SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ja idd, ze kwamen niet spontaan binnen 5 secondenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:58 schreef just me het volgende:
Kitty moest écht even naar complimentjes vissen
als je verder niks te eten krijgt ben je met alles blijquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Volgens jullie vinden ze het eten van Kitty niet te eten, maar ze applaudisseren allemaal wel voor de 4e creatie kip en broccoli, ik vind het geweldig!!
Mar de vraag is... Moet BB ook de hele tijd wat doen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de deelnemers. BB heeft nog niet veel gedaan.
Prima toch, heeft ze ook weer even een ego-boost gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Volgens jullie vinden ze het eten van Kitty niet te eten, maar ze applaudisseren allemaal wel voor de 4e creatie kip en broccoli, ik vind het geweldig!!
ook wat uien erbij gooienquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
Als de broccoli op is krijgen ze drie kisten met bruine bonen! Dat zou een knalfeest geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |