Haar moeder kreeg later een relatie met een Nederlander en toen zijn ze naar NL gekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat haar vader een Nederlander is, maar dat zie je niet terug in haar achternaam.
nik was gisteren live met naomi enquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Is het leuk?
Volgens mij niet .. ze kwam pas naar Nederland toen ze 16 was.. maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat haar vader een Nederlander is, maar dat zie je niet terug in haar achternaam.
Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat het niet mijn BB gaat wordenquote:
Salar is ook leuk maar te tactisch wat hem eigenlijk al opgedrongen werd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:44 schreef Jockari het volgende:
Kitty buiten beschouwing gelaten (heeft leeftijd niet mee natuurlijk), is het wel een gezellige bende vrouwen onder elkaar.
De mannen ook, tot Salar er bij kwam.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nik was gisteren live met naomi en
liese, maar dat video duurte 50 min
Nee, haar moeder leerde een Nederlander kennen lang nadat ze geboren was.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oh die verkleedt zich ook?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat het niet mijn BB gaat worden![]()
Op de andere stream staat Kitty 800 veren in haar reet te steken
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
https://www.instagram.com/tv/CYXQI9eFsxj/
Ze hebben wel recepten. Ik dacht gewoon zo dat ze dingen maakten uit het hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Pa en Ma maken het eten.
[ afbeelding ]
Ze kregen ook recepten voor het brood bakken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Z
[..]
Ze hebben wel recepten. Ik dacht gewoon zo dat ze dingen maakten uit het hoofd
Ja daarom ook kinderlijk blij met de soep die ze maakt. Doet ze voor haar gevoel toch nog wat goed.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:18 schreef Ireth het volgende:
Ze mag dan een vreselijke zeur zijn, toch vind ik het wel sneu voor Kitty dat ze hier dus buiten valt. Zowel qua kledingmaat, als leeftijd... moet niet leuk voelen bij haar...
Beetje het risico als je je opgeeft voor BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:18 schreef Ireth het volgende:
Ze mag dan een vreselijke zeur zijn, toch vind ik het wel sneu voor Kitty dat ze hier dus buiten valt. Zowel qua kledingmaat, als leeftijd... moet niet leuk voelen bij haar...
Opa en Omaquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Pa en Ma maken het eten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |