abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203067340

pi_203067349
Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:06 schreef rena het volgende:

[..]
Ik vind vitamine supplementen wel iets anders dan medicatie daadwerkelijk :o Ik geloof in de wetenschap en heb zelf ook baat bij vitamines zei ik er ook bij ^O^
Maar of vitamines slikken wel of geen zin heeft is wel degelijk medische informatie. Het effect kan wellicht variëren per persoon, er hoeft niet per se een eenduidig antwoord te zijn, maar dat is wat anders dan dat je zelf kan kiezen waar je in gelooft.

Kijk, ik ben ook geen medicus dus weet het antwoord ook niet, maar het is geen kwestie van geloof - dát is waar ik op aansloeg.
pi_203068413
Speciaal voor @amaranta:

Komt een man bij de bakker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze mop vertelde ik in groep 4 in de klas :@ _O-. De meester kon er wel om lachen.
Met 2 flink oudere zussen hoor je wel eens wat…
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:36:45 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203068495
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:46:37 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203068697
Over bakkers gesproken. Ik hoorde vanochtend vroeg een jonge dj op de radio over de bakker praten waar hij altijd naar toe ging. Bleek het om de Subway te gaan :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:57:38 #6
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203068915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Over bakkers gesproken. Ik hoorde vanochtend vroeg een jonge dj op de radio over de bakker praten waar hij altijd naar toe ging. Bleek het om de Subway te gaan :D
De jeugd van tegenwoordig :'( .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:58:09 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203068926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef Lemijn het volgende:

[..]
De jeugd van tegenwoordig :'( .
Ja, dat was ook echt mijn eerste gedachte :@
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 22:05:40 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203070267
"Niet geloven in medicatie" doet mij denken aan een vriendin die na de MH17 ramp zei "ik heb daar niet zoveel mee" :X Sommige dingen zijn gewoon, daar vertrouw je in of heb je emotie bij.

Ik snap trouwens nooit dat mensen medicijnen vergeten in te nemen, ik doe het altijd voor het slapen na het tandenpoetsen. Dat is iets wat je nooit overslaat dus dan kun je het ook nooit vergeten. Mijn medicijnen staan ook allemaal in het badkamerkastje. De Vitamine D druppeltjes krijgt Aapie in zijn ochtendfles, dat vergeet ik dus ook nooit. Zo lastig is dat toch niet :?

Ik ben vandaag een beetje uit mijn hum. Het broertje van een goede vriend is vannacht verongelukt. Ik ken hem niet maar moet er steeds aan denken, hoe vreselijk moet dat zijn. Hij was pas 29 jaar :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:08:45 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_203070324
Nou voor mij is dat dus wel lastig met die vitamines. Zit gewoon niét in mijn systeem, en ik heb al zat dingen geprobeerd om het er in te krijgen hoor. Maar goed, het cb praat me hier al genoeg mom guilt over aan gelukkig. O+

Wat een naar nieuws, MaJo. :*
disclaimer
pi_203070438
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef SQ het volgende:
Nou voor mij is dat dus wel lastig met die vitamines. Zit gewoon niét in mijn systeem, en ik heb al zat dingen geprobeerd om het er in te krijgen hoor. Maar goed, het cb praat me hier al genoeg mom guilt over aan gelukkig. O+

Dit heb ik ook een tijd gehad hoor. En dan vooral met kinderen met gekke/wisselende ochtendschema's etc. En ze waren prima gezond en alles dus toen taalde ik er ook niet naar :D

Op een gegeven moment vond ik mn oudste te vaak verkouden/grieperig en at ze ongeveer 0,0 groente dus toen vond ik het belangrijker, en hebben we (man en ik) samen afgesproken bij het ontbijt de multivitaminepilletjes te geven. En nu vergeet ik het alsnog 75% van de tijd dat ik als eerste beneden ben en moet man het navragen en alsnog doen hahahahahah :') :@

Jongste had serieus enorm veel last van groeipijn/beenkramp in de nacht en die zijn we (op advies van een neef die veel over supplementen weet) extra vitamine D gaan geven (bovenop de multivitamines) en dat merken we zodanig erg dat we dat erin houden (als ik het dus niet vergeet *) )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:14:47 #11
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203070446
Vitamines baby vergeten is simpel: ik doe het bij het aankleden ‘s ochtends op de commode, maar soms gaan we in pyjama naar beneden. Of verschoon ik hem debiel vroeg op bed wegens doorlek. Of tettert er zodanig een kleuter doorheen dat ik niet kan nadenken. -> gemiddeld 2x per week gaat het mis.

Eigen vitamine D vergeten is ook simpel: ik doe het bij het ontbijt, het zit in de trommel met het beleg. Meestal denkt kleuter eraan. Maar soms is die er niet. Of eten we pap. Of… et cetera.

En ik kan ook rustig vergeten mijn tanden te poetsen of dat naar een andere verdieping verplaatsen dus als je zegt ‘doe het gewoon met tandenpoetsen’ dan zijn we er nog niet.

Maar hee, ik ben al weken mijn telefoon niet vergeten mee te nemen naar mijn werk en de reserve autosleutel zit al bijna weer in het goede laatje, dus sommige routines gaan prima :Y .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203070486
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef Lemijn het volgende:
Vitamines baby vergeten is simpel: ik doe het bij het aankleden ‘s ochtends op de commode, maar soms gaan we in pyjama naar beneden. Of verschoon ik hem debiel vroeg op bed wegens doorlek. Of tettert er zodanig een kleuter doorheen dat ik niet kan nadenken. -> gemiddeld 2x per week gaat het mis.

Eigen vitamine D vergeten is ook simpel: ik doe het bij het ontbijt, het zit in de trommel met het beleg. Meestal denkt kleuter eraan. Maar soms is die er niet. Of eten we pap. Of… er cetera.

En ik kan ook rustig vergeten mijn tanden te poetsen of dat naar een andere verdieping verplaatsen dus als je zegt ‘doe het gewoon met tandenpoetsen’ dan zijn we er nog niet.

Maar hee, ik ben al weken mijn telefoon niet vergeten mee te nemen naar mijn werk en de reserve autosleutel zit al bijna weer in het goede laatje, dus sommige routines gaan prima :Y .
Ja dit dus ook :7

Hoe vaak ik niet de luiertas mee naar werk had en mn eigen tas bij mn zus die op mn baby paste liet staan in het begin mennnnnnnnn _O-
pi_203070492
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef SQ het volgende:
O ik ben hier ook heel slecht in! Sinds een paar maanden krijgen de kids hier vitamines in de vorm van gummybeertjes - die vinden ze heerlijk dus ze herinneren me er wel aan als ik het vergeet. :P Daarvoor ging het ook vaker fout dan goed.
pi_203070497
Wij hebben de vitaminepotjes op tafel staan, voor tijdens het avondeten. Maar ik denk dat we ze 50% van de tijd vergeten ^O^ . Dus 3 of 4 dagen per week nemen we ze wel in *O* Best een goede score, vind ik.
pi_203070510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef lunapuella het volgende:

[..]
O ik ben hier ook heel slecht in! Sinds een paar maanden krijgen de kids hier vitamines in de vorm van gummybeertjes - die vinden ze heerlijk dus ze herinneren me er wel aan als ik het vergeet. :P Daarvoor ging het ook vaker fout dan goed.
Dat helpt ook idd, ze krijgen stersnoepjes en die vinden ze lekker (vitamine d vinden ze vies maar kunnen ze met melk in een keer doorslikken :7 )
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:19:06 #16
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203070533
Op werk verschijnen zonder kolftas, die fout maakte ik laatst. Raad ik echt af als je baby nog drinkt in newbornschema :{w .

Oh ja, dat was na 2 weken non-stop samen wegens covid. Dus routine was eruit en productie was goed aan.
pi_203070538
Dagbesteding start maandag met crea.

Groeten vanuit Wenduine.
Werewolf
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:19:30 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_203070542
Haha ja. Ik probeer me maar te troosten met de gedachte dat mijn oudste 2 nog steeds heel graag (dagelijks!) paprika's, wortels, tomaten en komkommers eten.
Voor de baby heb ik op dat vlak minder hoop, die lijkt vooralsnog alleen beige en bruin eten te willen :')
disclaimer
pi_203070558
Bij de tweeling hebben we wel even overwogen om er gewoon 1 geen vitamine te geven en de ander wel om te kijken wat het effect zou zijn.

En verder krijg ik het ook niet in mijn systeem. Het gaat wel steeds beter want het is ook echt wel nodig want tekort.
pi_203070574
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:19 schreef Lemijn het volgende:
Op werk verschijnen zonder kolftas, die fout maakte ik laatst. Raad ik echt af als je baby nog drinkt in newbornschema :{w .

Oh ja, dat was na 2 weken non-stop samen wegens covid. Dus routine was eruit en productie was goed aan.
Oei en toen? :o
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 22:21:32 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203070579
Oh sowieso geen momguilt voelen @SQ! Ik vind het vooral bizar omdat ik behoorlijk chaotisch kan zijn (ADD) maar qau medicatie dan zo ontzettend precies. Dat is toch best raar :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:23:01 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_203070603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:21 schreef MaJo het volgende:
Oh sowieso geen momguilt voelen @:SQ! Ik vind het vooral bizar omdat ik behoorlijk chaotisch kan zijn (ADD) maar qau medicatie dan zo ontzettend precies. Dat is toch best raar :D
Ik vind medicatie ook echt wel wat anders dan vitaminedruppels hoor :D antibiotica zal ik ook niet snel vergeten.

En voor de poes zit er na bijna een jaar ook wel een ritme in dat ze bijna dagelijks dr pijnstillers krijgt :@ :')
disclaimer
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:23:38 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_203070611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Jezelf melken boven de wastafel ;(
disclaimer
pi_203070628
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:20 schreef Kyara het volgende:
Bij de tweeling hebben we wel even overwogen om er gewoon 1 geen vitamine te geven en de ander wel om te kijken wat het effect zou zijn.

En verder krijg ik het ook niet in mijn systeem. Het gaat wel steeds beter want het is ook echt wel nodig want tekort.
Ik zou dan niet onthouden welke van de twee ik wel en welke ik niet zou geven _O- _O-
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:25:32 #25
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203070652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Toen ben ik in mijn eerste kolfblok naar huis gereden en al kolvend weer terug. En ik nam me voor om net als 4 jaar geleden de handkolf in de auto te leggen voor het geval dat. Needless to say dat ik dat nog steeds niet gedaan heb :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')