quote:Onze tweede single stamt uit 2001, de zomerhit ‘’. Deze single namen we op met de (fictieve) Pongolesi broers. De produktie was in handen van Nico Brandsen en Bob Fosko. Er staat ook een drum ’n bass mix op de cd single, die maakte Mark samen met Oscar (de Jong) met wie hij later Kraak en Smaak zou vormen. De zgn. B-kant van de single was het muzikale hoorspel Waar is Paul?
is ook als 12’’ op vinyl uitgebracht. Helaas is deze single niet meer verkrijgbaar.
En ik maar denken dat deze vraag een tijdje open zou staan…quote:
Deze vraag kwam eerder ook voorbij in de Top 2000 Quiz hier.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:03 schreef methodmich het volgende:
Onlangs overleed Meat Loaf. Zijn album Bat Out of Hell kan in Nederland op veel fans rekenen, want liefst zes van de zeven albumtracks stonden in 2021 in de Top 2000.
Noem er minimaal vijf voor het puntje.
Mazzeltje voor jou dan. Al moet je ze nog maar wel onthouden uiteraard. Netjes!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze vraag kwam eerder ook voorbij in de Top 2000 Quiz hier.
Alles behalve 'All Revved Up With No Place To Go':
Heaven Can Wait
Two Out Of Three Ain't Bad
Paradise By The Dashboard Light
Bat Out Of Hell
You Took The Words Right Out Of My Mouth
For Crying Out Loud
Wat van wie?quote:Opmerkelijk is verder dat er in het lied sprake is van een Place Sainte-Justine, terwijl een plein met een dergelijke naam inniet te vinden is, hoewel veel toeristen er de weg naar schijnen te vragen.
Ping Pong…quote:
Het kan Z niet links genoeg!quote:
Correct!quote:
Is dat een, ik weet 3 niet? Of een, ik ga hem niet noemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:23 schreef cafca het volgende:
1. Motörhead - Ace of Spades
2. Blondie - Parallel Lines
3.
4. The Police - Outlandos d'Amour
5. The Doors - S/T
6. Hole -
7. Hall & Oates -
8. Adele - 25
9. Devo - Q: Are we not men? A; We are Devo
10 Carole King Tapestry
Ik weet hem wel, maar ik kom er niet op......quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dat een, ik weet 3 niet? Of een, ik ga hem niet noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |