.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken.
Waar is een zwemvest voor?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuwdat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los
![]()
Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.
Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissenquote:
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen
OH! Dat is wel slim!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Blues het volgende:
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |