Toch vrees ik ook wel een beetje dat BB al snel wat gedateerd overkomt. Misschien heeft BB wel zijn houdbaarheidsdatum gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb het pas voor het eerst tijdens mijn vakantie gekeken, kreeg van iedereen gejank waarom ik het nooit had bekeken.
Dit is zo'n serie die je lekker moet bingen met een biertje of jointje erbij. Maar om er fanboy van te worden? Meh.
Niet met wat meth?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb het pas voor het eerst tijdens mijn vakantie gekeken, kreeg van iedereen gejank waarom ik het nooit had bekeken.
Dit is zo'n serie die je lekker moet bingen met een biertje of jointje erbij. Maar om er fanboy van te worden? Meh.
Nee, The Hangover (ba-dum-tsj) daarvan is het niet waard.quote:
De kwaliteit, is of was juist extreem goed, ze hebben van die saaie woestijn in newMexico dacht ik, mooie beelden gemaakt, en dat was knap.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:11 schreef Achtereuver het volgende:
Puur omdat het om drugs etc gaat voornamelijk populair bij de wat oudere jeugd / volwassenen.
Kwaliteit is ruk inderdaad.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, The Hangover (ba-dum-tsj) daarvan is het niet waard.
Het is en blijft een woestijn? 1 dorre teringbende?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De kwaliteit, is of was juist extreem goed, ze hebben van die saaie woestijn in newMexico dacht ik, mooie beelden gemaakt, en dat was knap.
Yep , maar het was ook een beetje dat voor het eerst in een serie, ze supergoeie camera's en technieken gebruikten, die nu wel standaard zijn. Het blijft die dorre woestijn achtige omgeving, met die lelijke saaie gebouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef Achtereuver het volgende:
[..]
Het is en blijft een woestijn? 1 dorre teringbende?
Dat is wel een beetje het hele idee van de serie hč, en de titelquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef ToT het volgende:
maar de grimmige sfeer werd wel steeds sterker
Ja nooit geweten dat alles daar oranje is!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De kwaliteit, is of was juist extreem goed, ze hebben van die saaie woestijn in newMexico dacht ik, mooie beelden gemaakt, en dat was knap.
Maar kijk toch eens de kwaliteit en pigmenten van het oranje!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nooit geweten dat alles daar oranje is!
I once convinced a woman in a bar , I was Kevin Costner.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef LooneyTroons het volgende:
Better Call Saul is beter. Maar daarvoor is het wel handig als je Breaking Bad al hebt gezien
Dat vermoed ik ook, destijds vond ik het misschien wel de beste show die ik ooit had gezien, maar het aanbod met bijbehorende productiekwaliteit is tegenwoordig enorm.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Toch vrees ik ook wel een beetje dat BB al snel wat gedateerd overkomt. Misschien heeft BB wel zijn houdbaarheidsdatum gehad.
Heel veel mensen hadden mij aangeraden dat deze serie echt iets voor mij zou zijn. Maar elke keer stelde ik het uit om het te kijken. Ik ben blij dat ik jouw recensie lees. Dat bespaart mij mijn tijd (jammer dat jouw tijd verwaterd is met het kijken van deze serie).quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef Abundance2 het volgende:
Had deze serie nog nooit bekeken. Vanwege de goeie kritieken die ik er overal over las ben ik eens begonnen aan de eerste aflevering. Valt me toch wel tegen, heel voorspelbare verhaallijn, flauwe humor, beetje ranzig ook soms.
Snap de goede kritieken niet goed, zal best wel populair geweest zijn maar qua kwaliteit vind ik het toch wel wat ondermaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |