Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Tyrell Malacia, Alireza Jahanbakhsh, Marcus Holmgren Pedersen, Bryan Linssen, Lutsharel Geertruida en Orkun Kokcü zijn spelers van de basiself die in ieder geval wat speelminuten kregen. Verder (nog) niks bekend over de opstelling.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?
Bin?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
eens klaasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Bazoer is gewoon een topspeler,
8 klasse beter dan toornstra
Hij kan 1`van de belangrijkste spelers voor de komende jaren worden als hij komt.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens klaas
als hij in het salarishuis past moeten ze ook gewoon die 2 miljoen lappen
gaan met die banaan
Kökcü motmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Die meme kan weleens werkelijkheid gaan worden. Ach, zolang hij maar niet naar Turkije vertrekt of zo. Dat zou toch zonde zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü motm
https://www.ad.nl/nederla(...)feyenoord~acbd004c7/
Arsenal kom er maar in @:Gurneyisbestoke
Als ze daar een paar miljoen meer betalen voor hem dan mag hij van mij daar prima heen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meme kan weleens werkelijkheid gaan worden. Ach, zolang hij maar niet naar Turkije vertrekt of zo. Dat zou toch zonde zijn.
Bedoelde ook meer voor hem. Het maakt mij in principe ook geen zak uit zolang we maar de hoofdprijs krijgen. Het wordt tijd dat wij ook (enigszins realistisch) hoog in de boom gaan zitten voor dat soort spelers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als ze daar een paar miljoen meer betalen voor hem dan mag hij van mij daar prima heen hoor.
Was me niet eens opgevallen.quote:
Turkse clubs betalen per definitie niet de hoofdprijs, dan zou het sowieso tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer voor hem. Het maakt mij in principe ook geen zak uit zolang we maar de hoofdprijs krijgen. Het wordt tijd dat wij ook (enigszins realistisch) hoog in de boom gaan zitten voor dat soort spelers.
Ach ze zijn allebei kutquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
Als je het eens bent met Klaas moet je je toch enigszins zorgen gaan maken.
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautistje komt momenteel niet verder dan het retweeten van wat andere transferaccountjes. Zou wel grappig zijn als hij vlak voor de lancering van zijn 1908.nl geen bronnetjes meer heeft.
Het is altijd wel geinig om al vroeg een gerucht te horen. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of hij daarmee ook de onderhandelingen moelijker maakt.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautistje komt momenteel niet verder dan het retweeten van wat andere transferaccountjes. Zou wel grappig zijn als hij vlak voor de lancering van zijn 1908.nl geen bronnetjes meer heeft.
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.
Dat laatste is niet de fout van een journalist of media accountje natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het is altijd wel geinig om al vroeg een gerucht te horen. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of hij daarmee ook de onderhandelingen moelijker maakt.
Op zich vind ik het wel grappig dat precies jij als enige voor ZKA in de bres springtquote:
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel grappig dat precies jij als enige voor ZKA in de bres springt
Valt wel op ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozer
Ik geef ook vaak genoeg aan dat hij prima info geeft maar dat zijn arrogante houding/gedrag mij niet aan staan makker, net als het grootste deel van de mensen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |