quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Rectum het volgende:
Tja, ze moeten toch ergens aan kunnen zitten.
Wie zijn we en waarom doen die mensen dat niet zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:12 schreef qajariaq het volgende:
Als je de sport niet bedrijft moet je ook niet met de spelregels bemoeien.
Laten we eerst eens zorgen dat al die mensen op de wereld een knap leven kunnen leiden en voldoende te eten hebben.
Moet hij zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
Paus Franciscus bekritiseert stellen die ervoor kiezen om huisdieren te nemen in plaats van kinderen.
Daar geloof ik dan weer geen balzak van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Moet hij zeggen
die dwaas heeft zelf zijn balzak nog nooit geleegd in een geslachtsrijpe vrouw
Bestond er maar een virus dat wat ouderen en zieken ruimt om zo plaats te maken voor gezonde jonge mensen....quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:01 schreef Maerwynn het volgende:
Meewerken aan overbevolking... dacht het even niet![]()
Deze aarde kan best af met wat minder volk
Kinderrectum.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Rectum het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Rectum het volgende:
Meneer pastoor had al een maand geen seks gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:30 schreef Nober het volgende:
Tijd dat de pastoor weer de deuren af gaat om te vragen waar het volgende kind blijft!!
Wat ik niet begrijp in dit kader is dat bekend is dat het aantal geboortes in Afrika bovengemiddeld is. Overbevolking is de oorzaak van de meeste problemen op aarde op dit moment. En dan spoort hij aan nog meer te fokken. Of hij bedoelt het voor Europeanen die aan gezinsplanning doen. Dan zou de paus dus een racist zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:39 schreef Tengano het volgende:
In het vaticaan weten ze blijkbaar niet wat klimaatverandering is en hoe dat komt.
Moet gelijk weer denken aan dat andere fantastische advies van hem laatst; dat we meer migranten moeten opnemen omdat we anders te egoistisch zijn.
De man wil blijkbaar in zijn leven nog zien dat deze hele wereld naar de klote gaat en Jezus terugkomt. (Dat is namelijk wat christenen geloven)
Het feit dat hij zich Heilige Vader laat noemen is al in strijd met het gebod van Jezus. Als je echt in de bijbel gelooft en Jezus' woorden aanneemt zou je dat nooit doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat ik niet begrijp in dit kader is dat bekend is dat het aantal geboortes in Afrika bovengemiddeld is. Overbevolking is de oorzaak van de meeste problemen op aarde op dit moment. En dan spoort hij aan nog meer te fokken. Of hij bedoelt het voor Europeanen die aan gezinsplanning doen. Dan zou de paus dus een racist zijn.
Straks raadt hij nog af om anticonceptiemiddelen te gebruiken.
Valt me gigantisch tegen van deze paus die ik hoog had zitten met een stap terug in de pauselijke residentie en rondrijden in een goedkoop Renaultje/Fiat.
Is één van de hoofdzonden, net zoals zeggen als mens: Uw zonden zijn u vergeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich Heilige Vader laat noemen is al in strijd met het gebod van Jezus. Als je echt in de bijbel gelooft en Jezus' woorden aanneemt zou je dat nooit doen.
Het is echt een vreemd instituut. Bizarre geschiedenis en verantwoordelijk voor vele verfoeilijke zaken.
Ok Maxquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:07 schreef sirdanilot het volgende:
Men zei het vroeger bij ons al. Liever Turks dan Paaps. Het licht van het Woord Gods begon te schijnen nog vóór de Reformatie, met de Waldenzers die al Sola Scriptura predikten. Helaas zijn zij door de Roomsen op gruwelijke wijze vervolgd. Later publiceerde Luther zijn stellingen tegen de dwalingen der rooms katholieke leer. Met als uiteindelijke gevolg de Reformatie, Nadere Reformatie, het Reveil, etc.
De Paus is niets dan een veredelde schriftgeleerde in een jurk. Hij heeft geen enkele macht over het christendom. Dat heeft alleen Jezus Christus die gekruisigd.
En dat moeten ze weten in die club. Daarom snap ik het niet en vertrouw ik het ook niet. Maar die foto's die ik net geplaatst heb, hebben echt iets satanisch en komen minder over als God = liefde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:01 schreef -Sigaartje het volgende:
Is één van de hoofdzonden, net zoals zeggen als mens: Uw zonden zijn u vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Wij hoeven ons niet langer te houden aan de dwalingen der Pausen en Patriarchen.quote:
Kindermisbruik komt in alle gemeenschappen voor waar er sprake is van mannen in een machtspositie ten opzichte van kinderen. Er is ook zat kindermisbruik binnen protestantse kerken, binnen Joodse gemeenschappen, binnen de islam. Alleen je hoort alleen maar over de katholieke kerk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
De prijsstijgingen op de kinderhandelmarkt voor jonge blanke jongetjes zitten hem niet in de kouwe kleren denk ik. Snel, meer aanbod om de prijzen te drukken!
Hmm liever Turks, maar de Turkse leider zei nog niet zo lang geleden dat ze ook flink moesten doorfokken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:07 schreef sirdanilot het volgende:
Men zei het vroeger bij ons al. Liever Turks dan Paaps. Het licht van het Woord Gods begon te schijnen nog vóór de Reformatie, met de Waldenzers die al Sola Scriptura predikten. Helaas zijn zij door de Roomsen op gruwelijke wijze vervolgd. Later publiceerde Luther zijn stellingen tegen de dwalingen der rooms katholieke leer. Met als uiteindelijke gevolg de Reformatie, Nadere Reformatie, het Reveil, etc.
De Paus is niets dan een veredelde schriftgeleerde in een jurk. Hij heeft geen enkele macht over het christendom. Dat heeft alleen Jezus Christus die gekruisigd.
Hij mag al dat geld dat de RK Kerk bezit wel eens investeren in nieuwe woningen. Misschien dat de ontkerkelijking onder katholieken dan een beetje minder wordt. Ook ongebruikte RK kerken graag ombouwen tot appartementencomplexen.
Het is geen verrassing dat het een mongool is, maar desalniettemin wel irritant zo niet heel schadelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:40 schreef detaris het volgende:
Haha iedereen boos omdat de paus katholieke dingen zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |