Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Ik zou andere opties niet zo snel weten, maar Bazoer hoeft van mij ook niet zo. Niet zozeer vanwege zijn voetballende kwaliteiten, maar vooral dat mentale. Gaat er denk ik ook wel moeite mee hebben dat hij dan met grote regelmaat op de bank zit.
We hebben wel eens mindere spelers uit de koopjesbak gehaald ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Toch wel de eredivisie-aankoop van dit seizoen denk ik.
Zeker. Los van het feit dat hij dat ook niet waard is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.
Dat is Berghuis.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Toch wel de eredivisie-aankoop van dit seizoen denk ik.
Dat is echt wel goed gescout maar we weten snel genoeg of deze voltreffers geluk waren of dat Arnesen echt kijk heeft op koopjes, zo'n Bazoer vind ik daar overigens helemaal niet in passen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben wel eens mindere spelers uit de koopjesbak gehaald ja.
Ik weet niet of ik hem een betere aankoop vind dan Trauner maar veel scheelt het toch niet. Wat een heerlijke speler zeg. Lijkt een beetje op Ahmadi zelfs.
Weet niet hoe het salarishuis nu in elkaar zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.
Arnesen heeft er wat dat betreft denk ik niet enorme kijk op. Er is ook al een hoop geld aan rotzooi verdampt (Bozenik, Antonucci en Teixeira met name). Hij heeft wel een goed netwerk en een uitstekende visie maar is denk ik erg afhankelijk van de scouting. Gelukkig zijn die allemaal vervangen en dat merkte je deze zomer wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is echt wel goed gescout maar we weten snel genoeg of deze voltreffers geluk waren of dat Arnesen echt kijk heeft op koopjes, zo'n Bazoer vind ik daar overigens helemaal niet in passen.
Dit heeft letterlijk elke technisch directeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen heeft er wat dat betreft denk ik niet enorme kijk op. Er is ook al een hoop geld aan rotzooi verdampt (Bozenik, Antonucci en Teixeira met name). Hij heeft wel een goed netwerk en een uitstekende visie maar is denk ik erg afhankelijk van de scouting. Gelukkig zijn die allemaal vervangen en dat merkte je deze zomer wel.
Met de selectie ben ik enorm tevreden, qua aankopen mss wel de beste transferzomer ooit ook al is het vroeg om te oordelen. Trauner, Aursnes en Pedersen zijn geweldig, Til is een prima huur, Dessers was een paniekaankoop maar doet het heel goed, en Nelson is een behoorlijke reserve. Alleen Jahanbakhsh en Marciano vallen tegen maar waren op papier geen gekke aankopen (Alireza leek zelfs een topdeal). Echt een dikke negen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit heeft letterlijk elke technisch directeur.
Hij heeft toch gewoon een prima selectie neergezet nu? Zelfs in elke linie een degelijke wissel als iedereen fit is.
Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Tyrell Malacia, Alireza Jahanbakhsh, Marcus Holmgren Pedersen, Bryan Linssen, Lutsharel Geertruida en Orkun Kokcü zijn spelers van de basiself die in ieder geval wat speelminuten kregen. Verder (nog) niks bekend over de opstelling.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?
Bin?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
eens klaasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Bazoer is gewoon een topspeler,
8 klasse beter dan toornstra
Hij kan 1`van de belangrijkste spelers voor de komende jaren worden als hij komt.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens klaas
als hij in het salarishuis past moeten ze ook gewoon die 2 miljoen lappen
gaan met die banaan
Kökcü motmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |