Zie Nelson BB 9 Nergens staan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef iprhba0 het volgende:
Bij Max heb ik mijn investering/toezegging wel ontvangen in de mailbox maar wallet is niet bijgewerkt...
In de systeemlog zie ik dat mijn investering weer geannuleerd is?
Had die staan op 12.00 uur open. Was die vervroegd?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef iprhba0 het volgende:
[..]
https://maxcrowdfund.com/nl/node/696555
Ging inderdaad om 12 uur open maar de website flipte weer.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Had die staan op 12.00 uur open. Was die vervroegd?
Je moet echt klaar zitten. Is nog erger (lees gekker) dan SIG.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:35 schreef iprhba0 het volgende:
[..]
Ging inderdaad om 12 uur open maar de website flipte weer.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga ervan uit dat we wél hebben geïnvesteerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef iprhba0 het volgende:
Bij Max heb ik mijn investering/toezegging wel ontvangen in de mailbox maar wallet is niet bijgewerkt...
In de systeemlog zie ik dat mijn investering weer geannuleerd is?
Weer geen doorkomen aan. En al weer vol.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Je moet echt klaar zitten. Is nog erger (lees gekker) dan SIG.
Dit is eigenlijk geen doen zo, je hebt ook geen idee of er een investering is gelukt of nietquote:Op maandag 10 januari 2022 13:13 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Weer geen doorkomen aan. En al weer vol.
Om 14.00 uur maar weer aan de knoppen.
Bij mij wel gelukt. Ik vind die extra verificatie code bij investeren eigenlijk overbodig. Dat maakt het investeren proces nodeloos traag.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:14 schreef iprhba0 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk geen doen zo, je hebt ook geen idee of er een investering is gelukt of niet
welke ?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef Jaco078 het volgende:
I love S*shi vervroegd algeheel afgelost op Capital Circle.
Idemquote:Op maandag 10 januari 2022 15:20 schreef crowder07 het volgende:
Ging niet even makkelijk maar bij Max Crowd Fund toch alle vier leningen ingeschreven en toegewezen gekregen.
Bij mij overigens ook gewoon van rekening afgeschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Registreren bij Kapitaal op Maat onder de Europese Wetgeving
Beste Investeerder,
Onlangs heeft u van ons gehoord dat wij u gaan identificeren en verifiëren conform de wettelijke richtlijnen van de Wwft en de SW zodat wij onze dienstverlening aan u kunnen blijven aanbieden. Graag nodigen wij u uit om de identificatie en verificatie stappen te voltooien.
Via onderstaande link kunt u inloggen op uw account en de registratie meteen beginnen vanuit uw nieuwe Dashboard. U vult de gevraagde gegevens in. Vervolgens gaat u zichzelf legitimeren met een geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs!) Daarna geeft u de bankrekening op die we gaan valideren met een Identificatiebetaling van ¤0,01.
Vervolgens vragen we u de aangepaste Algemene Voorwaarden van Kapitaal op Maat te accepteren en de overeenkomst met GoCredible te bevestigen.
Tot slot accepteert u de aangepaste Raamovereenkomst om uw account te completeren.
Ik heb de nieuwe voorwaarden nooit geaccepteerd en dit bericht daardoor wellicht niet ontvangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:13 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen voor investeerders die de vorige raamovereenkomst niet hebben geaccordeerd
[..]
Daar ben ik er ook een van. Nog niks van ze gehoord en dat zou ik graag zo willen houden.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:13 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen voor investeerders die de vorige raamovereenkomst niet hebben geaccordeerd
[..]
Misschien maken ze het hele openstaande saldo meteen aan ons over🍾🍾quote:Op maandag 10 januari 2022 16:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daar ben ik er ook een van. Nog niks van ze gehoord.
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:06 schreef obligataire het volgende:
[..]
Misschien maken ze het hele openstaande saldo meteen aan ons over🍾🍾
Komt ook wel vol zonder mij, belachelijke rente voor 9 maanden.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw GvE project:
Project: Verbouwing Beleggingspand
Leendoel: Onroerend goed
Doelbedrag: ¤ 135.000,00
Rente: 5,0%
Looptijd: 9 maanden
Leenvorm: flexlening
Woensdag 12 januari live om 10:00 uur
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=25370
En dan ook nog zonder goede zekerheden!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:49 schreef quepos het volgende:
[..]
Komt ook wel vol zonder mij, belachelijke rente voor 9 maanden.
Ben benieuwd. Ik ken hem, weliswaar heel oppervlakkig, van een jaar of 15 geleden. Dikke auto en veel bla, bla. Maar goed, als het een goed project is met goede zekerheden sta ik overal voor open.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:38 schreef Tjalala het volgende:
Wvjg vooraankondiging:
Binnenkort actueel
De onderstaande aanvragen zijn in behandeling
Leen Soldaat Horse Training
60 maanden
7.00%
¤ 300.000,00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |